Friday, May 10, 2013

Book Giveaway!

























Leuke nieuwe haakboeken zijn altijd welkom wat mij betreft, en van dit boek van AmigurumiPatterns word ik echt helemaal blij! Het was al beschikbaar in het Engels, en nu is ook een prachtige Nederlandstalige uitgave van dit boek. Over een van de patroontjes heb ik al eerder geblogd trouwens: het schattige vosje op de foto hieronder. Die staat nu dus ook in dit leuke boek, samen met 14 andere leuke patroontjes. En wat nu zo ontzettend leuk is: ik mag twee Nederlandstalige exemplaren van dit boek weggeven! Laat dus gauw een reactie achter op dit bericht, en wie weet ben jij wel een van de twee winnaars. Ik maak de winnaars a.s. zondag bekend. Wil je niet langer wachten en meteen bestellen? Dat kan. Het Engelstalige boek is hier verkrijgbaar, en het Nederlandstalige boek hier.

I love new crochet books, and this book from AmigurumiPatterns is making me so happy! It was available in English already, but not there's a Dutch version of this book as well. I've blogged about one of the patterns in this book before: the very cute fox on the picture below. It's in this book, together with 14 other cute patterns. And what's so very very cool: I can give away two Dutch versions of Zoomigurumi! So leave a reply on this blog post as soon as you can, and who knows you'll win a book. I'll announce the winners this Sunday. If you don't want to wait any longer, order your English version here and the Dutch version here.


















144 comments:

  1. Ik doe graag mee! Zet ook even een linkje op mijn blog! En nu maar wachten en hopen haha

    ReplyDelete
  2. Dit is echt wat voor mijn aapjes! Super leuk!

    Grtz
    Diana

    ReplyDelete
  3. wat gaaf, wil graag meedoen aangezien ik net begonnen ben met ami's te maken. heb net een eendje klaar haha. en wil verder ermee dus doe graag mee hoor :)

    ReplyDelete
  4. Wow,this looks amazing,so generous of you.May I join in,please.

    ReplyDelete
  5. Wat super leuk, ik doe zeker mee! Denk dat ik met de patroontjes hier 4 kids erg blij zou kunnen maken! Wat een leuke kans, a hem zo even retweeten.

    ReplyDelete
  6. Doe graag mee...en zal gelijk een link op mijn blog zetten..

    ReplyDelete
  7. Wow... weer nieuwe inspiratie voor nieuwe knuffels! :) Poekie haakt knuffels voor de kindjes in het ziekenhuis. Hoe meer knuffels, hoe beter!!! Poezenduimen hoog in de lucht dus!

    Groetjes, Saskia & Poekie :)

    ReplyDelete
  8. Ik wil ook graag mee doen, vind het nu al leuk

    ReplyDelete
  9. Ik doe graag mee! Ik waag daar graag een kansje voor! Erg leuk!

    Liefs!

    ReplyDelete
  10. Oeh wat leuk! ! Ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  11. Ik heb nog niet zoveel haakboekjes en zou dit een super leuke uitbreiding vinden van mijn kleine verzameling. Ik doe graag mee.

    Iris K

    ReplyDelete
  12. Leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes Elma

    ReplyDelete
  13. Wat een leuk boekje! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  14. ik doe ook graag mee! hij ziet er leuk uit. Wat een schatje het aapje!

    Fijn weekend alvast trouwens!

    Groetjes Geeske

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke actie, ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  16. Ik volg al langer de facebookpagina van amigrumipatterns en kijk er naar uit om eens een patroon van haar uit te proberen!

    ReplyDelete
  17. Ik doe ook graag mee, vind ze zo schattig! Zag al hele leuke voor op de babykamer :D

    ReplyDelete
  18. Niet origineel van me, maar ik doe heel graag mee. Ik denk de hele haakwereld :-)

    ReplyDelete
  19. Yeahhh, ik wil ook heeeeeel graag dit boekje winnen. Nu niet meer haken, maar duimen dat ik win :).

    ReplyDelete
  20. Ik doe graag mee, lijkt me een leuk boekje!

    ReplyDelete
  21. leuk,leuk,leuk, wil graag meedoen om het boekje te winnen. Leuk moederdagkado......

    ReplyDelete
  22. Geweldig boek. Ik doe graag mee. Ik zal de link ook even op mijn facebook zetten.

    ReplyDelete
  23. Ik wil ook heel graag meedoen wat leuk, heel leuk boekje! Jorina

    ReplyDelete
  24. Ik wil graag in de rij staan voor dit boek vol beloftes.
    (Die je overigens wel zelf zult moeten waarmaken, haha)
    Ben onlangs begonnen met het haken van amigurumi's, en helemaal verslingerd geraakt!
    Zie ook mijn blog: Zovandat.blogspot.com
    Ik maak er een berichtje van.

    ReplyDelete
  25. Wat leuk! Ik doe ook graag mee! Dan heb ik straks misschien weer leuke beestjes gemaakt waar ik anderen weer blij mee kan maken. Het inkijkexemplaar (op bol.com) ziet er in ieder geval geweldig uit.

    ReplyDelete
  26. Leuk! Deze wil ik graag winnen!

    ReplyDelete
  27. helemaal geweldig ik doe heel graag mee .
    een heel fijn weekend
    Margarita

    ReplyDelete
  28. oh dit boekje lijkt mij zo geweldig!
    Ik wacht al een tijdje op de nederlandse vertaling...

    ReplyDelete
  29. Wat een leuke give away! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  30. Die wil ik wel winnen! Ziet er leuk uit!

    ReplyDelete
  31. Wat een geweldige giveaway super !!!
    Maar ook zonder zoiets leuks is dit al een super site :)

    Liefs Jann

    ReplyDelete
  32. Leuk! Ikmaak graag kans op dit boekje.

    ReplyDelete
  33. Ik waag een gokje en doe graag mee!! Altijd leuk zo'n boekje :) Staat straks leuk in de boekenkast :D

    ReplyDelete
  34. Natuurlijk wil ik ook graag meedoen. Duimen maar weer!

    ReplyDelete
  35. Ik doe ook graag mee. Met een tweede kindje op komst zijn nieuwe patroontjes erg welkom.

    ReplyDelete
  36. Erg leuk, natuurlijk doe ik mee! Ik zit no wel verlegen om een paar projectjes ;-)

    ReplyDelete
  37. Het varkentje is zo leuk... Daar wil ik graag kans op maken.

    ReplyDelete
  38. Ik wil ook wel graag meedoen. Een boek met Nederlandse patroontjes lijkt me erg leuk om te hebben.

    Groeten Marion

    ReplyDelete
  39. Ik doe graag mee. Lijkt me een leuke uitdaging om patronen uit dit boekje te maken.

    ReplyDelete
  40. kei tof weer zeg ♥ ik doe mee

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  41. wat fijn! Ik doe héél graag mee!

    ReplyDelete
  42. super leuk boekje! daar kan ik mijn klas weer gezelliger mee maken!

    ReplyDelete
  43. Ook ik wil heel graag een gokje wagen en mee doen met deze fantastische give away. Er staan zoveel leuke patronen in het boekje Zoomigurumi, dat mocht ik het winnen niet zou weten met welk patroontje ik moet beginnen, ze zijn allemaal het haken waard.

    Groet,

    Anita Berendsen-Smallegoor
    http://freubelendeschoonzussen.blogspot.nl

    ReplyDelete
  44. Fingers crossed I would love the book x

    ReplyDelete
  45. Wow, jij mag altijd te gekke dingen weggeven zeg! Ik doe mee! Wie niet waagt, wie niet wint.

    Liefs Imara

    ReplyDelete
  46. wat gaaf dat jij ook een boekje weg mag geven, heb het engelse boekje al voorbij zien komen en twijfel steeds om te bestellen. Als ik hem nu win, hoef ik niet meer te twijfelen dus ik waag graag een kansje :D

    x Saskia

    ReplyDelete
  47. Super leuk, ik waag graag een kansje!

    ReplyDelete
  48. Dat lijkt mij een erg leuk boekje. Ik doe graag mee.

    Groetjes Ellen.

    ReplyDelete
  49. Het boek ziet er leuk uit. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  50. Jaaa super gaaf Ik wil graag meedoen!! De jungle kamer van zoonlief kan wel wat gehaakte diertjes gebruiken :)

    ReplyDelete
  51. Leuk! Ik waag een kansje :-) Tot nu toe heb ik weinig ervaring met het haken van dit soort figuurtjes, maar ik wil het graag leren!

    ReplyDelete
  52. Leuk, ik doe heel graag mee!! Lijkt mij een enig boekje!Groetjes Linda

    ReplyDelete
  53. ik wil graag een poging wagen voor dit mooie boek en doe dus mee!

    Gr. Tineke

    ReplyDelete
  54. Oh my god! Lovely!!!!!! Hebben hebben hebben :-)

    ReplyDelete
  55. Ik doe graag mee! Leuk boekje en helemaal in mijn straat als amigurumi fan.

    Groetjes

    Irene

    ReplyDelete
  56. Graag doe ik met zo'n leuke give-away mee!

    ReplyDelete
  57. hallo,

    Zo'n schattig boekje. Zou ik wel heel goed kunnen gebruiken,als onthaalmama. Kan ik al mijn schattekes trakteren op een eigen knuffeltje.

    Groetjes,
    Carine

    ReplyDelete
  58. Ziet er heel leuk boekje uit! Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  59. Wat een leuke give-away! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  60. Hallo Annemarie,

    Deze kans laat ik niet liggen, dank je wel!
    Het vosje is heel leuk (-:
    Groetjes van Judith

    ReplyDelete
  61. Ook ik wil graag meedoen met deze superactie!

    Groetjes Anna

    ReplyDelete
  62. dat is een leuk exemplaar om voor mee te dingen :-)

    ReplyDelete
  63. Ik doe graag mee, ik kan niet genoeg haakboeken hebben? Succes met organiseren en wat fijn dat je al snel een winnaar bekend maakt!. Ik ben benieuwd... Fijn weekend. groetjes Paula (voorheen 1968 de winkel)

    ReplyDelete
  64. Wie wil er nou geen kans maken op zo'n leuk (zelfs Nederlandstalig) boekje?
    Ik wel in ieder geval, dus bij deze meld ook ik me aan...
    Wat een mooi gebaar om 2 van deze boekjes weg te geven!
    Groetjes Roelie

    ReplyDelete
  65. OHHHHHHHH, dat boekje met die leuke patroontjes! Daar wil ik wel een gokje voor wagen!! groetjes Monique Beckers

    ReplyDelete
  66. Ai,ai alweer zoveel mensen die meedoen!
    Maar wie niet waagt wie niet wint!
    Dus daarom ook mijn reactie er bij tussen.





    ReplyDelete
  67. Wat leuk dat je dat voor ons wil doen. Ik doe heel graag mee.

    ReplyDelete
  68. Ik wordt in September Oma en dan wil ik graag verschillende knuffeldiertjes gehaakt hebben. Dus dit boekje zou heeel goed van pas komen.

    ReplyDelete
  69. Het ziet er inderdaad een leuk boekje uit!
    Groetjes

    ReplyDelete
  70. Wauw wat een leuk boekje, gaaf dat je er twee weggeeft! Natuurlijk wil ik ook wel een kansje wagen:-) Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  71. Super! deze wil ik ook wel winnen.

    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  72. Deze staat hoog op mijn verlanglijstje! Ben zo blij dat hij eindelijk in t nederlands te krijgen is, want mn engels is niet super. Dus doe ik graag mee aan je super give-away!

    ReplyDelete
  73. Ik wil graag meedoen. Ik ben pas begonnen met kleine beestjes haken. Dit boekje ziet er heel leuk uit.

    ReplyDelete
  74. wauw wat gaaf!! Ik wil graag een kansje wagen.

    ReplyDelete
  75. Leuk leuk leuk! Een haakverslaafde kan nooit te veel haakboekjes hebben :-) Ik doe dus graag mee!

    ReplyDelete
  76. Ik doe ook mee hoor! :-) Leuk boekje!

    ReplyDelete
  77. Leuk!!! ik heb al veel haak boekjes voor mijn verjaardag gekregen, maar doe toch nog graag mee.

    ReplyDelete
  78. Altijd leuk om weer wat nieuws te haken! Doe graag mee.

    Groeten Thea

    ReplyDelete
  79. Ooooo, spannend, kan ik nog mee dingen? Alle diertjes kunnen hier komen wonen hoor, maar dan moet ik wel weten hoe ik ze moet haken, toch? Dus vandaar waag ik ook een gokje! Succes allemaal.

    ReplyDelete
  80. Nieuwsgierig geworden heb ik zonet In het inkijkexemplaar gekeken en het zijn wel heeeeele leuke poppetjes dus ik wil graag meedoen!

    ReplyDelete
  81. Wat schattig! Ik doe graag mee! :)

    ReplyDelete
  82. Oh wat een leuk boekje. Ik wil hem graag winnen. Ik werk op een basisschool met kinderen met een achterstand in de woordenschat en maak zelf voorwerpen die bij onze thema's passen. Zo is er ook een thema "dieren". Daar zou ik het aapje en vosje leuk bij kunnen maken!

    ReplyDelete
  83. Hier nog iemand die graag dit boek in haar kast heeft staan :-))

    ReplyDelete
  84. Wow wow wow, dit ziet er een prachtig boekje uit, ik doe dus heel graag mee!

    ReplyDelete
  85. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  86. Wauw ziet er mooi uit. Ik doe graag mee. Ik heb inmiddels een bijnaam..... Haakjetik....... Hahaha

    ReplyDelete
  87. Met zoveel reacties moet ik wel heel erg veel mazzel hebben om te winnen, maar ik waag het toch. Bij deze doe ik ook mee.
    Lijkt mij een geweldig boekje! Ik haak nu alleen nog granny squares, om te oefenen, maar ik ben toe aan wat moeilijkers.

    ReplyDelete
  88. Jee wat een leuk boekje! Ik doe graag mee :-)

    ReplyDelete
  89. Oh, ik doe graag mee voor zo'n tof boekje!

    ReplyDelete
  90. Ik waag graag een klein kansje! Ik vind die biggetjes zo leuk die erin staan! En de ezel en het konijntje ook! En vast nog wel meer....

    ReplyDelete
  91. Das ist ja ein schönes Buch!! Über so einen Gewinn würde ich mich rieesig freuen!
    Ein schönes Wochenende und liebe Grüsse aus der SChweiz, Rita

    ReplyDelete
  92. Leuk leuk leuk!!! Ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  93. Ik doe mee! Geweldig boek.

    Gr.,

    Maaike

    ReplyDelete
  94. Ziet er erg leuk uit, ik doe graag mee :-) Groetjes Conny

    ReplyDelete
  95. owww wat een mooie giveaway.. ik waag ook een gokje!!!

    ReplyDelete
  96. oooh dat lijkt mij een heel leuke (en dochter vast ook, haha). Ik waag dus graag een kansje.

    ReplyDelete
  97. Ik ga een kansje wagen want, wie niet waagt niet wint.

    Grt Brigitte

    ReplyDelete
  98. Super leuk boekje en altijd handig in m'n eigen taaltje!

    Ook ik waag dus graag een kansje op een extra moederdag cadeautje....

    Groetjes en een gezellig weekend.
    Martine

    ReplyDelete
  99. Wat leuk dat je twee boekjes mag weggeven. Graag waag ik een kansje :)

    ReplyDelete
  100. Wil hierbij wel een kansje wagen om zo'n leuk boekje te winnen!

    Groetjes van Deborah

    ReplyDelete
  101. Ben sinds kort weer begonnen met haken en dit is een leuke aanvulling op mijn patroontjes!

    ReplyDelete
  102. Hallo Annemarie,
    ik kijk regelmatig op je blog en wil je allereerst bedanken voor de leuke tips en links die je altijd doorgeeft. Het boekje stond al op mijn verlanglijstje, dus ik loot graag mee!
    Groetjes, Jolanda

    ReplyDelete
  103. Superleuk boekje om cadeau te doen. De Engelse versie heb ik in de kast staan.
    Graag ding ik mee naar deze leuke give away.
    Groet,
    José

    ReplyDelete
  104. ik wil ook graag meedoen! leuke give-away hoor!
    groetjes yolanda

    ReplyDelete
  105. Leuke give-away! Leuk boekje! Ik doe graag mee! ;) Groetjes Colinda

    ReplyDelete
  106. leuk! ik doe graat mee om dit boekje te winnen
    groetjes Valerie

    ReplyDelete
  107. Oei, die had ik uit het oog verloren, gelukkig zijn we nog geen zondag. Zo'n tof haakboekje in het nederlands, daar doe ik heel graag voor mee.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    ReplyDelete
  108. schattig dat aapje. ik doe graag mee! groetjes Céline

    ReplyDelete
  109. Oe.....die zijn leuk!! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  110. DIt boek lijkt mij echt zo gaaf! IK doe dan ook heeeeel graag mee!

    groetjes
    Karin / CreaKa

    ReplyDelete
  111. Wat een snoesjes staan daar in zeg ! Dat aapje is toch om te zoenen.... echt reuzeleuk !
    Ik zou graag mee willen doen hoor ! Ik ga me een slag in de rondte duimen........

    Groetjes,

    Crealine

    ReplyDelete
  112. Leuk! Ik waag een kansje.

    Groetjes Ineke

    ReplyDelete
  113. Nooit ideetjes genoeg in huis. Ik doe graag mee

    ReplyDelete
  114. Ik doe graag mee, wat een leuk boekje. Dus duimen maar,
    Groetjes Gerda

    ReplyDelete
  115. Graag wil ik ook een kansje wagen voor dit leuke boekje!
    Wie weet heb ik een keertje geluk, zou leuk zijn. Duimen maar.
    Groetjes, Betsy

    ReplyDelete
  116. Lijkt me een supegaaf boek daar wilik dus wel kans op maken.Ik doe graag mee ana je give away. Groet Jolanda

    ReplyDelete
  117. Ik volg je stiekem en doe ook graag mee ( heb nog nooit meegedaan met zoiets)
    Je hebt een leuk blog hoor ga zo door haal er veel inspiratie vandaan.

    Groetjes Pamela

    ReplyDelete
  118. ik wil ook graag een kansje wagen......

    leuke blog heb je.

    groet Cathérine

    ReplyDelete
  119. Aardig van je: een tipje van de sluier én iemand gelukkig maken met het boekje.
    Op mijn blog een link gezet, want zo'n leuk boekje gun ik iedere haakliefhebber.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  120. Geweldig! Leuk hoor weer nieuwe patronen! Ik doe mee!
    Groeten Martine

    ReplyDelete
  121. Ik wil ook graag een gokje wagen. Voor mijn dochter die houd hier zo van. Veel succes Annemarie ???

    ReplyDelete
  122. Dat lijkt me een heel leuk boekje, ik zou heel graag een kansje maken.

    ReplyDelete
  123. Superschattig, ik waag mijn kans!

    ReplyDelete
  124. Superleuk, ik waag ook graag een kansje....

    ReplyDelete
  125. Oeh leuk!!! Ik waag een kansje! :)

    ReplyDelete
  126. I'd love to win the English version! The animals are super cute!

    ReplyDelete
  127. Superleuk boekje! Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  128. wel,
    ik kreeg vandaag voor m'n 2 zonen enkele gehaakte knuffels van het poekie - project... en weet je, wat zou m'n vrouw misschien wat verstrooiing kunnen vinden doorheen onze moeilijke tijd... Ja, ik doe mee, voor een lieve mama. :-)

    ReplyDelete
  129. Na alle dekens die ik heb gehaakt, ben ik wel eens toe aan iets anders, dus ik maak graag kans op dit leuke boekje.

    ReplyDelete
  130. oja, ik doe ook heel graag mee! het lijkt mij een heel leuk boekje dus wie weet..

    ReplyDelete
  131. would love to win so I could make my grandson who will be here 8/1 his very own zoo. good luck to me

    ReplyDelete
  132. would love to win so I could make my grandson who will be here 8/1 his very own zoo. good luck to me

    ReplyDelete
  133. would love to win so I could make my grandson who will be here 8/1 his very own zoo. good luck to me

    ReplyDelete
  134. Ik doe heel graag mee! Het lijkt me een erg leuk boek!

    ReplyDelete
  135. Kan ik nog meedoen? Ziet er geweldig uit! Dank je wel voor deze give away!

    Groetjes Tamara

    ReplyDelete
  136. Wat ziet het boekje er leuk uit zeg, met die knuffeltjes kan ik vast wat vriendinnen van mij blij maken die in verwachting zijn van hun eerste kindje. Ik doe ook graag mee met deze give-away, spannend! :)

    ReplyDelete
  137. Lijkt me een superieur boekje!
    Zou em graag willen winnen :-)

    ReplyDelete