Sunday, May 24, 2020

Crochet Fox and Cat

























Het schattige patroon van het vosje van Lanukas had ik al vaker gezien, maar toen ik er aan begon had ik niet gezien dat ik helemaal niet zo veel garen meer had in deze kleur. Dus toen ik het lijfje af had bleek ik niet genoeg meer te hebben om het hele vosje te haken. Daarom heb ik er maar een poes van gemaakt. Wil je het vosje maken? Het gratis patroon staat hier op de blog van Lanukas en hier op Ravelry. Ik haakte deze met Phildar Phil Coton 3 en een haaknaald 3mm.

The fox pattern by Lanukas is so cute and I'd seen it a few times. But when I started it I didn't notice that I didn't have too much orange yarn. So when I finished the body I didn't have enough yarn to finish the fox so I turned it into a cat. The free pattern is here on Lanukas blog and here on Ravelry. I made this one with Phildar Phil Coton 3 and a crochet hook size 3mm.

2 comments:

  1. annemarie.. de link is al gesloten bij de linkparty... das toch altijd pas zondagavond ??? er staan ook maar 18 links, is er iets misgegaan of zijn er nieuwe regels ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Ineke, he dat is gek! Het zou inderdaad tot morgenochtend moeten duren. Ik denk dat er iets mis is gegaan, ik ga het checken. Dankjewel voor het doorgeven!

      Delete