Tuesday, June 11, 2013

Mollie Makes Birds!

The book is available here




















♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Op 12 mei is weer een geweldig leuk boek van Tirion Creatief uitgekomen: Mollie Makes Birds! Een geweldig leuk boek met allerlei leuke patroontjes van... je raadt het al: vogels. Er staan een heleboel verschillende freubelpatroontjes in, en natuurlijk ook hele leuke haakpatroontjes.

Nu heeft Tirion Creatief in samenwerking met Freubelweb en het superleuke Mollie Makes-magazine een hele leuke actie georganiseerd. Wat moet je precies doen? Bedenk en maak je eigen vogel, maak hiervan een foto en een werkbeschrijving en mail jouw creatie met werkbeschrijving naar Freubelweb. Het mag van alles zijn (naaien, haken, vilt etc), zolang je het maar zelf bedacht en ontworpen hebt. Let op: als het eenvoudig te maken is maakt jouw project meer kans, dus hou dat in gedachten. Wat je kunt winnen? Een geweldig mooi boekenpakket naar keuze van Tirion Creatief met 10 verschillende boeken, en natuurlijk ook een eervolle vermeling op Freubelweb. Last but not least wordt de winnende vogel ook nog gepubliceerd als doe-het-zelf-project in het Mollie Makes-magazine van dit najaar! En dacht je dat dat alles was? Nee! Onder de deelnemers worden ook nog eens 10 boeken van Mollie Makes Haken verloot. Dat boek verschijnt eind augustus. Zorg ervoor dat jouw foto en werkbeschrijving uiterlijk 31 augustus binnen is bij Freubelweb.
Goed, nu vraag je je natuurlijk af: hoe raak ik geinspireerd? Daar heb ik de oplossing voor: ik verloot een exemplaar van Mollie Makes Birds! Wil je een kansje maken? Laat dan hieronder een reactie achter en wie weet win jij wel dit leuke boek. Het zal je zeker inspireren om je eigen vogel te ontwerpen! Succes! Ik maak de winnaar a.s. zaterdag bekend.
p.s. bij wijze van uitzondering is deze giveaway alleen voor Nederlandse en Belgische volgers.
* Deze giveaway is inmiddels afgelopen. Het boek is hier verkrijgbaar.*

On the 12th of May another fun book of book publisher Tirion Creatief came out: Mollie Makes Birds! A really fun book with lots of fun patterns of.. you guessed it: birds! There are a lot of fun patterns in it, and ofcourse crochet patterns as well.
Together with Freubelweb Tirion Creatief and the superfun Mollie Makes-magazine organised a very cool competition. What do you have to do? Design your own bird, make a picture and a tutorial of it and email your bird with tutorial to Freubelweb. It can be anything (sewing, crochet, felt etc), as long as you designed it yourself. But: the easier your project is, the more chance you have to win so keep that in mind. So what's to win? A very cool set of books of your choice by Tirion Creatief with 10 different books, and ofcourse an honourable mention on Frebelweb. Last but not least: the winning bird will be published in Mollie Makes Magazine of this fall. And did you think this was all? No! By the end of August the boek Mollie Makes Haken will be published, and everyone who sends a bird tutorial to Freubelweb can win that book. There are 10 available so there will be 10 lucky birds.
Just make sure that the picture and tutorial of your bird are emailed to Freubelweb before the 31st of August.
Ok, so now you wonder: how do I get inspired? Well, I know how: I'll be giving away this cool book Mollie Makes Birds! Do you want to win it? Then leave a comment below and who knows you'll win this fun book. It will surely inspire you to make your own bird! Good luck! I'll announce the winner this Saturday.
p.s. by way of exception this giveaway is only open for Dutch and Belgian followers.
* This giveaway has ended. The book is available here.*

67 comments:

  1. ooh! Die wil ik wel hoor, ben van plan om mijn eigen ontwerp in te sturen, dus inspiratie is meer dan welkom!!

    ReplyDelete
  2. Jaaa, ik wil geinspireerd worden :-) !!

    ReplyDelete
  3. Leuk!
    Wij gaan zeker een vogel-ontwerp maken & doen ook heel graag mee aan deze leuke give-away!
    Groetjes,
    Nathaly

    ReplyDelete
  4. O wat lijkt die me gaaf om te winnen.
    Ik kom iedere keer de actie tegen (heb er mijn startpagina van gemaakt omdat ik zo graag mee wil doen) maar heb geen idee wat ik wil maken.
    Ik ben nog lang niet jarig dus het boekje staat nog veel te lang op mijn verlanglijstje om het voor de actie te kunnen gebruiken.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke actie :) Ik ga mijn best doen op een vogeltje.

    ReplyDelete
  6. Ja heel leuk! I love birds..ben ook lid van de vogelbescherming. Heb er al wat gehaakt..en zet ze graag op de foto!

    ReplyDelete
  7. Wat leuk ik wil graag mee doen met deze give away ,inspiratie opdoen en dan proberen een super gaaf vogeltje te maken.

    ReplyDelete
  8. Ik kan nog wel wat extra inspiratie gebruiken voor mijn vogelmobiel!

    ReplyDelete
  9. Ik heb al een paar creaties ingestuurd maar zou graag nog meer inspiratie opdoen!

    Het lijkt me een geweldig boek.

    ReplyDelete
  10. Super, dit boek wil ik graag winnen en doe dus graag mee!
    Ben al aan het broeden op een leuk vogeltje.

    ReplyDelete
  11. Leuke give away, Ik hou vooral van uilen. Maar andere vogels vind ik ook mooi en leuk om te zien maar ook om te maken.
    Dit boek winnen lijkt mij dan ook erg tof.

    ReplyDelete
  12. Ik denk ook nog na over een leuk vogeltje, ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken.

    ReplyDelete
  13. Oeh wat leuk! Ik ga er eens voor zitten! Ondertussen waag ik een gokje bij jou. Leuk! Liefs Marcella

    ReplyDelete
  14. Ik wil graag meedoen. Mijn jongste dochter Fee is gek van vogels. Hier worden heel vaak vogeltjes opgevangen, maar omwille van een allergie mogen ze niet echt binnen. Maar een stoffen vogel kan ik natuurlijk wel maken voor haar!

    ReplyDelete
  15. Wat een leuk idee! Ik zou graag willen willen!!

    ReplyDelete
  16. De voorkant ziet er al leuk uit! Ben erg nieuwsgierig geworden nav jouw tweets!!! Zou kids er mee willen verrassen als dank voor hun zelfbedachte actie voor Kika dit jaar (armbanden maken en verkopen) Doe dus graag mee!:)))
    @jufannemieke

    ReplyDelete
  17. Graag doe ik mee, een beetje inspiratie is nooit weg!!

    ReplyDelete
  18. Wat een leuke actie! Lijkt me heel bijzonder als je ontwerp uitgekozen wordt! Maarre, inspiratie is welkom ;-) dus ik waag graag een kansje voor dat supermooie boek!

    ReplyDelete
  19. dat klinkt als een leuk boek. Daar wil ik wel een kansje voor wagen :)

    ReplyDelete
  20. Ik heb hem al gekocht, het is werkelijk een superleuk boek. Er staat voor iedereen wat in, dus met meerdere hobbys zit je goed!

    ReplyDelete
  21. Super initiatief! Twiedel Twiedel Tweet!

    ReplyDelete
  22. Leuk, zo'n vogelboek wil ik wel richting mijn huis zien vliegen ;-)
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  23. Lijkt me een leuk boek. Doe graag mee.

    ReplyDelete
  24. Wat een leuke actie! Het boek ziet er echt geweldig uit, veel inspiratie! Ik zou er heel blij mee zijn!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  25. Ohhh wat een leuke actie,maar deelnemen gaat me niet lukken,ik kijk overigens wel uit naar het Mollie Makes haken boek,lijkt me erg leuk!Het vogelboekje mag er overigens ook wezen!

    ReplyDelete
  26. Wat een leuke actie van Freubelweb, daar ga ik eens een leuk idee voor uitbroeden (flauwe woordgrap, sorry!)... Als inspiratie zou ik graag door het boek van Molly Makes bladeren!!

    ReplyDelete
  27. Mijn moeder en ik zijn allebei gek van vogeltjes knutselen, ik zou dit boek super graag voor haar winnen! :)

    ReplyDelete
  28. Leuke give away. Ik wil graag een gokje wagen.

    Groet,

    Anita
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  29. Ja, ik wil ook graag een gokje wagen. Leuke give away.
    Groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  30. Wat een leuke actie. Ik doe graag mee zodat ik inspiratie kan opdoen om wellicht een mooie vogel te knutselen.

    ReplyDelete
  31. Ja wil graag meedoen, wat inspiratie is nooit weg.

    sieneke
    http://creatiefmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  32. Hoi leuke actie. Ik ga een creatief denken, hi hi. En inspiratie is altijd prettig. Dus voeg mijn naam maar bij de give away.
    groet
    ami fan
    http://cute-amigurumi.blogspot.nl

    ReplyDelete
  33. Mijn kleine nichtje is gek van vogels, nu zou ik er een hoop kunnen maken voor haar :) En haar trots maken door in een boek te staan :)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  34. Leuk! Vogeltjes doen het altijd goed; gehaakt, genaaid, gebreid of geknutseld. Ik ben benieuwd naar de ideeën van Mollie Makes, dus ik maak graag kans!

    ReplyDelete
  35. Hoi Annemarie!

    Wat een leuke give away weer!! Het lijkt me een geweldig leuk boek! :-)
    Ik waag graag een kansje! En ik doe zeker mee met de ontwerpwedstrijd!! :-)

    Groetjes,
    Ester

    ReplyDelete
  36. Hoi Annemarie,
    Lijkt me weer een erg leuk boek, van al die vogeltjes krijg je zo'n heerlijk zomers gevoel! Ik wil dus graag meedoen met de give away!

    Lieve groetjes,
    Germa

    ReplyDelete
  37. Dol op ter land, ter zee en in de lucht! en vooral in de lucht dus.... vliegen vind ik fantastisch en ik ben dol op vogeltjes..... dus vlieg hem maar hierheen misschien kan mijn inspiratie dan wat landen! die blijft namelijk maar door mijn hoofd vliegen en er komt niets uit de handen!
    Groetjes Janneke

    ReplyDelete
  38. Heel erg leuk, ik heb hem al even snel ingekeken bij een vriendin, zou hem zelf ook wel graag willen hebben voor de inspiratie. Als je achternaam Nagtegaal is moet je toch op zijn minst een keer zelf een vogeltje maken...

    Groeten Marion

    ReplyDelete
  39. Hoi Annemarie,

    Alleen al van de voorkant van het boek, wordt ik al blij!
    Wat ziet het er uitnodigend uit.....
    Zou ook graag de binnenkant willen lezen, dus ik doe mee hoor ☺☺☺.
    Wat leuk dat je andere mensen blij maakt, met zo'n leuke give-away.
    Hoop dat jij zelf door al die blije mensen ook het 'zonnetje' mag zien.

    Lieve groet, Caroline.

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke wedstrijd...ga daar eens even over brainen! Dit lijkt me een heel inspirerend boekje, dus ik waag graag een kansje! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  41. Twiet twiet, dat lijkt me geweldig!! Geweldig leuk boek weer, ik doe graag mee!
    Groetjes,

    Marjolein

    ReplyDelete
  42. Nou, kan ik eindelijk reageren! Ik vind het helemaal geweldig. Zowel je give away als de wedstrijd. Ik doe mee hoor! Hou wel van freubelinspiratie.

    Groetjes Imara
    www.haakwereld.nl

    ReplyDelete
  43. Van zo'n actie raak je toch helemaal in je nopjes. Je krijgt er spontaan energie en inspiratie van. Ik doe dus graag mee.
    Groetjes, Barbara

    ReplyDelete
  44. Gaaf!! Ik wil heel graag een kansje wagen dus als ik mee mag doen graag! Ik vind vogeltjes super! En die wedstrijd ga ik in mijn achterhoofd houden. Eens kijken of ik daar iets voor kan maken :)
    Groetjes,
    Een andere Barbara ;)

    ReplyDelete
  45. Wat leuk!! Zou graag winnen, lekker bladeren in zo'n mooi boekje. Zit thuis met slijmbeurs ontsteking en dus alle tijd om ervan te genieten en te denken wat zal ik eruit maken en hoe geef ik mijn eigen draai er aan.

    Groetjes de handwerkmiep, Veronica

    ReplyDelete
  46. Oh dit boek staat al op mijn wenslijst, zou super zijn als ik deze zou winnen zeg!
    ik ben zo benieuwd naar het boek. En die wedstrijd is ook geweldig... mmm wat ga ik maken?
    Groetjes Ilona

    ReplyDelete
  47. Owww, wat een leuk boekje! Daar zou ik graag voor in aanmerking komen. In mijn gedachten vliegen mijn handen al als vogeltjes over wol en haaknaald om een hoogvliegertje te kunnen maken! <3

    ReplyDelete
  48. Wat een geweldig leuk boek. Ik doe graag mee met je give-away.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    ReplyDelete
  49. Wat een leuk idee/boek! Natuurlijk doe ik graag mee! En over een eigen creatie-vogel ga ik natuurlijk nadenken!
    Groet, Hennie

    ReplyDelete
  50. Ja, ik doe graag mee! Heb er al leuke dingen over gelezen, lijkt me super! Groeten, Esther

    ReplyDelete
  51. Ik vond het al heel leuk om zelf een vogel te gaan ontwerpen. En dan ook nog zo'n leuke give away! Wauw. Ik wil graag geïnspireerd worden en waag dus ook een gokje.
    Groetjes Mieke

    ReplyDelete
  52. Hola! Me gusta mucho tu espacio!! Te dejé un regalito en mi blog!! elmundodefefi.blogspot.com.ar
    Besos!!!

    ReplyDelete
  53. Ja leuk! Heb het boekje al zien liggen in de winkel en ik vond het zeer freubelwaardig1
    Groetjes Lydia

    ReplyDelete
  54. Wat een leuk boek!Ik doe graag mee met deze give away.
    Groetjes Jose'

    ReplyDelete
  55. een fijne uitdaging en daarbij inspiratie kunnen halen uit dit boek is natuurlijk meegenomen... dus ik wil een kansje wagen!
    grtjs, Beja

    ReplyDelete
  56. Ik heb over de wedstrijd gelezen. Ik ben dan ook al 2 weken aan het brainstormen maar helaas, er komt nog niks naar boven. Misschien raak ik geinspireerd door het boek. Ik doe dus graag mee aan de giveaway

    ReplyDelete
  57. Wat leuk! Vogels inspireren mij enorm.Ik wil graag een kansje wagen.. En vlieg daarom graag met dit boek mee

    ReplyDelete
  58. Ik heb al heel wat vogel(tje)s gemaakt, maar altijd van andervrouws patronen. Nu wil ik het wel eens zelf proberen en doe dus graag mee met deze kans op een inspirerend boek. Hartelijke groeten, Beerta

    ReplyDelete
  59. Wat een leuke actie! Ik ga zeker denken over een leuke vogelknutsel! Ben ook wel heel benieuwd naar dit boek...

    Groetjes,

    Ilse

    ReplyDelete
  60. Ik doe een poging mee om t boek te winnen! Vogels zijn altijd leuk om naar te kijken, dus ook zeker zo lek om te maken!

    ReplyDelete
  61. ik wil een kansje wagen ! graag zelfs ! meer dan 1 ook als het moet !

    ReplyDelete
  62. o leuk! ik wil wel meedoen, lijkt me ook leuk als inspiratiebron voor mijn vogel-abc
    groetjes,Evelyn

    ReplyDelete