Sunday, May 27, 2018

Keychains

























Een maand geleden liet ik deze sleutelhangers maken. Ze zijn gemaakt van hout en je krijgt er nu een gratis als je mijn nieuwe boek Crochet in the City in de voorverkoop bestelt in mijn webwinkel. Klik hier om naar mijn webwinkel te gaan. Zet bij het uitchecken even in het opmerkingenveld dat je een gratis sleutelhanger wilt ontvangen, dan komt het helemaal goed. Dit geldt trouwens zolang de voorraad strekt.
Overigens noemde ik het bij Link Your Stuff al even: aanstaande zaterdag vindt in Arnemuiden het Brei- en Haakfestival plaats. Dit superleuke festival is er nu voor de derde keer en wordt georganiseerd door Jeanet Jaffari van de blog Blij dat ik Brei. Jeanet en haar man hebben een prachtig winkeltje in Arnemuiden en jaren geleden (ik denk in 2011) ging ik al eens bij haar op de thee. Nu zal ik dit jaar ook op het festival staan, samen met Loes van Freubelweb. En natuurlijk neem ik mijn nieuwe boek mee, want dat wordt komende week door de drukker geleverd.
Ik vind het heel erg leuk om Jeanet weer te zien, en ik hoop jullie daar natuurlijk allemaal te zien. Het wordt prachtig weer, er zijn vast nog wel ergens goedkope treinkaartjes te vinden dus pak allemaal je tas en kom vooral even langs zaterdag 2 juni a.s. in Arnemuiden! :-)
p.s. klik hier voor een kaart waar alle winkels op genoemd staan die mijn boek verkopen.

A month ago I had these cute keychains made. They are made out of wood and you can get a free keychain if you purchase my new book Crochet in the City in presale in my Etsy-shop. Click here to go there. Please leave a comment at check-out that you would like to receive a free keychain and I will send it to you as soon as the book is available. There are only a couple of free keychains available so make sure you order in time.
So yesterday I already mentioned it in my Link Your Stuff-blogpost: this Saturday there will be a Knit- and Crochet Festival in Arnemuiden (The Netherlands). This superfun festival is organised for the third time by Jeanet Jaffari of the blog Blij dat ik Brei. Jeanet and her husband have a gorgeous shop in Arnemuiden and years ago (I think it was in 2011) I visited her shop once. Now I will be at the festival as well, together with Loes of Freubelweb and of course I'll bring my new book as it will be delivered this week.
So I'm really excited to see Jeanet again, and of course I hope you will be there too. The weather will be lovely and I'm sure there are some cheap train tickets available here and there, so grab your bag and visit Arnemuiden on the 2nd of June! :-)
p.s. click here for a map with all (online) shops around the world that sell my book.

7 comments:

  1. Hey Annemarie,
    Ik reageer niet altijd op berichten, maar lees ze zeker altijd. Ik doe ook graag mee met de link up party's die je altijd houdt.
    Het brei en haakfestival staat al een hele tijd in mijn agenda en ik werd helemaal enthousiast toen ik het bericht zag dat je naar het brei en haakfestival komt. Super gaaf natuurlijk. Je boek ziet er geweldig uit.
    Tot volgende week.

    groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Emily, oh wat tof dat je daarheen komt! Heel leuk! Tot zaterdag dan. :-) Groetjes, Annemarie

      Delete
  2. Wat een leuke hangers. Echt helemaal passend bij jou. Nog even en dan kunnen we allemaal genieten van jouw nieuwe boek.

    Heel veel plezier in Arnemuiden, Margaret

    ReplyDelete
  3. Heel leuk, deze houten hangers! Ik hoop je boek bij de plaatselijke boekhandel tegen te komen, ik ben heel benieuwd! Dan heb ik weliswaar niet zo'n leuke hanger, maar dan haak ik zelf wel weer eens wat :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk Akkelien! Ik hoop het ook :-) Het lijstje met winkels die het boek verkopen (zie rechter zijbalk) werk ik zo vaak mogelijk bij. Wie weet staat jouw boekhandel er binnenkort wel bij.
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  4. Thanku so much for sharing this with us. I was searching for this since a week and after long search I found it on your blog. Thanks man. 3d keychain

    ReplyDelete