Sunday, July 6, 2014

Cars

























De winnaar van dit mooie boekje is Tabitha Duim van de blog Tabitha's Haakblog! Gefeliciteerd Tabitha!

Ik gaf van de week op Facebook al een exemplaar weg van dit leuke boekje van Christel Krukkert, en vandaag ga ik dat nog een keer doen. En niet alleen op facebook, maar ook hier op mijn blog! Er zijn dus twee boekjes om weg te geven. Wil je kans maken op dit leuke boekje? Laat dan hieronder een reactie achter. Kijk hier op mijn Facebook-pagina als je ook daar mee wilt doen. Vanavond maak ik de winnaars bekend. Succes!
Meer leuke haak- en breiboekjes zien? Kijk dan eens hier op de site van Forte Uitgevers.
* Deze giveaway is inmiddels afgelopen. Hier boek is hier verkrijgbaar. *

Earlier this week I already had a giveaway on Facebook of this lovely book of Christel Krukkert, and today I'm going to do that again. And not only on my facebook, also here on my blog! So there are two books to give away. Do you want to have a chance to win? Then leave a reply below (please note that this is a Dutch book). Go here to my Facebook-page if you want to enter the giveaway there as well. Tonight I'll announce the winners. Good luck!
Do you want to see more cute crochet books? Go here to the website of Forte Publishers.
* This giveaway has ended. The book is available here. *

144 comments:

  1. Super gaaf!!! Die politiewagen wil ik zeker weten maken! Zou dus te gek zijn! Spannend...en super leuk dat je deze actie doet! Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke auto's. Goede tegenhanger na alle lieve meisjesknuffels! Helemaal leuk, vooral de mini!

    ReplyDelete
  3. Natuurlijk doe ik mee :) Geweldig boekje!

    ReplyDelete
  4. Super gaaf! Dat zouden mijn twee boys helemaal te gek vinden

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Geweldig, ik heb altijd al mijn eerste auto willen haken (een Mini). Dus ook ik wil heel graag kans maken.

    ReplyDelete
  7. Wat zou mijn kaboutertje dit leuk vinden! Allemaal leuke autootjes om te maken! Nu maar duimen duimen

    ReplyDelete
  8. Super leuk!! Ik ga dan aan de slag voor mijn zoon Faas. Maakt wat minder geluid dan de toettoetauto's :-)!

    ReplyDelete
  9. Met twee zoontjes is dit boekje voor mij een echte must-have! Ik zou een gat in de lucht springen, mocht ik hem winnen!!

    ReplyDelete
  10. Oh wat een ontzettend leuk boekje. Zou het heel erg leuk vinden om daar in mijn vakantie iets uit te maken

    ReplyDelete
  11. Jaa gaaf boekje, die zou ik graag willen winnen!

    ReplyDelete
  12. Dat boekje zou ik heel graag willen winnen!
    Groetjes Supersoesje

    ReplyDelete
  13. Graag wil ik meedoen. Kan ik mooi autootjes haken voor onze as kleinzoon.

    ReplyDelete
  14. Doe graag mee...wil ik wel heel graag winnen!!!!

    ReplyDelete
  15. Ik doe heel graag mee. Want met een kleine op komst is het toch leuk om ook alvast iets voor een kleine jongen te hebben liggen. :-D

    ReplyDelete
  16. Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee, dan kan in ineens kraamcadeautjes haken voor de zwangere vriendinnen ;)

    ReplyDelete
  17. Graag! Stoere patronen voor de jongens :D.

    ReplyDelete
  18. Wat een leuk boekje, die wil ik zeker wel winnen. En wat leuk dat jij deze zomaar weggeef.

    ReplyDelete
  19. Die zien er wel heel leuk uit zeg, ik doe graag mee:) groeten Francien

    ReplyDelete
  20. Doe heel graag mee, ziet er erg leuk uit!
    Weer eens iets anders: autotjes haken.....

    ReplyDelete
  21. Het lijkt me superleuk om er enkele te maken voor de kleinzoon. Ik ben kandidaat!

    ReplyDelete
  22. Tineke van IJperenJuly 6, 2014 at 10:29 AM

    Ik ga ook een kansje wagen, hier en op facebook ;)
    Die autootjes zullen mijn 2 kleinzoontjes wel heel erg leuk vinden als oma ze voor ze haakt.

    ReplyDelete
  23. Ik doe graag mee,wie wil dit boekeje nou niet winnen

    ReplyDelete
  24. Ik doe weer mee!! Wat zou ik dit boekje graag winnen voor m'n zoontjes! Ik kan niet wachten om te beginnen met haken!

    ReplyDelete
  25. Ik doe ook graag mee met deze verloting van de super leuke autootjes van Christel Krukkert <3

    ReplyDelete
  26. Wat lijkt me dat leuk om voor mijn kleinzoon te haken ik doe mee

    ReplyDelete
  27. Je maakt zo'n gave patronen en nu eindelijk ook voor stiere jongens.

    ReplyDelete
  28. Ik zou ook voor mijn kleine manneke van 16 maanden willen mee doen.
    Super leuk!

    Mvg

    Fatma Özsoy Sürer Hobby (facebook adres)

    ReplyDelete
  29. Jajajaja ik doe mee voor mijnzoontje

    ReplyDelete
  30. ik doe graag mee !

    ReplyDelete
  31. Ja hier doe ik ook aan mee, ze zijn superleuk
    Diane

    ReplyDelete
  32. Ik doe graag mee! Die mini en dat busje wil ik graag maken.

    ReplyDelete
  33. Ontzettend leuk !! Ik hou me zeer aanbevolen !! :)

    ReplyDelete
  34. Ik doe heel graag mee. Ik heb de autootjes al verschillende keren voorbij zien komen en ik vind ze zo leuk!

    ReplyDelete
  35. Het lijkt me leuk om het boekje te winnen :) Ik vind dat u ook een mooie blog heeft, door de strakke foto's!

    ReplyDelete
  36. Wat een mooi boekje!, ik doe graag mee om het boekje te winnen. Ik zou graag vrienden willen verassen door voor hun een auto te haken die ze helemaal te gek zullen vinden!! En ik vindt ze ook helemaal super!.

    ReplyDelete
  37. Ik doe heel graag mee. Ik zou mijn zoontje denk ik heel blij maken met een mooie auto uit dit boekje!

    ReplyDelete
  38. Natuurlijk doe ik mee, wat een leuk boekje is dat!

    ReplyDelete
  39. nou alleen al bij t zien van de voorkant, begint mn haaknaald jeuk te krijgen,staat te springen en dansen in zn narcissenvaasje!

    ReplyDelete
  40. Ik doe ook graag mee voor mijn moeder die vanalles haakt voor de kleinkinderen. :-D

    ReplyDelete
  41. O wat leuk! Heb zin om dit te gaan maken voor mijn kleinzoon van acht weken oud!

    ReplyDelete
  42. Ik waag een kansje★★★
    Groetjes van Chantal

    ReplyDelete
  43. Oh ja, ik doe graag mee.
    Groetjes Lia

    ReplyDelete
  44. Wat een ontzettend leuk boekje. Ik loot graag mee.

    Groetjes,
    Petra

    ReplyDelete
  45. Hoe maak je auto's schattig. Nou zo dus!
    Leuke actie, ik doe graag mee! :)

    ReplyDelete
  46. Leuk boekje! Super gaaf dat er nu een boekje is om auto's te haken. Vooral nu ik een kleinzoon heb van 4 weken oud.

    ReplyDelete
  47. Oh ze zien er allemaal erg leuk uit hoor... Maar ik wil al zooooo lang een vw busje, er 1 haken ligt iets meer in mijn budget dus nu echt binnen mijn bereik met dit boekje ;) Ik doe graag mee met je give away, wat ontzettend leuk! Fijne dag vandaag.

    ReplyDelete
  48. Wauw, voor het pasgeboren zoontje van mijn vriendin. Hij is zo schattig, ben helemaal verliefd!

    ReplyDelete
  49. Super leuk! Zeker nu ik net een aantal nieuwe neefjes heb en er ook een aantal onderweg zijn in mijn vriendenkring :). En natuurlijk zal ik verslag leggen van het proces op mijn blog.

    ReplyDelete
  50. Ja, ik wil zeker meedoen! Zie een zee van kraamkadomogelijkheden voor jongensbaby's!!

    ReplyDelete
  51. Jaaaa, ik doe mee! Superleuk boekje voor mijn twee zoontjes. Zij zijn dol op auto's en ik ben dol op haken, de perfecte combinatie dus!

    ReplyDelete
  52. Echt een geweldig leuk boekje lijkt mij,vroemmmmm! ;-)

    ReplyDelete
  53. Wat zijn ze toch leuk.
    ik waag een gokje. Heb ik straks wat te doen in t ziekenhuis.

    ReplyDelete
  54. Ook hier waag ik heel graag een klein kansje! Wat is het toch een leuk boek!

    ReplyDelete
  55. Wat leuk zijn ze!! Min zoon ga een gat in de lucht springen als ik een echte toettoet ga haken!!

    ReplyDelete
  56. Super leuk boekje. Ik zou heel graag mee willen doen om een leuk stel auto's te haken voor ons bijna 2weken oude zoontje.

    ReplyDelete
  57. Zo leuk dat ik nog graag een kans wil wagen.

    ReplyDelete
  58. Ik doe heel graag mee, eindelijk een echt jongens haakboek ;-)

    ReplyDelete
  59. Ooohhh dit is zo'n leuke giveway van een prachtig boekje. Vroemmmmmmm ga een gokje wagen.

    ReplyDelete
  60. Leuk toet toet....ik doe mee:-)

    ReplyDelete
  61. Gave actie weer zeg ik maak graag kans

    ReplyDelete
  62. Maar natuurlijk doe ik mee!
    Heel graag zelfs :-)

    ReplyDelete
  63. Thank you for sharing such a gorgeous book.
    I don't usually go in for giveaways but I am leaving a message because I have two car-mad nephews who are 4 and 6 years of age.
    Deze autos zijn leuk cadeautjes voor een klijne neef. I don't mind whether the book is in Dutch or English because I can read both.
    Maar ik denk dat mijn lezen is beter als mijn schriven! (If you would like to correct my Dutch grammar, you are most welcome - then I can learn.) :-)

    ReplyDelete
  64. Gaaf!! Ik doe mee!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  65. Ik doe super graag mee.Wie wil dit geweldige boek nu niet winnen.

    ReplyDelete
  66. Ik doe graag mee om dit leuke boekje te winnen!

    ReplyDelete
  67. Ik doe ook graag mee! Wat een gave autootjes!

    ReplyDelete
  68. Wat leuk! Ik doe heel graag mee. Zou leuk zijn voor mn neefje.

    Groetjes chris

    ReplyDelete
  69. Heb gezocht in de winkels maar het boekje nog niet gevonden. Ik doe dus heel graag mee aan de verloting.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  70. Wat een leuke autootjes, ik doe graag mee=)!

    ReplyDelete
  71. Ik doe ook graag mee! Mijn schoondochter heeft het boekje al. Het is echt leuk! Als ze leuke patronen kon vinden, wil haar man (mijn zoon dus) ook leren haken. Hij kan nu beginnen....
    Groet, Margriet

    ReplyDelete
  72. Het lijkt me een leuk boek met leuke projecten om voor stoere jonges te haken.
    Graag doe ik mee.

    Groeten,

    Nicole

    ReplyDelete
  73. yes try again! zou zo leuk zijn om te winnen! oudste zoon speelt tegenwoordig veel met zijn auto's en voor onze jongste zoon kan het nog dienen als een echte jongensknuffel maar onze oudste houdt ook nog van knuffels :)

    ReplyDelete
  74. jaaa leuk! ik maak graag kans!
    kan even niet inloggen dus dan maar anoniem . maar mijn gegevens zijn marion poeste thomas(ook op fb deze naam)m.thomas1990@live.nl

    ReplyDelete
  75. I love it!!!!!!!!!!!!!!
    Me encantaaaa!!!!

    ReplyDelete
  76. Wat een leuk boekje. Hier gaat mn neefje heel blij mee zijn. Super tante!

    ReplyDelete
  77. Jaaaaa, ik zou hem heel graag willen winnen! Wat een fantastisch leuke patronen voor mij eigen kindjes, als kraamcadeautjes, etc.

    ReplyDelete
  78. Oh, wat zijn ze leuk, die autootjes. Zeker met een paar neefjes in de familie zou dit boekje goed van pas komen! Vooral die brandweer zou het goed doen! Ik doe dus graag mee. ;-)

    ReplyDelete
  79. Lijkt me een heel leuk boekje! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  80. Hoi hoi,
    Ik zag juist gisteren dat dit boekje er was, en liep te twijfelen over of deze kopen of amigurumi in love te kopen. Ik koos uiteindelijk voor deze omdat deze leuker is voor onze binken en ons neefje. Wat zou er dan leuker zijn dan deze te kunnen winnen en die andere dan te kopen. Dan heb ik ze beide ;-) !
    Ohhh, ik ga echt duimen hoor ! Spannend altijd zo'n give away ! Er zijn ook wel heel veel enthousiastelingen !
    Lief dat je dit weer doet trouwens ! Jij bent top !!!!!!

    Groetjes,
    Caroline

    ReplyDelete
  81. Een auto winnen :-) nou daar zeg ik geen nee tegen. En dan kan ik ook nog kiezen welke. wat een luxe probleem.

    ReplyDelete
  82. Waag een gokje super leuk boekje .

    ReplyDelete
  83. Heb altijd een Mini Cooper gewild, dit is mijn kans om er eentje in mijn bezit te krijgen, al is het dan een gehaakte. Ik doe dus graag mee.

    Fijne zondag,

    Juffrouw Mier

    ReplyDelete
  84. Leuk, ik doe graag mee! de boekjes van Christel Krukkert zijn altijd leuk.
    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  85. Die staat al op mijn verlanglijstje. Want het lijkt me heerlijk voor mijn kleine neefje zodat hij echt met auto's kan knuffelen.

    ReplyDelete
  86. Oh, dat is wat vor mijn kleine jong! He is gek op alle sorten van autos en dat book kan ik in duitsland niet kopen...so ik doe graag me!

    Groetjes!
    Roxanne

    ReplyDelete
  87. Ik zou ook graag meedoen. Lijkt me een heel leuk boekje.

    Groetjes Lize

    ReplyDelete
  88. leuk voor mijn kleine auto-fiel hier. Die is verzot op alles wat wielen heeft.

    ReplyDelete
  89. Ohhh ik doe graag mee,dat VW busje is zo leukkkk en ook al die andere overigens,leuk voor kleine ventjes,dat er eens ECHt haakwerk voor hen is!

    ReplyDelete
  90. haha, ik ben niet de enige hier die graag het boekje zou willen ontvangen! Ik doe graag mee, om de volgende fase in mijn nieuwe haakverslaving in te gaan haha

    ReplyDelete
  91. Natuurlijk zijn er genoeg kandidaten voor het boekje, maar toch ga ik ook mijn kans wagen hoor, want dit is echt weer een prachtig boekje met die autootjes, echt top!! Om meteen te starten als het toekomt :-) voor mijn kleinkind.
    Grtjes, rita.

    ReplyDelete
  92. Leuk! Ook ik doe graag mee.
    Groetjes elma

    ReplyDelete
  93. Graag doe ik mee. Lijkt me erg leuk om te maken voor mijn neefje, die begin september wordt verwacht.

    ReplyDelete
  94. Heel erg leuk! Zou mijn vrouw fantastisch vinden! (En ik ook :-))

    ReplyDelete
  95. Super gaaf! ik doe dus mee, ben helemaal weg van die auto's om te haken(vooral die VW) ... jammer genoeg zijn er niet veel patronen ervan..:(

    groetjes Tabitha

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    ReplyDelete
  96. Altijd leuk om iets te kunnen winnen, maar deze is zeker leuk! Wil graag een gokje wagen

    ReplyDelete
  97. Leuk! Die wil ik wel winnen! Groetjes Eveline

    ReplyDelete
  98. Christel krukkert heeft geweldig leuke boekjes! Ik heb er al een paar maar deze nog niet! Er zouden heel wat leuke kraam cadeautjes uit voort komen! Dus ik doe ook zeker meer :-)

    ReplyDelete
  99. Alweer zo'n leuke give-away! Ik doe graag mee!
    Groetjes, Evelyne Muit

    ReplyDelete
  100. Mijn moeder is gek op haken, mijn stiefvader op auto's.. need i say more? ;)

    ReplyDelete
  101. Wat een gaaf boekje! Graag doe ik mee!

    ReplyDelete
  102. Een heel leuk noekje en (nog) niet aanwezig in mijn haakboekjes verzameling. Ik doe mee :)

    ReplyDelete
  103. Deze patronen heb ik nog niet

    ReplyDelete
  104. This book looks great! Wow!!
    I want to be the winner of this book, my son would be very happy about these cars.
    Greetings Brigitte

    ReplyDelete
  105. Wat een leuk boekje. Nog niet eerder gezien. Zeker leuk om te haken als cadeautje voor de allerkleinsten. Een leeftijd waar ik maar moeilijk cadeautjes voor kan bedenken.
    Mocht ik het winnen, dan kan niet alleen ik, maar ook mijn 2 schoonzusjes hun vakantie weer lekker vullen met haken!

    ReplyDelete
  106. Ik doe ook graag een poging om dit leuke boekje te winnen. Leuke en stoere autootjes heb ik nog niet en erg leuk om voor kraamcadeautje te maken.

    ReplyDelete
  107. Ik doe ook graag mee!
    ellentjescreahuisje@blogspot.be

    ReplyDelete
  108. Wow! Wat leuk! Lijkt me leuk om te maken voor de kleine op Komst, doe je nog wat leuks in je verlof aangezien vriendlief nog aan het varen Is. :D

    ReplyDelete
  109. Leuk boekje; ik heb al een aantal autootjes in bestelling gekregen van mijn zoontjes ;-)

    ReplyDelete
  110. Super leuk boekje! Leuke autootjes om voor mijn nichtje te haken. :)

    ReplyDelete
  111. Ben ik nog op tijd?
    Natuurlijk doe ik graag mee voor zo'n superleuk boekje. Ik weet al direct welke opdracht ik eerst zal krijgen van mijn jongens :)

    ReplyDelete
  112. Whoop whoop, nog snel een berichtje want dit boekje wil ik niet missen in mijn verzameling!

    ReplyDelete
  113. Super leuk,zou ik een keer geluk hebben

    ReplyDelete
  114. Wel veel reacties, maar ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  115. Wat lief leuk.. dank je wel.. voor deze kans.. Boekje lijkt me geweldig..
    Krukkert heeft heel veel leuke boeken..
    Gr Sonja

    ReplyDelete
  116. Leuk! Mijn jongens zouden het geweldig vinden, mocht ik winnen.

    ReplyDelete
  117. Hoi Annemarie, ik doe graag mee met de winactie. Je hebt al veel mededingsters maar wie weet...
    Succes met je leuke blog! Angélique

    ReplyDelete
  118. Hartstikke leuk! Ik doe graag mee! :)
    Groetjes Merula ten Hove

    ReplyDelete
  119. Wat een super leuk boekje! Die zou ik wel heeeeeeel graag willen winnen! Hopelijk heb ik hier meer geluk!
    Fijne dag gewenst
    Tante Tal

    ReplyDelete
  120. Ik vind die autootjes al superleuk, dus ik verwacht dat Stijn ze helemaal gaaf vindt! Ik doe dus graag mee. Groetjes, Tamara

    ReplyDelete
  121. Zou dit heel goed kunnen gebruiken, heb deze nog niet in mijn collectie en nu ik niet meer kan breien is deze meer dan welkom. zelf aankopen is moeilijk voor mij door mijn beperkt inkomen. Groetjes

    ReplyDelete
  122. Graag doe ik mee! Kan ik m'n vriendinnen ook enthousiast maken voor je boekjes en autootjes heb ik nog nooit gehaakt

    ReplyDelete
  123. Oh wat zou ik dat leuk vinden!!! Voor mijn dochter heb ik zoveel leuks gehaakt, maar mijn zoon zou dit heel leuk vinden! Hij is anderhalf en roept de hele dag auto!! Haha

    Gr. Dani Koopman
    Danikoopman@hotmail.con

    ReplyDelete
  124. Heel erg leuk die boekjes van Christel Krukkert! Doe dan ook graag mee met deze give away.
    Groetjes

    ReplyDelete
  125. Dat boekje wil ik wel winnen om die auto's te kunnen maken. Op Facebook niet gelukt, dus wellicht hier nog een kans.

    ReplyDelete
  126. Wat een super give away. Ik waag hier ook graag een kansje.

    ReplyDelete
  127. Wat zou dat een super mooi cadeau zijn!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben mijn naam vergeten. Gr miranda selder

      Delete
  128. oww ik doe graag mee.. ik heb 3 kleinzoontjes.. dus animo genoeg voor autootjes..

    ReplyDelete
  129. Ja super gaaf zeg! Dan kan ik ook eens wat voor zoonlief haken ipv al die haaksels voor dochterlief hahaha.

    ReplyDelete
  130. ik doe heel graag mee! ik vind ze superleuk;de autootjes!!. zou een leuk cadeautje zijn voor mijn verjaardag op woensdag 9 juli!
    groetjes Esther

    ReplyDelete
  131. Wat leuk al die autootjes!
    Vooral de brandweerwagen vind ik super.
    Mijn papa is vrijwillig brandweerman en het zou leuk zijn om hem met zo' n wagentje te verrassen.
    Veel succes met het kiezen van de winnaar.

    Groetjes Elisa

    ReplyDelete
  132. Hallo Annemarie, Binnenkort verwacht ik in mijn vriendenkring twee baby's (beiden jongetjes), dus dit boekje zou goed van pas komen om kraamcadeautjes te maken.
    Groetjes, Bianca

    ReplyDelete
  133. In dit boekje staan hele andere dingen dan ik gewent ben te haken, dus ik wil dit boekje wel graag winnen om met mezelf de uitdaging aan te gaan om ook iets anders dan recht toe recht aan te haken

    ReplyDelete
  134. Dat zou een mooi en welkom geschenk zijn! Super leuk boekje :)

    ReplyDelete
  135. O echt super gaaf!!! Ben er helemaal blij mee, heb een mailtje gestuurd!!

    groetjes Tabitha

    ReplyDelete