Sunday, August 19, 2012

Pictures of the Landgoedfair























Hier een kleine impressie van de Landgoedfair Marienwaerdt waar ik gisteren en vrijdag was om workshops te geven en spulletjes te verkopen. Ik heb een geweldige twee dagen gehad met Loes van Freubelweb. Er kwamen heel veel mensen langs om een van onze workshops te volgen. Ik denk dat ik nu een 'fair-verslaafde' ben, ik vond het echt heel leuk om te doen. De foto's kun je ook bekijken in mijn Flickr-album.

A small impression of the Landgoedfair Marienwaerdt where I was yesterday and Friday to give workshops and to sell stuff. I had a great time with Loes from Freubelweb. Lots of people showed up and did one of our workshops. I think I'm a 'fair-addict' now, I really loved it. You can see the pictures in my Flickr-album as well.

5 comments:

  1. Wat fijn voor je deze ervaring. En voor fair-verslaafden bestaat er tegenwoordig ook goede opvang :-)

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke kleurtjes! En in het midden is dat nu een armbandje die je met de breivork kon maken??

    x Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Petra, ja dat klopt! Was erg leuk om te doen. De kinderen vonden het allemaal superleuk dus een goeie keus geweest.

      Delete
  3. Beautiful photos, gorgeous colors. Wish I was there!

    ReplyDelete