Thursday, December 20, 2012

Last Minute Christmas Project



















Ik heb de laatste tijd niet veel kunnen haken. Nou ja, ik heb vreselijk veel gehaakt maar geen dingen die ik jullie al kan laten zien want alles was bedoeld voor in mijn volgende boekje. En dat moet nog even een verrassing blijven ;-) Inmiddels is dat wat ik moet doen voor het boekje zo goed als klaar, en nu kan ik dus weer met andere dingetjes aan de slag. Vandaag ging ik even op zoek naar een last-minute Kerst patroontje toen ik deze prachtige krans tegenkwam. Niet bepaald een last-minute project, maar wel supergaaf! Voor volgend jaar gaat 'ie zeker op mijn agenda en misschien wel niet voor Kerst maar voor Pasen. Of gewoon voor zomaar. Het patroon vind je hier op de blog van Kate van Greedy For Colour. Vergeet trouwens niet mee te doen met de Giveaway hieronder!

I haven't been able to do a lot of crochet lately. Well actually, I did a lot of crochet but not a lot of things that I can show you right now because they were all meant for my new book. And that's supposed to be a bit of a surprise ;-) At this point, everything I have to do for the book is almost done, so now I can start working on other projects. Today I started looking for a last-minute Christmas pattern when I ran into this gorgeous wreath. Not exactly a last-minute project, but oh so pretty! I'll definitely put it on my wishlist for next year and maybe not for Christmas but for Easter. Or just for no reason and for fun. You can find the pattern here on the blog of Kate of Greedy For Colour. Oh and don't forget to enter the giveaway below!

14 comments:

  1. Leuk Annemarie, en dan voor pasen met eieren en narcissen
    Groet Tineke

    ReplyDelete
  2. ik was al zwaar onder de indruk dat je dit een last minute projectje noemde ;). Tof !

    ReplyDelete
  3. Hoi Annemarie,
    Leuk! Heb hem oa gedeeld op Creative Crochet Community op FB. Mag ik je hierbij van harte uitnodigen om ook lid te worden? (En de lezers van jouw blog zijn natuurlijk ook van harte welkom :-).
    Groetjes
    José

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Jose, oh wat leuk! Ik ga meteen even een kijkje nemen.
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  4. ziet er heel vrolijk uit.
    Fijne dagen.
    Groetes,
    Karen

    ReplyDelete
  5. Leuk idee, maar dan inderdaad wel voor volgend jaar ;-)

    ReplyDelete
  6. Geweldig idee voor volgend jaar. Dank voor het delen.

    Groetjes,
    Margaret

    ReplyDelete
  7. wat een inspiratie weer! Fijne dagen en een bijzonder en creatief 2013 gewenst!

    ReplyDelete
  8. Moet je de ballen vullen of niet? Ze zien er zo stevig uit nl..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Maria, ja, je moet de ballen wel vullen met fyberfill want anders wordt het nooit zo mooi rond.

      Delete