Sunday, October 28, 2018

Crochet Kingfisher

























Onlangs vroeg een collega mij of ik een ijsvogeltje kon haken. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam dit leuke patroon tegen. Ik ben meteen aan de slag gegaan en het was niet een heel eenvoudig patroon. Veel kleurwissels kort na elkaar, maar het resultaat vind ik echt heel tof. Het is een klein vogeltje geworden, leuk voor aan een sleutelhanger. Ik gebruikte een haaknaald 3mm en Phildar Phil Coton 3.

Just recently a colleague asked me if I could make a kingfisher bird. I looked around on the internet and I found this cute pattern. I started working on it right away, and it wasn't a very easy pattern. Lots of color changes shortly after one another, but I love the result. It's a small bird, great to use on a keychain. I used a crochet hook size 3mm and Phildar Phil Coton 3.

8 comments:

  1. Oeh, al dat gepriegel en dan ook nog eens bij zo'n klein projectje, pittig hoor.
    Je hebt er een ontzettend lief vogeltje van gemaakt.

    ReplyDelete
  2. Que pájaro tan bonito y dulce ,espectacular !!!!!!!
    !Besos.

    ReplyDelete
  3. A great work, Anne Marie!
    This kingfisher seem want to fly.
    Have a good week¡¡

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtig patroontje! Inderdaad veel gepriegel maar het resultaat mag er zijn!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooi vogeltje.
    Prachtige kleuren!
    Groet, Ilse

    ReplyDelete
  6. This is so delightful! I can image you could make a wonderful baby crib mobile! xx Maria

    ReplyDelete