Tuesday, September 13, 2016

New Giveaway: Aan de Haak Magazine


























Toen ik gisteren terug kwam van een weekje vakantie lag dit tijdschrift op de mat. Wat een fijne verrassing! Ik heb het meteen doorgebladerd en zag allemaal leuke projecten langskomen. Patronen van twee superschattige rugzakjes, een vaas met bloemen, cactussen, een groeimeter, een babydeken en een omslagdoek. En dat was nog zeker niet alles! Er staat een patroon in van Lisanne van Draad en Praat en een heel leuk interview met Sacha van A la Sascha.
Zoals je misschien de vorige keer hebt gelezen ben ik blogger voor Aan de Haak. Vandaag kwam mijn nieuwste blogbericht online, dat kun je hier lezen op de nieuwe website van Aan de Haak. Daar kun je trouwens in de webshop het tijdschrift bestellen (klik hier) of een abonnement afsluiten (klik hier).
Vind jij het leuk om dit tijdschrift te winnen? Ik geef een exemplaar weg aan een van mijn volgers. Reageren kan hieronder of via mijn Facebook-pagina. Ik maak de winnaar a.s. donderdag bekend. Veel succes!

When I came home from holiday yesterday I found this magazine in the mail. What a lovely surprise! I flipped through it and I saw so many lovely projects. Patterns of two very cute bagpacks, flowers, a cactus, a baby blanket and a shawl. And that wasn't all! There's also a pattern in it from Lisanne from Draad en Praat and a very nice interview with Sascha from A la Sascha.
As you might have read in one of my previous posts I am a blogger for Aan de Haak. Today my new blog post was published, you can read it here on the website of Aan de Haak. That's where you can order your copy of this Dutch magazine or get a subscription.
Do you want to win this magazine? I'm giving away a copy of this magazine to one of my followers. You can leave a comment here or on my Facebook-page. I'll announce the winner this Thursday. Good luck!

57 comments:

  1. Dit lijkt me een leuke manier om kennis te maken met het tijdschrift. En leuk dat er een patroon in staat van Draad en Praat. En al die andere dingen die je opnoemt.

    ReplyDelete
  2. I´d love to win a copy of this magazine. Thanks for this giveaway.

    ReplyDelete
  3. Dat zou ik wel graag willen winnen... Hier is het zeer moeilijk om aan het tijdschrift te kunnen geraken...

    ReplyDelete
  4. Hello Annemarie :) I´m so faraway, in Portugal, I don´t know if it´s possible to participate in your giveaway but I´m here anyway ;) there are so many great crochet magazines in Europe, like Netherlands,Germany or England. Here in Portugal there are some, but not really so good as yours, no way. Have an happy day!

    ReplyDelete
  5. Beste Annemarie, dat lijkt me nou een leuk tijdschrift. Ben er heel benieuwd naar. Dat is weer nieuwe inspiratie. Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  6. Het lijkt mij geweldig leuk on dit mooie Haak Magazine te winnen

    Liefs Crejann

    ReplyDelete
  7. Super leuk dat je een exemplaar weggeeft!

    ReplyDelete
  8. Goedemorgen,op donderdag is mijn beste vriendin jarig. ik zou graag het tijdschrijf voor haar winnen.We zijn allebij bezig met haken, breien en leuke dingen doen.

    Groeten Alice Pieters

    ReplyDelete
  9. Ik zou super graag dit tijdschrift willen winnen!!!! :-)

    ReplyDelete
  10. ik doe mee !Hopelijk sla ik het aan de haak ;-)

    ReplyDelete
  11. Het lijkt me leuk om het tijdschrift te winnen. Normaal gesproken koop ik nooit haaktijdschriften, maar misschien ontdek ik wel dat ik het heel leuk vind! De omslag ziet er in ieder geval erg vrolijk en met leuke projecten uit!

    ReplyDelete
  12. Wat leuk! Misschien weer een beetje nieuwe ideeën op doen. Zit in een haakdipje....

    Groetjes, Agnes.

    ReplyDelete
  13. Ooh super leuk. Ik ga zo dadelijk je blog voor aan de haak lezen. :-)
    Dat tijdschrift wil ik wel graag winnen. Hier bij mij in de buurt heb ik het nog niet gezien. Dus het zou wel eens leuk zijn om het in het echt te voelen/ruiken/doorbladeren/...

    Groetjes
    Carolien

    ReplyDelete
  14. Leuk! Ik zie op de voorpagina al weer erg leuke ideetjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  15. Leuk, ik doe ook graag mee! Al is het soms lastig kiezen als er steeds meer leuke patronen langskomen:)...
    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  16. Lijkt mij een heel leuk blad! Wil het graag een keertje uitproberen.

    ReplyDelete
  17. Dit blad lijkt me echt heel leuk. ik maak graag kans.

    ReplyDelete
  18. Dat is leuk thuiskomen van vakantie! Ik doe graag mee om het blad te winnen.

    ReplyDelete
  19. Het lijkt me een leuk blad, dus ik waag een kansje!
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  20. I would simply love to win this little crochet magazine... crocheting is so much fun and learning new patters I simply can't get enough of.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zo veel leuks op de cover... Ik ben heel benieuwd naar de inhoud van dit mooie magazine!

      Delete
  21. Ik doe graag mee! Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  22. Mooie manier om kennis te maken met het tijdschrift, als ik win😉. Zou leuk zijn.

    In ieder geval zomerse groetjes van mij.

    Veronica

    ReplyDelete
  23. Die autotas lijkt me echt geweldig voor mijn zoontje!!!

    ReplyDelete
  24. Die autotas lijkt me echt geweldig voor mijn zoontje!!!

    ReplyDelete
  25. Nou de voorkant ziet er al super gezellig uit dus ik wil graag een gokje wagen. Ga zo je blog op de website lezen erg leuk. Groetjes

    ReplyDelete
  26. Nou de voorkant ziet er al super gezellig uit dus ik wil graag een gokje wagen. Ga zo je blog op de website lezen erg leuk. Groetjes

    ReplyDelete
  27. Ja leuk!! Er staan potten met droogbloemen in de keuken (lees:vergeten water te geven) waar die leuke cactussen in kunnen en er komt een baby aan, dus ik kan die patroontjes goed gebruiken.

    ReplyDelete
  28. Super leuk! Ik doe graag mee. Mijn schoonvader is cactus fan en ook de andere patroontjes komen van pas. Ben benieuwd naar het tijdschrift. Leuke actie.

    ReplyDelete
  29. Wauw, wat leuk, ik doe graag mee met deze leuke give-away! :) Fijne avond..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
  30. Ow leuk, ik waag een gokje....
    Gr Debbie

    ReplyDelete
  31. dat lijkt me een heel leuk boekje, waag dus een kansje!
    groetjes ma broeders

    ReplyDelete
  32. Leuk, ik ken het tijdschrift niet. Ik doe graag mee. Staan altijd wel dingen in die ik graag maak.

    ReplyDelete
  33. Leuk, ik ken het tijdschrift niet. Ik doe graag mee. Staan altijd wel dingen in die ik graag maak.

    ReplyDelete
  34. Wauw, wat leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  35. Wauw, wat leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  36. The magazine looks so nice ♥

    summerdaisycottage.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Te leukkkk!! Ik hou van boeken en tijdschriften die met haken te maken hebben♡♡♡
    Graag doe ik mee!
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  38. Dit tijdschrift zou zo'n heerlijke ontspanning zijn naast de studie die ik vandaag weer begonnen ben! In de weekenden heerlijk Aan de Haak!
    Groetjes,
    Roos

    ReplyDelete
  39. Dit tijdschrift zou zo'n heerlijke ontspanning zijn naast de studie die ik vandaag weer begonnen ben! In de weekenden heerlijk Aan de Haak!
    Groetjes,
    Roos

    ReplyDelete
  40. Dat ziet er gezellig uit en ik doe dus graag een gokje om te winnen. Wat leuk dat je daar blogger bent. Groetjes van Annemarie

    ReplyDelete
  41. Haaktijdschriften kun je nooit te veel hebben!! En ik ben heel benieuwd, dus ik doe mee!
    Groetjes, sigrid

    ReplyDelete
  42. I would love to win a copy of this magazine!!! Thank you for this giveaway!!

    ReplyDelete
  43. Zoveel reacties....toch wil een gokje wagen om dit tijdschrift te winnen.

    ReplyDelete
  44. Alleen de voorkant al van het blad en wat je al beschrijft laat mijn haaknaald al kwijlen :D ! Ik waag toch een kans met al die reacties, wie weet.....
    Super actie dank je wel.
    Diana

    ReplyDelete
  45. Handig de site voor alternatieve garens! Ga ik onthouden.
    Ik doe graag mee met je give away. Ik ben benieuwd naar het tijdschrift.

    ReplyDelete
  46. Dat lijkt me een tijdschrift dat zeker de moeite waard is. Ik doe daarom ook graag mee.

    ReplyDelete
  47. Ik waag een poging, ziet er erg leuk uit!

    ReplyDelete
  48. Het lijkt me een erg leuk tijdschrift, dus ik wel gokje wagen.

    ReplyDelete
  49. Wauw, das leuk natuurlijk wil ook ook een kansje wagen

    ReplyDelete
  50. Leuk,een haaktijdschrift!
    Nog leuker dat je er één weg mag geven ;)
    Wie weet, wel aan mij.
    Ik hoop het!

    ReplyDelete
  51. Die ziet er zeer leuk uit! Graag waag ik en kansje! Dit lijkt mij een leuke manier om kennis te maken met dit tijdschrift (en wie weet raak ik wel verslaafd ;) )

    ReplyDelete
  52. Ik doe graag mee met deze give away....altijd leuk toch???

    ReplyDelete