Thursday, October 18, 2012

KreaDoe Tickets Giveaway



Met het behalen van de tweede plaats bij de CreaBlog-wedstrijd heb ik niet alleen een dagje live bloggen en een abonnement op het tijdschrift MjamTaart! gewonnen, ook mag ik 15 toegangskaarten voor de KreaDoe verloten onder de lezers van mijn blog! Wil je graag een toegangskaart winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Om kans te kunnen maken moet je wel volger van mijn blog zijn. De 15 winnaars maak ik a.s. zondag bekend, dus zorg dat je snel reageert :-)

With the 2nd price I won in the CreaBlog-competition, I did not only win one day of live blogging at the KreaDoe craft fair and a subscription on the magazine MjamTaart!, I also won 15 tickets for the KreaDoe craft fair and I'm allowed to give them away to 15 of my readers! So do you want to win a ticket? Leave a comment below. Just make sure you are a follower of my blog. I'll announce the 15 winners this Sunday, so make sure to leave a reply as quick as you can :-)

127 comments:

  1. Ik heb helaas niet gewonnen. Dus ik wil heel graag een kaartje

    ReplyDelete
  2. Wauw super gaaf om een kaart voor de kreadoe te winnen. Vorig jaar met mijn kids geweest en toen weinig kunnen doen en dit jaar wil ik heel graag zelf om heel veel workshops te kunnen doen.

    ReplyDelete
  3. Ben nog nooit naar de Creadoe geweest. Maar lijkt me helemaal leuk. Dus ik zou heel graag een kaartje willen winnen.

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd met je 2e plaats bij de CreaBlog- wedstrijd. Je hebt het dik verdiend!
    En ja, ik wil heel graag naar de KreaDoe!
    Een aantal jaren geleden ben ik een keer geweest, maar dat is al zo lang geleden.
    Ik zou nu graag weer een keertje gaan.
    Dus ik waag een kansje!
    Groetjes van Corien.

    ReplyDelete
  5. Ik wil ook heel graag naar Utrecht :-)
    Dus ja ik doe mee en wie weet ..........

    ReplyDelete
  6. Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me super leuk om ideetjes op te gaan doen en workshops te volgen.

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd met je 2e plaats van het Kreablog-wedstrijd...geweldig
    Ik zou graag weer eens een keer naar de Kreadoe willen, het is voor al weer een aantal jaren geleden dat ik er ben geweest...dus ik doe en wie weet
    Groetjes Klaske

    ReplyDelete
  8. Met veel plezier volg ik al een tijd je blog. Heel knap wat je allemaal verzint & maakt.
    Uiteraard wil ook ik graag kans maken op een kaartje voor de KreaDoe. Met drie meisjes (9-7-5 jaar) in huis liggen hier haakwerkjes in alle soorten en maten; voor en ook van de meisjes (zelfs de jongste haakt al een beetje).
    Groetjes, Nathaly

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd met je 2e plaats :-) super
    Ik zou heel graag een kaartje winnen,wil er heel graag naar toe,ben sinds begin van dit jaar verslaafd geraakt aan haken en het lijkt mij een hele leuke beurs.

    Lieve groetjes Yvonne

    ReplyDelete
  10. SUPER !!! Nogmaals VAN HARTE :-)Ik zou er wel heel graag naartoe willen....gezellig met m'n dochter van 14 een dagje uit, ideetjes opdoen en SHOPPEN !!! En wie weet zie ik je dan LIVE ;-)
    Grtjes van Linda Annink-Vonk

    ReplyDelete
  11. Ik wil heel graag voor mijn zusje een kaartje voor de kreadoe willen winnen. Ze is de liefste zus ter wereld en heeft echt wel een leuke kreadag verdiend!

    Met vriendelijke groet, Monique

    ReplyDelete
  12. Jaaa ik zou wel graag willen winnen!! Lijkt me super leuk, ben er nog nooit geweest.

    Groetjes!

    ReplyDelete
  13. Lijkt me superleuk om naar toe te gaan. En ik heb nog geen kaartje, dus ik maak graag kans. Kijken of ik de real-life versies van de bloggers kan spotten die ik volg!

    ReplyDelete
  14. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor een kaartje.
    Groetjes

    ReplyDelete
  15. Leuk, waag een gokje wil je graag persoonlijk feliciteren .
    Groetjes nog een fijne dag.

    ReplyDelete
  16. Gefeliciteerd! Ik wil graag een gokje wagen.

    ReplyDelete
  17. Gefeliciteerd met je 2e plaats, leuk dat je de kaarten verloot, ik zou er graag een dagje naar toe gaan. Mieke

    ReplyDelete
  18. Gefeliciteerd met het behalen van de 2e plaats, absoluut verdient!
    Enne ook ik maak graag kans op een kreadoe kaartje ;-)

    ReplyDelete
  19. Gefeliciteerd!!! Ik zou graag kaartjes willen winnen

    ReplyDelete
  20. Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 2e plaats! Super!

    Ik doe natuurlijk mee.

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  21. Ja, ik zou er wel heel graag naar toe willen, had nog geen kaartjes gekocht omdat wij ook in de race zaten voor deze leuke wedstrijd. Maar er hebben 5 hele leuke en mooie blogs gewonnen dus ik probeer met jou give away een kansje.

    ReplyDelete
  22. Gefeliciteerd met het behalen van de 2e plaats!

    Ik wil graag een keer naar de KreaDoe. Kan nog net zo voor mijn zwangerschapsverlof.
    Even lekker weg uit de sleur en nieuwe inspiratie opdoen. Daarvan kun je nooit genoeg hebben ;-)

    Dus ja! Ik doe mee en waag een kansje.

    Groetjes,
    Marie-Thérèse

    ReplyDelete
  23. Heel erg gefeliciteerd!
    Ik doe graag mee voor een kaartje,is jaren geleden dat ik op de Kreadoe ben geweest en zou het heel leuk vinden om jou in het "echie"te zien!

    Groetjes,Petra

    ReplyDelete
  24. Wat wil ik daar dolgraag naar toe! Ik zou dolblij zijn met een toegangskaart!!
    Groetjes Talitha

    ReplyDelete
  25. Ik dacht dat ik je al volgde maar daar is iets misgegaan, alsnog rechtgezet ;) Wat een leuke actie ! Ik zou graag een kaartje winnen om voor het eerst naar de KREADOE te gaan, ja echt ben nog nooit geweest ....

    ReplyDelete
  26. Super dat u gewonnen heeft, super mooi resultaat! (ps, kaartje doe ik niet aan mee, maar heb u vergeten te feliciteren in uw vorige blog, mijn excuses daarvoor, Super mooie taart heeft u gemaakt ;-))

    ReplyDelete
  27. Ik doe graag mee voor het kaartje! Gefeliciteerd met het winnen!

    Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  28. Kidsdolls wil ook graag naar de Kreadoe:)
    Bedankt voor alle zaterdag linkjes die ik mag plaatsen*
    Groet Geriene

    ReplyDelete
  29. Ben er nog nooit geweest. Dus lijkt mij erg leuk.

    ReplyDelete
  30. Gefeliciteerd met het behalen van de tweede plaats!!! Ik zou graag weer naar kreadoe willen met mijn dochter net zoals vorig jaar, wie weet dit jaar gratis, des te meet kunnen we uitgeven op de beurs!!!

    ReplyDelete
  31. Ik wil dit jaar voor het eerst naar de Kreadoe, dus een kaartje lijkt me super!
    Gefeliciteerd met je tweede plaats!

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  32. Wauw! Gefeliciteerd met de 2e plek! Zelf nog nie zo lang met haken bezig ma wel verslingerd aan deze geweldige hobby! Erg leuk om van andere creatievelingen dingen te zien en ideetjes op te doen. Samen met moederlief actief allerlei blogs aant volgen en via echtstudio bij jou gekomen. Graag zou ook ik kans maken op de kaartjes voor een gezellig en creatief dagje uit naar de kreadoe! Creatieve groetjes! Monique

    ReplyDelete
  33. Gefeliciteerd met het behalen van je 2e plaats. Ik ben toch al van plan om naar de Kreadoe te gaan, maar ik heb nog geen kaartjes besteld, dus wie weet bij deze. Ik wacht het af en anders kom ik alsnog.

    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  34. Het zou wel héél erg leuk zijn om een kaart voor de Krea-doe te winnen.
    Heerlijk een hele dag omringd zijn door mede creativelingen...
    Lekker geprikkeld worden door alles wat je ziet.
    Ik ga duimen...

    ReplyDelete
  35. Ik doe graag mee! Niet voor niks op je gestemd, zou je graag live zien bloggen :D

    groetjes, Saskia

    ReplyDelete
  36. Er ging geloof ik iets mis met het plaatsen van een commentaar... nog eens proberen!

    Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met je 2e plaats! Leuke prijs.
    Graag zou ik ook kans maken op een kaartje voor de Kreadoe, ben er nog nooit geweest. Kan eigenlijk natuurlijk niet voor een creatieveling!

    ReplyDelete
  37. Kan me niet voorstellen dat ik nog en keer zo'n mazel heb, maar wie niet waagt, wie niet wint toch! Alvast veel plezier met live bloggen, ben erg benieuwd! Liefs sascha

    ReplyDelete
  38. Ohh..dat lijkt mij geweldig. Shoppen op de Krea doe...heerlijk haakspul kopen en ideeën op doen..doe graag mee..ik ben al volger.

    Groetjes,Willy

    ReplyDelete
  39. Ik heb al een dagje gepland om met mijn brei/haak vriendin:) naar Utrecht te gaan, dus als ik een kaartje win, kan ik dat geld wat ik uitspaar weer aan wol/katoen/papier besteden,hahaha, groetjes

    ReplyDelete
  40. Gefeliciteerd met je 2e plek. Graag doe ik mee voor de verloting. Ik ga dit jaar samen met mijn moeder en zus naar de kreadoe. Misschien gaat de oudste dochter van zus lief ook mee.

    ReplyDelete
  41. Ik zou dolgraag winnen!
    Ik ga 3 of 4 november, en met het geld wat ik uitspaar kan ik meer dingen kopen!
    Dus ik ga heel heel heel hard duimen dat ik een kansje maak ;-)
    Ben ook wel heel benieuwd naar alle bloggers live!

    ReplyDelete
  42. Je blog is ook hartstikke te gek. Terechte 2e plaats, al was eerste nog terechter geweest.
    Ik zou dolgraag naar de Kreadoe...zo aan het einde van mijn zwangerschapsverlof.

    ReplyDelete
  43. Ik zou ook graag een kaartje voor de Kreadoe willen winnen, ik ben daar nog nooit geweest. :)
    groetjes,
    Monique

    ReplyDelete
  44. Gefeliciteerd met het behalen van de 2de plaats!
    Natuurlijk zou ik ook heel graag een kaartje voor kreadoe winnen!

    Groetjes Cisca

    ReplyDelete
  45. Van harte gefeliciteerd! Ik zou erg graag een kaartje willen winnen om er een vriendin mee te verrassen!

    Groetjes Klaske

    ReplyDelete
  46. Jetzt endlich habe ich gefunden, wo ich bei dir einen Kommentar hinterlassen kann.

    LG Heike

    ReplyDelete
  47. Ik zou ook graag meedoen!
    Zou voor mij de eerste keer zijn dat ik hier heen ga.

    Groet Ada

    ReplyDelete
  48. O wat leuk Annemarie! Nogmaals gefeliciteerd met de 2e plek! natuurlijk doe ik graag mee met je give away, want ik ga dit jaar zeker naar de Kreadoe beurs! groetjes Joke

    ReplyDelete
  49. Gefeliciteerd met de 2e plaats, ik wil graag meedoen voor de kaartjes om samen met mijn dochter naar de krea doe te gaan.

    groetjes Joke

    ReplyDelete
  50. Gefeliciteerd , zou graag een kansje willen wagen.

    ReplyDelete
  51. Gefeliciteerd! Lijkt me erg leuk om een keer en op een leuke manier naar de kreadoe te gaan

    ReplyDelete
  52. Ik zou het heel leuk vinden nog iets te winnen van je deze week.
    [boekje] En je een keer te ontmoeten op de beurs zou een mooie afsluiting zijn.
    Nogmaals gefeliciteerd.

    Groetjes Plonie

    ReplyDelete
  53. Al zoveel aanmeldingen!
    Maar ja wie niet waagt, die niet wint toch?
    Dus ik doe zeker ook graag mee...

    ReplyDelete
  54. Snap van dat bloggen nog niets,ik had een account aangemaakt staat er anoniem.

    ReplyDelete
  55. Gefeliciteerd! Verdiend gewonnen! Ja ik wil ook wel graag winnen! Groetjes, Marjolein van Dorsser

    ReplyDelete
  56. Gefeliciteerd! Ook ik wil wel graag winnen!

    ReplyDelete
  57. Gefeliciteerd! Graag ga ik naar KreaDoe ( kan ik ook ergens oppas winnen ;-)

    ReplyDelete
  58. Van harte gefeliciteerd met je prijs! Ik ga sowieso naar de beurs, maar een vrijkaartje is natuurlijk altijd welkom! Kan ik meer hobby artikelen aanschaffen... ;-)

    ReplyDelete
  59. Ik ben er nog nooit geweest maar zou er wel heel graag een keertje naar toe willen. Ik doe dus graag mee. Tof dat je deze actie hebt en felicitaties met je prijs.

    Groetjes,
    Ilona.

    ReplyDelete
  60. gefeliciteerd. Ik ben sinds kort in de ban van het haken en zodoende kwam ik op je blog terecht. Ik hwil graag naar de kreadoe.
    Groetjes Marjo

    ReplyDelete
  61. Wat super dat je live mag gaan bloggen op Kreadoe!!!
    Ik ga er al een aantal jaar met veel plezier naar toe. Daarom doe ik nu graag mee met de verloting van de kaartjes. Want een gewonnen kaartje maakt een bezoek aan Kreadoe natuurlijk nog veel leuker!

    ReplyDelete
  62. In deze duren tijden is een gratis kaartje altijd mooi meegenomen, kan je weer wat extra bolletjes wol kopen. Annemarie gefeliciteerd met je prijs. Heel gaaf dat je live mag bloggen, ben ook zeer benieuwd naar eindresultaat

    ReplyDelete
  63. Joehoe...
    Wie weet ga ik gratis naar Kreadoe!!

    ReplyDelete
  64. Graag want ik wil zo'n haakwonder wel eens in het echie ontmoeten!

    ReplyDelete
  65. Ik zou heel graag een toegangskaart winnen, zodat ik nu eens op de Kreadoe mijn verjaardag kan vieren :-) Ik waag graag een gokje, ondanks de vele reacties.

    ReplyDelete
  66. Ik wil ook wel een kaartje! :)
    xo,
    wink

    ReplyDelete
  67. wie niet waagt wie niet wint dus reageren maar

    ReplyDelete
  68. Leuk! Zou graag heen willen...

    ReplyDelete
  69. Ik zou ook heel graag een kaartje willen winnen! Heb er al helemaal zin in, dagje naar de kreadoe is altijd een feestje!

    Liefs Evelyn

    ReplyDelete
  70. Jammer dat je niet eerste bent geworden!
    Ik zou heel graag heen willen! Nooit ben ik er geweest maar dit jaar moet het er toch echt een keer van komen.
    Groetjes Ilona

    ReplyDelete
  71. Van harte gefeliciteerd met je tweede plekkie. Ik zou heel graag naar de Kreadoe gaan dus doe graag mee met je give away, wie weet kan ik je dan eens in het echt zien bloggen.
    Fijne dag nog en groetjes Tinie

    ReplyDelete
  72. Ik wil ook meedoen! *hoophoophoophoophoop* ;)

    ReplyDelete
  73. Dat is lief! Super dat je ze zo wilt verdelen!
    Je zou mij er superblij mee maken ;)

    Groetjes Marieke

    ReplyDelete
  74. Tja, zoals zo velen wil ik ook graag een kaart voor de Crea Doe.

    Groetjes Ellen

    ReplyDelete
  75. Gefeliciteerd met je tweede plaats! Maar kijk uit hoor, taarten maken is ook heeeel verslavend :-) Ik waag een kansje voor een kaartje. Groetjes, Conny

    ReplyDelete
  76. Echt top dat je een tweede plaats hebt gewonnen!! Ik heb je pas ontmoet bij Kim/ Echtstudio, vond het erg leuk om al die mensen nu eens in levende lijve te ontmoeten!! Super!! En ja...ook mij zou je erg blij maken met de kaartjes voor de Krea Doe!
    Liefs, Germa

    ReplyDelete
  77. Gefeliciteerd hoor!
    En het lijkt wel of heel de blogwereld wel naar de CreaDoe wil gaan. Ik waag ook graag een gokje.

    Fijne dag,
    Karin

    ReplyDelete
  78. hoi gefeliciteerd met je 2e plaats

    een feestje om te winnen lijkt me!
    en graag zou ik het feestje met je meevieren!

    succes met je blog ik lees hem graag!

    simone

    ReplyDelete
  79. Gefeliciteerd met deze mooie plaats!

    Ik doe ook graag mee om een kaartje te bemachtigen voor de kreadoe!

    ReplyDelete
  80. Gefeliciteerd!!! Ik zou graag een kaartje winnen voor iemand anders (ook een volgster). Voor mij is zo'n beurs jammer genoeg te druk. Zou er graag heen gaan net voor hij open gaat ofzo ;;) enfin, vanuit een zonnig Turkije wens ik je nog veel win plezier!!
    Liefs, Nancy

    ReplyDelete
  81. gefeliciteerd met je 2de plaats

    ook ik wil graag een gokje meewagen voor een kaartje te bemachtigen

    groetjes ria

    ReplyDelete
  82. Wat leuk zeg, je tweede plaats maar ook zeker de kaartjes!
    Ik zou heel erg graag een dagje gaan neuzen op de kreadoe! Altijd gezellig en leuk om ideeen op te doen en de mensen achter de webshops te zien!

    Ik maak dus graag kans!

    Groetjes
    Mieke

    ReplyDelete
  83. Wat leuk! Gefeliciteerd en ik maak graag kans!

    Groetjes
    Leonie

    ReplyDelete
  84. Toch maar een kansje wagen. In de hoop om toch naar Krea-Doe te gaan. Maar hopelijk wel de verleiding kunnen weerstaan aan nieuwe hobby's.
    Groetjes,
    Marion

    ReplyDelete
  85. Gefeliciteerd! Ik doe ook graag mee.......groetjes Viv

    ReplyDelete
  86. Gefeliciteerd! vorig jaar ben ik ook op de Krea-doe geweest en het lijkt me leuk om dit jaar weer te gaan.

    ReplyDelete
  87. Ben nog niet eerder op de Krea-Doe geweest , maar het staat al wel lang op mijn verlanglijstje. Dus ik zou graag kans maken op een toegangskaart.

    ReplyDelete
  88. Oh, daar wil ik nog heel graag een keertje naar toe, ik doe mee!

    ReplyDelete
  89. Geweldig dat je de toegangskaarten wilt verloten...ik doe graag mee!
    Groetjes, Corine

    ReplyDelete
  90. Als eerst gefeliciteerd met je tweede plek!
    Wat ontzettend leuk voor je.
    Daarnaast zou ik graag naar de creadoe gaan ;-)
    Wie weet heb ik mazzel.

    Groetjes,
    Rosaly

    ReplyDelete
  91. Gefeliciteerd met de 2e plek!!!
    Graag zou ik een kaartje willen winnen voor de kreadoe
    en met zakken naar huis te gaan vol met haakspulletjes :D

    ReplyDelete
  92. Ondanks die 93 reacties wil ik toch ook een kansje wagen. Je weet ten slotte maar nooit he. Dus bij deze doe ik heel graag mee.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  93. Wat een gave actie Annemarie! Ik kom op zaterdag even kijken op de kreadoe! Dus zou graag een kaartje winnen!

    Fijne avond!
    Groetjes Reginne

    ReplyDelete
  94. Ben ik een volger? Ja, ik denk het wel, ik lees altijd jouw blog nadat ik op de link in het blog van Jeanet, van Blij dat ik brei, gedrukt heb. Ik vraag me vaak af waarom er boven jouw 'koppeling' op haar blog INSPIRATIE staat. Kennen jullie elkaar? Delft en Arnemuiden ?
    Ik loot graag mee voor een kaartje, wie weet ben ik een van de gelukkige?
    Creatieve groetjes uit Almere, Phileke Bosman

    ReplyDelete
  95. Oh wat heb je al een heleboel reacties!! Super leuk. Ik doe natuurlijk ook heel graag mee :-) ik ben gelukkig al een poosje volger van je leuke blog dus die gok wil ik graag wagen... Liefs Marcella

    ReplyDelete
  96. Kan mijn reactie er nog bij? Wat leuk dat je kaarten weg mag geven. Sta echt te dubben of ik wel heen zal gaan. Moet nl alleen.....dus. Maar goed we zien het wel.

    Groetjes, Agnes.

    ReplyDelete
  97. Gefeliciteerd!
    Ook ik doe natuurlijk graag mee! Ik ben nog nooit op de kreabeurs geweest.
    Ben wel benieuwd :)

    Groetjes Nathalie

    ReplyDelete
  98. So cool!!
    I want to come...
    Martina♥

    ReplyDelete
  99. Gefeliciteerd!!!!!!! Ik wil graag winnen:)

    ReplyDelete
  100. ik wil ook graag winnen, anders bestel ik morgen de ticketjes wel :)))

    ReplyDelete
  101. Ook ik wil graag tickets winnen! :)

    ReplyDelete
  102. For me it would be a great illusion! Good luck to all the readers of the blog! Many thanks Anne for this moments! You make me very happy everyday!

    ReplyDelete
  103. ik doe ook een gooi naar een kaartje!!! en zit te duimen tot zondag!!!

    ReplyDelete
  104. Hoi Annemarie,

    Zo leuk dat je hebt gewonnen en naar de beurs gaat om te bloggen. Naar de Kreadoe ga ik sowieso op de donderdag en hoop je daar in het echt te zien. En als dat met een kaartje van jou kan is dat super, anders koop ik zelf een kaartje hoor. Dit festijn wil ik niet missen.

    Groetjes Barbara

    ReplyDelete
  105. Ik waag ook een poging! Wil ook graag naar Utrecht.
    Oja, en gefeliciteerd met je 2e plek

    groetjes Francis

    ReplyDelete
  106. Gefeliciteerd met je 2e plaats, je hebt het verdiend, hoor! En natuurlijk wil ik ook wel een kaartje van je winnen! ;)

    ReplyDelete
  107. Oeps, ik kan niet eens die dag hihihi dus ik doe niet meer mee

    ReplyDelete
  108. Gefeliciteerd met je tweede plaats! Toch een leuke beloning voor je creativiteit. Succes met het live-bloggen. Graag wil ik ook kans maken op een gratis kaartje voor de KreaDoe.

    ReplyDelete
  109. Gefeliciteerd met je tweede plaats.
    Het is al weer heel lang geleden dat ik naar de Creadoe ben geweest. Lijkt me leuk om weer eens te gaan, dus ik maar graag kans op een kaartje.

    ReplyDelete
  110. Ik doe ook mee! Leuk!
    En gefeliciteerd!

    ReplyDelete
  111. Gefeliciteerd, ik doe graag mee en hoop dat ik win!

    ReplyDelete
  112. Hoi Annemarie,
    Gefeliciteerd met je live-blog plek op de Crea Doe
    Ben er al 5 jaar niet meer geweest, dus doe graag mee met de verloting.
    Groetjes Letty

    ReplyDelete
  113. gefeliciteerd, en natuurlijk wil ik wel kans maken op zo een vrijkaartje; groetjes sylleke

    ReplyDelete
  114. Veel plezier met het dagje bloggen op de kres doe!
    Ben erg benieuwd wat je allemaal gaar bloggen over de beurs.

    Ik ga zowiezo maar als ik hier een kaartje mag winnen houd ik weer.wat.extra geld over voor nieuwe haakspulletjes...
    Fijn weekend en succes met het uitkiezen.

    Groetjes Martine

    ReplyDelete
  115. Wat een reacties, iedereen wil een kaartje winnen en ik natuurlijk ook.
    Maar door jouw weblog heb ik het haken weer ontdekt en ben er nu aan verlaafd.
    Dank je wel voor deze fijne verslaving,Gefeliciteerd met je 2e prijs en succes met je live-blog plek op de beurs.
    Groetjes,
    Anja Lems

    ReplyDelete
  116. Leuk om alle reacties te lezen en zeker jammer dat je niet iedereen een kaartje kunt geven ..? Succes met kiezen ...;-)

    ReplyDelete
  117. van harte gefeliciteerd met je bahaalde tweede plaats, dubbel en dwars verdiend! een dagje niet om jouw blog gekeken is een dag niet geleefd en als full-time handwerkster zou ik graag een kaartje winnen om naar deze beurs te kunnen gaan.

    ReplyDelete
  118. Gefeliciteerd met je 2e plaats. Al vind ik dat je de 1e plaats hebt verdiend, bij deze.
    Veel blogplezier en succes met het kiezen!

    ReplyDelete
  119. wat een super coole give away, ik zou die graag willen winnen dus bij deze geef ik mezelf op. succes allemaal!!!

    ReplyDelete
  120. O jaaa zo graag!! Ben er nog nooit geweest, maar t lijkt me heerlijk om een dag door te brengen tussen allerlei crea!! Als een kind in een snoepwinkel zeg maar ;-)

    ReplyDelete
  121. ik maak ook graag kans op een kaartje, van harte gefelies met je behaalde top 5 plaats wat enorm gaaf zeg.

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl
    volger ben ik ☺

    ReplyDelete
  122. gefeliciteerd,
    en graag wil ik proberen om een kaartje te bemachtigen voor de crea doe.

    groetjes
    margriet

    ReplyDelete
  123. Hallo Annemarie,
    Gefeliciteerd met het behalen van de 2de plaats. Leuk dat je nu kaartjes mag weggeven. Ik heb geen blog, maar ik beloof dat ik je blog zal volgen. Ik ding graag mee naar zo'n gratis kaartje. Als ik win zal ik je zeker een bezoekje brengen.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  124. Hallo Annemarie, gefeliciteerd met je tweede plek. Ik doe graag mee, leuk dat je ze weggeeft. Enne hopelijk zijn het er dan 2 want alleen vind ik niet zo gezellig. ;-)
    Oeps, klinkt wel erg gretig.....

    ReplyDelete
  125. hoi annemarie,
    gefeliciteerd met het behalen van je 2de plek
    ik ga er voor de eerste keer met mij moeder naar toe.
    het lijk mij daar echt super leuk.
    en ik vind 1 kaartje al genoeg.

    groetjes debbie

    ReplyDelete
  126. hoi annemarie,
    gefeliciteerd met het behalen van de 2de plek.
    ik ga er met mij moeder voor de eerste keer heen.
    ps: ik hoef maar ik kaartje, daar ben ik al heel blij mee

    ReplyDelete