Sunday, August 16, 2020

Gelukspoppetjes haken

 













De afgelopen tijd kreeg ik een paar ontzettend leuke haakboeken toegestuurd. Jammer genoeg heb ik nog geen tijd gehad om er iets uit te haken, maar ik kan natuurlijk wel vast iets meer vertellen over deze boeken. Dit is de eerste van een set van drie blogposts en in deze blogpost wil ik je graag iets vertellen over het boek Gelukspoppetjes haken van Annemarie Arts. Ik denk dat iedereen wel een boek van Annemarie in de kast heeft staan. Ze maakt al zo lang haakboeken en ook dit boekje is als je het mij vraagt weer een schot in de roos. In 2011 bracht Annemarie een boek met dezelfde titel uit. Dat boek heb ik nog steeds in de kast staan en het is tot nu altijd een ontzettend populair boek gebleven. Jammer genoeg is het niet meer nieuw verkrijgbaar, maar nu is er dus een tweede boek met patroontjes van gelukspoppetjes. Het boek bestaat uit 48 pagina's en er staat 17 patroontjes in. In een avondje haak je zo een paar gelukspoppetjes, en dat maakt dit boekje zo ontzettend leuk. De houten kralen (35mm) kun je bij de meeste wolwinkels wel krijgen. Ik ga zeker een keer aan de slag met dit leuke boekje. Wil je het boekje bestellen? Dat kan onder meer hier. Ik wens je een fijne dag vandaag!

Recently I received some really nice crochet pattern books. Unfortunately I haven't had time to crochet anything yet, but of course I can tell you a little more about the details of those books. This is the first of  three blog posts and in this blog post I would like to tell you something about the book Gelukspoppetjes haken by Annemarie Arts. I think everyone Dutch crocheter has a book by Annemarie on their shelves. She has been making crochet books for so long and this book is also a bull's eye if you ask me. In 2011 Annemarie released a book with the same title. I still have that book in my closet and it has always remained an extremely popular book. Unfortunately it is no longer available, but now there is this second book with patterns of lucky dolls. The book consists of 48 pages and it contains 17 patterns. You can easily crochet a few lucky dolls in an evening, and that makes this booklet so much fun. You can get the wooden beads (35mm) at most wool stores. I will definitely get started with this nice book. Do you want to order the booklet? This is possible here. I wish you a nice day today!

No comments:

Post a Comment