Thursday, May 14, 2015

Haken & Sfeer Book Giveaway


I updated my page with free patterns. Click here to see it! - Ik heb de pagina met gratis haakpatroontjes bijgewerkt. Klik hier om er naar toe te gaan

Klik hier om naar mijn Etsy-shop met patroontjes te gaan. * Click here to go to my Etsy-shop.

Het lijkt me best een kunst om een boek een ontzettende zomerse uitstraling te geven. Vooral als je bedenkt dat de meeste boeken die nu uitkomen in de winter zijn gemaakt. Maar het boek Haken & Sfeer weet dat zomers gevoel als geen ander boek weer te geven. Je ziet het al aan de foto's. Hele vrolijke haakprojecten (zowel uitgeschreven patronen als haakschema's), varierend van groot (prachtige schalen) naar klein (fruitige sleutelhangers). Kortom, voor ieder wat wils. De patronen uit dit boek zijn van Mireille D'hous en Leonie Schellingerhout van de webwinkel Wolcafe. Je kunt hier het boek bestellen. Nu dacht ik dat het leuk zou zijn om weer eens een giveaway te organiseren. Vind je het leuk om een kans te maken op dit boek? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaar a.s. vrijdag bekend. Succes!


It must be pretty hard to publish a book with an incredibly sunny look and feel.  Especially when you think about the fact that most books that are new in the shops right now were made in winter. But the Dutch book Haken & Sfeer has a very very summery feel. You can tell by the pictures. In this book you'll find very bright and happy crochet projects (written patterns and crochet schemes) There are large projects (beautiful bowls) and small (fruity keychains). So, there's something in it for everyone. The patterns from this book were designed by Mireille D'hous and Leonie Schellingerhout from the webshop Wolcafe. You can order the book here . Now I was thinking that it would be fun if I'd give away my book. So do you want to win this book? Leave a comment below then. I'll announce the winner this Friday. Good luck!

141 comments:

  1. Dat lijkt me een heerlijk vrolijk boek!

    ReplyDelete
  2. Natuurlijk is dat leuk, ik doe graag mee !

    ReplyDelete
  3. Ik doe graag mee! Lijkt me een heel gaaf boek!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke Give Away! En een kansje wagen kan altijd, ik doe graag mee. Lijkt mij een erg leuk, zomers boek!

    Fijne dagen! Geniet ervan! Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  5. Wat een topactie! Doe graag mee! En volgens mij staat er veel voor inrichting van huis en tuin in en ik krijg volgende week de sleutel van mijn nieuwe huisje. Ik zou deze graag willen winnen aangezien ik nu het geld voor de inrichting gebruik anders had ik hem zeker gekocht.
    Spannend!

    Fijne dag!
    Diana

    ReplyDelete
  6. ik vind hun patronen zo ontzettend leuk!! dus doe graag mee! <3

    ReplyDelete
  7. Lijkt me een ontzettend leuk boek, ik loot graag mee!

    ReplyDelete
  8. Dat is een super mooi boek zeg, ik doe graag mee, heel sfeervol, daar kan je veel uit haken. Allemaal veel succes en Annemarie bedankt voor deze giveaway

    ReplyDelete
  9. supper mooi boek leuke aanvulling op mijn boeken verzameling en weer inspiratie opdoen om leuke dingen te haken

    ReplyDelete
  10. Ik loot graag mee.
    Wat een vrolijke boek je hebt zo zin om dan wat mooi's te haken
    Dat wordt duimen

    ReplyDelete
  11. Ik loot graag mee.
    Wat een vrolijke boek je hebt zo zin om dan wat mooi's te haken
    Dat wordt duimen

    ReplyDelete
  12. Oh, wat een leuk boekje! Ik word al vrolijk als ik er naar kijk. :D
    En ik word vrolijk van haken, dus als ik dit boekje mocht winnen ben ik echt supervrolijk. ;-)

    ReplyDelete
  13. Dit boek staat hoog op de verlanglijst, maar ik ben helaas nog lang niet jarig. Ik waag zo een gokje!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  14. Ik doe graag mee, je kunt niet genoeg mooie haak boeken hebben!

    ReplyDelete
  15. Ik doe graag mee!
    Kreatieve groeten van Anna.

    ReplyDelete
  16. Lijkt me super leuk...ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  17. natuurlijk doe ik mee! Als beginnend haakster kan ik wel wat hulp en inspiratie gebruiken!

    ReplyDelete
  18. Wat een fleurig boek! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  19. Ellen 14 mei 10.11May 14, 2015 at 10:14 AM

    Laat de zomer maar komen!!
    Met dit geweldig leuke haakboek in het zonnetje....wat wil een mens nog meer?
    Ik loot ook graag mee....... ;)

    ReplyDelete
  20. Ik doe graag mee, want dit boek ziet er heel gezellig uit, alleen de voorkant brengt me al in een creatieve mood!

    ReplyDelete
  21. Wat een gezellig boek! Ik doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  22. Een ware zomer MUST HAVE!!!! Dus ja ik doe heel graag mee! Let the sun shine!!!

    ReplyDelete
  23. Een ware zomer MUST HAVE!!!! Dus ja ik doe heel graag mee! Let the sun shine!!!

    ReplyDelete
  24. Dit lijkt mij inderdaad een heerlijk zomers boek! Zou graag kans maken en genieten van de ontwerpen!

    ReplyDelete
  25. Ik doe mee! Lijkt me een superleuk boek.

    ReplyDelete
  26. Ik loot graag mee . Vind het boek erg mooi en zal er een hoop van maken .

    ReplyDelete
  27. Zomer: daar heb ik echt zin in. Raar idee dat de twee auteurs deze sfeer in de winter in huis haalden. Het lijkt me heerlijk om met dit boek de zomer in huis te halen (want buiten wil het met de warmte nog niet zo lukken :))

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  28. Ik kijk enorm uit naar de zomer. Lekker weg met de caravan en natuurlijk een haakwerkje(s). Het boek zou dan een enorme inspiratiebron voor me zijn. Dus hierbij waag ik een gokje.

    Fijne Hemelvaartsdag toegewenst.

    Groet, Anita

    ReplyDelete
  29. Lijkt me een heel mooi haakboek.
    Ik doe daarom graag mee!

    ReplyDelete
  30. Dat lijkt me een leuk boek , alleen al om door te bladeren en dan natuurlijk een leuk haak werk eruit te maken. spannend!
    groetjes Judith

    ReplyDelete
  31. ik maak graag kan op dit boek vol inspiratie, Annemarie. groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  32. I would love to win this book! I love croché. :)

    ReplyDelete
  33. Ik ben dol op haak boeken, ik waag ook een gokje:-)

    ReplyDelete
  34. De zomer doorhaken met de zonnige patronen uit dit zomerse boek: lijkt me heerlijk!

    ReplyDelete
  35. Wat een heerlijk en zonnig uitziend haakboekje ik doe graag mee met de give away

    ReplyDelete
  36. ja hoor ! ik doe graag mee ! haken en zomer, dat past namelijk goed bijeen ( toch bij mij ;) )

    ReplyDelete
  37. Ik had 'm al op mijn verlanglijstje staan. Zijn zulke leuke patronen, heel gaaf om 'm te kunnen winnen!! Ik ga duimen...

    ReplyDelete
  38. Dat lijkt me heerlijk ontspannend, iets voor mezelf

    ReplyDelete
  39. Ik haak voor mijn kleuterklas. Zo kan ik een leuk sfeertje brengen in de groep. Dit boek zal me helpen met nieuwe en leuke ideeën

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke give away! Ik doe heel graag mee!!

    Groetjes,
    Lianne

    ReplyDelete
  41. Love those bowls,colors are amazing!Thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  42. Nou ik heb wel zin in de zomer 😎. Leuke give away!

    ReplyDelete
  43. This book is so colorfull. Thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  44. Ziet er veelbelovend uit, dit boek! Ik doe heel graag mee!
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  45. Wat een heerlijk kleurrijk boek, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  46. Zomerse projecten haken, wie wil dat nou niet!

    ReplyDelete
  47. Ik doe graag mee aan deze give-away. Heb al veel haakboeken en eigenlijk kan deze niet ontbreken in het rijtje!

    ReplyDelete
  48. Leuk zeg!! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  49. Ik doe graag mee om een kans te maken op dit leuke boek!

    ReplyDelete
  50. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  51. Wat ziet dit boek er gezellig uit, ik waag een gokje want die niet waagt die niet wint!!!

    ReplyDelete
  52. Wauw!!!! Hier doe ik heeeeeel graag aan mee. Lijkt me een super boek voor mij aanstaande vakantie 😎

    ReplyDelete
  53. Natuurlijk wil ik een gokje wagen en zou ik ontzettend graag dit boek willen winnen!
    Niets is leuker dan lekker buiten in het zonnetje te werken aan een mooi haakproject :)

    ReplyDelete
  54. Wat een leuk boek! Dat zou ik graag willen winnen

    ReplyDelete
  55. Ik vind het zeker leuk om kans te maken op dit boek!
    wat een leuke giveaway!
    Mij interieur kan wel een oppeppertje gebruiken, dus de patronen uit dit boek
    zouden mij prima van pas komen! heb net een haakproject afgerond(omslagdoek) dus ik
    kan weer met iets nieuws beginnen! Spannend!;-)

    ReplyDelete
  56. Ziet er een heel tof boek uit! In de zomer haak ik zowiezo liever dan breien... Nieuwe ideetjes zijn steeds welkom!!!
    Tine

    ReplyDelete
  57. Wat een mooi boek, hier staan vast mooie creaties in om te m(h)aken!!:)! Ik doe daarom graag mee met deze win-actie!

    Lieve - Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
  58. Thank You for sharing. These are lovely. I can think of many ways to show them off at my house. I think they could hold yarn just fine. Fingers crossed. Since I am fairly new to crafting, ect, I could really use this for my reference library. Fingers crossed, love your blog. I follow via Bloglovin. :-)
    ~Crystal
    A Day In My Life, Crochet & Reviews
    http://krystlewv.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Nou deze give-away laat ik niet voorbij gaan en waag graag een gokje op het winnen van dit leuke boek. Ik heb er al zoveel over gehoord en gelezen dat ik dit boekje graag aan mijn collectie wil toevoegen!

    ReplyDelete
  60. Prachtig ziet het er uit en ben zeer benieuwd, ik heb zin in de zomer vooral met een haakwerkje in de tuin, dus doe ik graag mee met the gave away groetjes Nicole

    ReplyDelete
  61. Prachtig boek! Ik doe zeker mee

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  62. Ik ben in maart begonnen met haken en het lukt best wel goed, ik heb alleen nog helemaal geen haakboeken. Daarom lijkt het mij heel erg leuk om dit boek te winnen. Het ziet er ontzettend zonnig uit :)

    ReplyDelete
  63. Wat een vrolijk boek! Ik waag graag een kansje! XXX

    ReplyDelete
  64. voor mijn verjaardag krijg ik altijd een hele berg katoen (ik weet nooit cadeaus en zeg dan dat ik iets hakerigs wil) en dit boek is de perfecte manier om die berg katoen te gebruiken :D

    ReplyDelete
  65. Hello Annemarie, it would be great to receive this book down here in Austria!
    Have a nice day!
    Sunny greetings, Alexandra

    ReplyDelete
  66. Volgens mij staan in dit boek allemaal leuke dingen die ik kan maken voor in en om de caravan. Lijkt me super om te winnen. Ik waag heel graag een kansje.

    ReplyDelete
  67. Heerlijk, laat de zomer maar komen! Ik wil graag meedoen met de give away...

    ReplyDelete
  68. Alleen van de kaft word ik al vrolijk! Ik waag graag een kansje om iets te kunnen haken uit dit kleurrijke boek!

    ReplyDelete
  69. Wat een gaaf boek! Ik waag graag een gokje. Groetjes Jessica Leegstra

    ReplyDelete
  70. Daar zou ik heel wat leuke ideetjes vandaan kunnen halen
    Ik ben nog een beginner en vind het zo leuk om te haken.
    Fijne dag, Anita (a.tuuk@hotmail.com)

    ReplyDelete
  71. Haken....een feest en een feest zonder sfeer, tja...ik doe graag mee voor deze give away. Super!

    ReplyDelete
  72. Wat een leuke actie, ik doe graag mee!! Dit boek lijkt me perfect om mijn huis & balkon helemaal zomerproof mee te maken :-)

    ReplyDelete
  73. Maybe i have luck. Would be nice . thanks

    ReplyDelete
  74. Maybe i have luck. Would be nice . thanks

    ReplyDelete
  75. Ai, dat boek staat nog op m'n verlanglijstje...dus ik doe heel graag mee met de give-away.
    Alleen van de voorkant wordt je al blij, om het nog maar niet over de binnenkant te hebben.
    Geluk voor de persoon die het wint.
    Er staan zoveel mooie dingen in!

    Hier op de weblog staan trouwens ook leuke dingen!

    ReplyDelete
  76. Als ik dat toch eens mee mocht maken. Iets winnen en dan nog wel zo'n fantastisch boek. Vol verwachting klopt mijn hartje in mei

    ReplyDelete
  77. Ja, graag. Altijd leuk nog meer inspiratie met patronen.

    Lieve groet,dinah

    ReplyDelete
  78. Heel erg leuk! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  79. Hip hoi, wat een leuke give-away, daar doe ik natuurlijk ook heel graag aan mee.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  80. erg leuke give away! Van dat boek moet je wel vrolijk worden! ik doe graag mee! fijne donderdag nog! groetjes esther

    ReplyDelete
  81. Graag waag ik een kans....niet geschoten is altijd mis. 't Ziet er zo zonnig uit.
    Groetjes Brenda vd W

    ReplyDelete
  82. Ja, heel leuk om dit boek te winnen!! Ik doe graag mee!
    Liz

    ReplyDelete
  83. Superleuk!! Pas wel bij het zonnetje van vandaag!!!

    ReplyDelete
  84. Lijkt me een heel leuk boek. Ik doe mee!

    ReplyDelete
  85. Ja, dit boek staat nog op m'n verlanglijstje; dus ik doe graag mee...
    Jose

    ReplyDelete
  86. Oh leuk! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  87. Wat een leuk boek! Ik zal het ook gaag winnen en doe mee!!! Hopelijk heb ik een kans, want ik leef in Duitsland. Superschönes Buch, ich würde mich echt freuen!!!!!!!!! :)
    LG Luna

    ReplyDelete
  88. Ik doe graag mee!! Het lijkt me een superleuk boek!!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  89. Hier zou mijn mama superblij mee zijn! Nu ze thuis is, heeft ze de hobby zwaar te pakken! Ik waag dus graag een kansje! Liefs

    ReplyDelete
  90. Ik werd al meteen helemaal vrolijk van de foto's, heel graag doe ik mee! Veel liefs, Thessa

    ReplyDelete
  91. Leuk boek! Graag zou ik kans maken voor mijn dochter! Ze kan heerlijk ontspannen met haken en het is altijd leuk om te zien wat ze gemaakt heeft!

    ReplyDelete
  92. Vanaf het moment dat ik dit boekje voor het eerst zag, staat het op mijn verlanglijstje! Het lijkt me het uitgelezen boek om sfeer te haken voor ons nieuwe (oude) huis uit 1772 waarvan we deze zomer de sleutel krijgen!

    ReplyDelete
  93. Das een boek om blij van te worden! Ik waag graag een kansje :)

    ReplyDelete
  94. Dat zomerse is idd goed gelukt, ik eord al vrolijk als ik er naar kijk. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  95. Superleuk idee! En natuurlijk doe ik graag mee! Ik word er al helemaal vrolijk van!

    ReplyDelete
  96. Alleen al de cover van het boek maakt dat deze standaard in je haaktas zit samen met een paar bollen wol om er lekker op los te haken in de zomer! Waar je ook bent, tijdens een picknick in het park, een zonnig bootdagje of gewoon lekker in je eigen tuin! #HappySummer!

    Groetjes,
    Saskia

    ReplyDelete
  97. Dat lijkt me een prachtig boek, ik waag een gokje!

    ReplyDelete
  98. Lijkt me leuk om te gebruiken om nieuwe dingen voor onze nieuwe woning te maken
    Ik do graag mee

    ReplyDelete
  99. Wat leuk !!! Graag doe ik mee want deze heb ik nog niet en zou hem dolgraag willen hebben :-) Creatieve groetjes Tinne

    ReplyDelete
  100. Heel mooi boek zou ik wel willen winnen heeft het er al langer over thuis om te gaan haken universeel boek dus ook voor mannen en het lijkt mij ook nog rustgevend groetjes gerrit van de zuid

    ReplyDelete
  101. Kan ik nog meedoen?
    Groet Denise

    ReplyDelete
  102. Een last minute aanhaker....
    Ik zou ook graag een kans willen wagen....

    ReplyDelete
  103. Ziet er vrolijk uit! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  104. Ik doe ook heel graag mee. Lijkt me geweldig om hem te winnen!

    ReplyDelete
  105. Net nieuw garen binnen, leuk om dit met kleurrijke patronen uit te proberen! Daarom doe ik graag mee.

    ReplyDelete
  106. Misschien op het laatste moment, maar ik zou nog graag een kans maken op het heerlijk zomerse boek.

    Groetjes,
    Annette

    ReplyDelete
  107. Dit lijkt mij een superleuk boek. Komen we vast in de stemming voor de zomer.
    En mijn to-do lijst is inmiddels wat ingekort, dus ik wel een kansje wagen.
    En nu maar duimen ...

    Groetjes, Annie

    ReplyDelete
  108. Het lijkt me echt een super leuk boek. Ik zou zooooo graag willen winnen. Ik wil hem dan graag delen met mijn schoonzusje, zodat zij ook weer reden heeft om vaker te komen haken haha. Wat een super leuke give-away. Ik ga duimen haha.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  109. Oh, daarvan krijg je toch in de zomer! En dan lekker haken in het zonnetje :-) Op de valreep waag ik nog graag een kansje voor dit leuke boekje.

    ReplyDelete
  110. Heel graag doe ik mee met deze loting. Het lijkt mij zo'n leuk boek! Ik wordt er helemaal vrolijk van.

    ReplyDelete
  111. Dit ziet er een super leuk en zomers boek uit. Ik waag ook graag een kans. :-)

    ReplyDelete
  112. Leuk zeg! Lekker vrolijk. Ik zou graag meedoen.
    groetjes Katrien

    ReplyDelete
  113. Nieuwe haakboeken kopen 'mag' ik niet meer, maar winnen natuurlijk wel! Vooral zo'n vrolijk boek.

    ReplyDelete
  114. Wat een leuke give away! Die laat ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij gaan, ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  115. always interested in a little hooky inspiration, looks like a lovely and lively/ colourful book. Thanks for the offering. Also I am always very happy to visit you here for inspiration , lovely blog.

    ReplyDelete
  116. Wat een leuke give away. Van de buitenkant van het boek word je al vrolijk. Ben nu wel nieuwsgierig naar de binnenkant ervan.
    Doe dus graag mee.

    ReplyDelete
  117. Wat een leuke giveaway! Het boek ziet er prachtig uit en ik doe graag mee. Groetjes Marie

    ReplyDelete
  118. Fingers crossed! Thanks for the giveaway!

    ReplyDelete
  119. Reacties genoeg....hier nog eentje: ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  120. Het haken pas weer opgepakt.....SUPER boek om nieuwe patronen te proberen!!!

    ReplyDelete
  121. Oeh dat lijkt me nog eens een leuk boek om te mogen winnen! Ik doe erg graag mee!

    ReplyDelete
  122. Wie niet waagt, die niet wint....
    Ik doe mee!
    Groetjes, Willeke dH

    ReplyDelete
  123. Ik doe ook graag mee! Het lijkt me weer een superboek!!

    ReplyDelete
  124. Dat zou een super leuk cadeau zijn, zeker met 6 weken vakantie in het vooruitzicht. Dan hoef ik me zeker niet te vervelen.

    ReplyDelete
  125. Ik waag ook graag een gokje mee! Heb al wat foto's uit het boek langs zien komen en die zien er geweldig uit.

    ReplyDelete
  126. Je hebt helemaal gelijk met de uitspraak over de zomerse uitstraling! Die kunnen we wel gebruiken met dit regenachtige, grijze weer om in de zomerstemming te komen (:

    ReplyDelete
  127. Ik ben al eens een inkijkexemplaar gaan bekijken, zo mooi! groetjes, Karin V

    ReplyDelete
  128. Ik ben heeeeel benieuwd naar dit boek ����
    Je wordt hier super vrolijk van �� een feestje met vast heel veel inspiratie.......

    ReplyDelete
  129. Leuk. Ik doe mee.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  130. I would love to win that amazing book.
    Hugs
    Nina

    ReplyDelete