Thursday, February 18, 2010

Plastic bags





♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Klik hier om naar mijn Etsy-shop te gaan. * Click here to go to my Etsy-shop

Deze plastic tas is gemaakt van... plastic tassen! Gewoon door gebruikte plastic tassen op een handige manier in repen te knippen en er volgens mee te gaan haken. Op deze site wordt heel duidelijk aan de hand van plaatjes uitgelegd hoe je dat het beste kunt doen.

This plastic bag was made out of... plastic bags! Just by cutting used plastic bags into pieces you can crochet yourself this lovely basket. This website has a tutorial on it on how to do that.

7 comments:

  1. Gaaf hoor! Wat een geweldig idee.....!!!
    groetjes lindevrouw

    ReplyDelete
  2. Your crocheted bag turned out great! Maybe someday I'll have to try and crochet one :)

    ReplyDelete
  3. ik heb hem opgeslagen. ik vind het wel leuk om het ook een keer te proberen.
    hij ziet er leuk uit

    ReplyDelete
  4. Leuk zeg! Ik heb het ook opgeslagen (en gelijk eens een blik op de voorraad plastic tasjes geworpen ;) )

    ReplyDelete
  5. wauw , geweldig idee, ga ik ook eens proberen!

    ReplyDelete
  6. Thank you so much for the visual of connecting the bags together. I want to make mats for the homeless.

    ReplyDelete