Sunday, July 24, 2016

Picture Postcard Giveaway



















Toen ik een nieuw bloglogo liet maken heb ik ook een set ansichtkaarten laten ontwerpen die passen bij mijn bloglogo. De ansichtkaarten zijn inmiddels gratis (zolang de voorraad strekt) verkrijgbaar bij Atelier Kleurrijk Vilt, Echtstudio, JaWolRotterdam, Draadkracht en RitsIn. Maar natuurlijk wil ik ook graag een paar kaarten via mijn blog weggeven. Dus wil jij graag twee van deze ansichtkaarten thuis gestuurd krijgen? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik geef in totaal 10 setjes van 2 weg en maak de winnaar a.s. dinsdagavond bekend. Meedoen kan door een reactie hieronder achter te laten. Meedoen kan trouwens ook via Facebook. Heel veel succes!

When I had a new blog logo designed, I also asked for a design for a picture postcard that matched my blog logo. The picture postcards are available (as long as stock last) at the following shops: Atelier Kleurrijk ViltEchtstudioJaWolRotterdamDraadkracht en RitsIn. But ofcourse I would like to give away some of them through my blog. In total I'll be giving away 10 sets of 2 postcards. I'll announce the winner this Tuesday evening. Do you want to win? Leave a comment below. You can also enter through Facebook. Good luck!

32 comments:

  1. Wat een gave kaarten. Leuk idee om jouw nieuwe logo in een grappige ansichtkaart te verwerken. Als echte garenliefhebster wil ik graag kans maken op deze leuke kaarten.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  2. So Cute! I really look forward to reading your posts! Your creativity is inspiring!
    So glad I found you!
    Teri

    ReplyDelete
  3. Erg leuke kaarten ik waag ook een kans
    Groetjes

    ReplyDelete
  4. Erg leuke kaarten ik waag ook een kans
    Groetjes

    ReplyDelete
  5. I recently made your Toddler Shirt and I would love to have one of your postcards. Keep my fingers crossed! ♥

    ReplyDelete
  6. Wat een ontzettende leuke kaarten, je nieuwe logo vind ik ook geweldig, met die haaknaald in dat knotje. Dat schaapje is echt super schattig. Zo leuk bedacht door de ontwerper.

    Als handwerkster vind ik het leuk om deze kaarten op te hangen op mijn kaartenrek in de woonkamer.

    ReplyDelete
  7. Hi Annemarie, last Saturday I fell down the entire stairs and broke my right wrist and arm so no crochet for me for quite a long time..

    I could really use some cheering up and would love to have a set!

    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    ReplyDelete
  8. Ik doe mee...hou erg van wolletjes en kaarten...vooral deze combi kaarten ;-)

    ReplyDelete
  9. Would love to win one of your postcard sets. Thanks for the giveaway.
    annamariehlustik@googlemail.com

    ReplyDelete
  10. Wat n leuke kaartjes. Kaartjes kun je nooit genoeg hebben en al helemaal niet van die leuke creatieve :-). Ik waag dus graag een klein kansje.

    ReplyDelete
  11. Wat een leuke kaarten! Ik zou er graag twee winnen om in te lijsten.

    ReplyDelete
  12. De kaartjes zijn erg leuk en ik zou ook best een setje willen ontvangen. Ik weet al aan wie ik ze zou sturen!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  13. Heeeel erg leuk die kaarten dus ik waag graag een kansje.

    ReplyDelete
  14. Love your blog and the postcards are the cutest.

    ReplyDelete
  15. Loooooove it! I want ONE please! hahahaha!
    have a nice day Annemarie!

    ReplyDelete
  16. Het zou erg leuk zijn om er straks mijn nieuwe crea hoekje mee op te vrolijken. Count me in please!

    ReplyDelete
  17. Graag waag ik een kansje . Als fanatiek handwerkster en kaartenschrijfster vind ik deze helemaal super

    ReplyDelete
  18. Love them! They are soooo cute. Thanks very much! Pati x

    ReplyDelete
  19. Your postcards are so cute I would love to win, thanks for a sweet giveaway : )

    ReplyDelete
  20. Ik heb vriendinnen in een breiclubje die ik graag zo'n kaart zou sturen.Wie weet ,win ik ze....
    Lieve groet,
    Lidewijn

    ReplyDelete
  21. I would looove to win these postcards:D

    ReplyDelete
  22. Prachtige kaarten, ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  23. Toffe kaart! Ik doe graag mee.

    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  24. Oh, wauw, die zijn leuk. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  25. Ik waag graag een kansje om ze weg te geven aan een vriendin!
    Groetjes Nienke

    ReplyDelete
  26. Wat een leuke kaartjes!! Ik waag graag een kansje!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  27. Such a cute design! That's the kind of postcard I'd like to send and receive from Postcrossing but sadly here in my city only touristic cards are available. I'll go check those shops. Thank you!

    ReplyDelete
  28. Wat een schitterende kaarten...
    graag wil ik ook mijn kans wagen....
    Grtjs
    Rita

    ReplyDelete
  29. Zien er leuk uit! Graag waag ik een kansje!

    ReplyDelete
  30. ooohhhhhhhhhh wat een leukerts wij willen ook nog graag meedoen
    liefs mingle-mangle

    ReplyDelete