Tuesday, February 9, 2010

Amigurumis



Amigurumis zijn hele vrolijke gevulde Japanse gehaakte beestjes. Normaal gesproken zijn amigurumis heel klein, maar die van mij zijn van Zpagetti dús groot! Het patroon van deze schildpad staat op de website van Christel Krukkert. Je kunt niet alleen patronen vinden op haar site, maar ook een webwinkel waar je kant-en-klare amigurumis kunt kopen mocht je zelf geen zin hebben om te haken. Ik heb zoals je ziet het patroon van de schildpad gebruikt. Het is mijn eerste amigurumi dus ik ben er best trots op!

2 comments:

  1. en dat voor de eerste keer!!!
    knap gedaan hoor.
    ik moet wel zeggen als je eenmaal amigurumi gehaakt hebt dan kom je er bijna niet vanaf.
    op naar het volgende werkje

    ReplyDelete
  2. Hij's leuk! En wat een leuk idee om amigurumi met zpaghetti te haken...

    ReplyDelete

Blogger Widget