Sunday, July 4, 2010

Stoffen - Fabrics!

Wie ooit het begin van mijn blog heeft gelezen weet dat deze blog is gestart als een breiblog. Maar de laatste maanden ben ik me in zoveel andere creatieve dingen gaan interesseren, dat ik soms ook dingen zal laten zien die niet zo veel met breien te maken hebben. Zo kwam ik afgelopen week op de website VanMarieke terecht. Ze heeft een fantastische webshop met daarin een grote voorraad geweldige stoffen, maar ook het Zelf-Maken-gedeelte van haar site is geweldig! Je kunt je eigen applicatie maken met het strijkvelours wat je daar kunt krijgen. Je moet ook eens bij de accessoires kijken. Daar vind je hele leuke magneetjes en zakspiegeltjes.

Those who have read the beginning of my blog know that this blog started as a knitting blog. But over the last months I've developed an interest in so many crafts, that sometimes I'll show you things that don't have to do a lot with knitting. (For those of you who can't read Dutch, it's Annemarie's Knitting Blog.) Last week I found the website VanMarieke. She has a fabulous webshop with some really nice fabrics, but also the Do-It-Yourself-section is really great! You can make your own applique with the Iron On Velours that she sells. You should also check out the accessories on her site. She has some really nice magnets and pocketmirrors there!

5 comments:

  1. Echt een leuk stofje! Ik ben ook al een aantal keer gaan kijken naar de leuke spullen om zelf te maken, één van de volgende weken ga ik het eens proberen denk ik :-)

    ReplyDelete
  2. (Ik dacht dat ik gisteravond al een reactie had geplaatst?)
    Wat een geweldige webshop zeg! Ik blijf maar rondklikken en mooie stoffen en aanverwanten ontdekken. Super!

    ReplyDelete
  3. Hoi!

    Beetje te late reactie voor het plaatsen van een link van mij naar jouw...maar wat leuk dat je een tasje van mij met collega hebt gespot:)
    Dat zou ikzelf nou ook erg leuk vinden, dat ik zomaar ergens loop in de stad en iemand met mijn tas zie lopen:)))

    Begrijp dat je iedere zaterdag mag linken? Hoe doe ik dat dan, ben erg creatief achter de naaimachine en erg veel minder achter de computermachine...hihihi

    ReplyDelete
  4. Ik ben er afgelopen week niet aan toegekomen om mee te doen aan je link to stuff day!! Te veel visite, verjaardagen, einde van het jaar kaod's etc etc. Hopelijk lukt het me zaterdag wel om mee te doen!
    Enne alsnog gefeliciteerd (beetje laat).
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  5. Leuke site hè?! Zij is echt één van mijn favoriete webwinkels voor stoffen!! Heb net ook weer een bestelling gedaan ;-)

    ReplyDelete