Saturday, August 4, 2012

Link Your Stuff!






















15 comments:

  1. Hi Annemarie! Thank you so much for hosting, you are such an inspiration with the projects that comes from your hand. Have a beautiful weekend

    ReplyDelete
  2. Wat staan er altijd weer leuke dingetjes bij. Ik zou zo wel willen beginnen met van allerlei dingetjes die hier bij staan.

    Groeten, Agnes.

    ReplyDelete
  3. Ik heb mijn link opgegeven! Ik zie 'm er alleen nog niet bij staan... geduld hebben denk ik, toch! :)
    (Zoals je merkt ben ik de blogwereld en hoe deze werkt nog aan het ontdekken)
    Fijn weekend!!
    Groetjes, Miek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Miek, ik zag hem er bij staan hoor, dus het is gelukt. Leuk! Hij is echt mooi!
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  4. Je vernieuwde site ziet er leuk uit hoor!
    groetjes madebynijn

    ReplyDelete
  5. Hi! Thanks for the invitation, link my work, I hope someday you visit my blog.
    Your blog looks pretty cool now!

    Hugs!!
    Esperanza✿⊱╮

    ReplyDelete
  6. Thanks for hosting !
    Have a nice week-end.
    Hug
    Anna

    ReplyDelete
  7. Er zijn zoveel leuke dingen te zien bij je, dank je voor de inspiratie die dat geeft.

    ReplyDelete
  8. Ik heb hier ook al wat neergezet maar zie dat ook niet...ga het nu maar een keer proberen met jou molentje wat ik klaar heb(x2)

    groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  9. Hey Annemarie, wat een geweldig nieuw design heb je op je blog! Geweldig, de pagina's heb je ook echt mooi georganiseerd, top! Nog steeds een feestje om je te bezoeken hier :)

    liefs uit Canada
    Maaike

    ReplyDelete
  10. 'Love this party! Thank you for hosting! -Marci

    ReplyDelete
  11. Hey Annemarie, leuk dat je mijn hartjes heb geplaatst op je bloghop en de link naar mijn blog! dank je wel! Je bloghop vind ik top, doe er een hoop ideeen op! Ik had een vraagje over je bloghop. Gebruik je Inlinkz Link Tool of the link Manager voor je bloghop? Als je de Inlinkz Link Tool gebruikt, gebruik je dan dezelfde collection steeds opnieuw of creeer je steeds een nieuwe collection? Je kan maar 1 link gratis gebruiken, anders moet je per maand betalen voor meerdere collecties. Is dat nodig voor een bloghop??? Zou je me dit laten weten? Kom er niet echt uit namelijk.... groetjes Joke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha Joke! Graag gedaan hoor! Ik maak zelf elke week een nieuwe collectie. Je kan volgens mij alleen via InLinkz - en dus niet via de Link Tool - een collectie maken. De Link Tool is volgens mij iets heel anders en volgens mij kunnen lezers van je blog daar niks mee plaatsen.
      Je betaalt dus voor Inlinkz inderdaad een bepaald bedrag per maand, anders is het niet mogelijk.
      Groetjes, Annemarie

      Delete