FREE PATTERNS

28 comments:

  1. Love your patterns...please add a translator widget so I can enjoy them in English

    ReplyDelete
  2. Below every pattern there's an English version, so you don't need a translator.
    Annemarie

    ReplyDelete
  3. Hallo Annemarie,

    Wat een ontzettend mooie haaksels maak je! En wat een leuke blog is dit. Ik wilde ook even melden dat de link van nummer 26: How to sew squares het niet doet.

    Groeten,
    Nicole

    ReplyDelete
  4. Hoi Nicole, ik had je mail een tijd geleden al gezien en heb de link verwijderd. Ik zal proberen binnenkort een nieuwe tutorial te maken over het aan elkaar haken van squares want ik kreeg de oude helaas niet meer werkend.
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  5. Hello Annemarie, this is a very nice collection. I want to start with the christmas lights or some cute flowers. Thank you!

    ReplyDelete
  6. your blog is wonderful , i found very beautiful things but i cant read it in your language!maybe if you add a button for automatik translate it was more easier!!! thanks!!!!!

    ReplyDelete
  7. Wat jammer dat de link naar de granny potholders het niet doet! Had ze graag even bekeken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Vera, ik heb 'm weer gemaakt! Dank voor het melden.
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  8. Hoi Annemarie, tijdens het googelen naar leuke patroontjes ben ik gisteren een rokje van Arne en Carlos tegen gekomen maar kan die nu niet meer vinden. Weet jij misschien waar ik die kan vinden? En oja, voor ik het vergeet je blog is FANTASTISCH !madmaud@live.nl

    ReplyDelete
  9. Hoi Annemarie,
    Eindelijk een haakblog gevonden waar ik leuke dingen vandaan kan halen die ik ook snap ;-) (ben een hele erge beginner!).
    Dank daarvoor, ik blij je blog in de gaten houden.
    Groetjes, Asmara

    ReplyDelete
  10. Thank you very much for such a big choice of patterns! With some of the flowers, I made a set of hairslides for my cousin (you can find a picture in my Blog).

    ReplyDelete
  11. ik heb onlangs het boekje 'Filethaken voor beginners" gekregen voor mijn verjaardag.
    Voorin het boek onder: Materiaal en techniek staat dat er per project wordt aangegeven hoeveel garen er nodig is en de gebruikte kleurnummers..
    Nu wil ik het ronde kussen gaan haken uit het boek. Er staan wel kleurnummers van de katoen bij, maar niet hoeveel je nodig hebt voor 1 kussen..??!!

    ReplyDelete
  12. Hoi Annemarie,
    Wat een leuke blog heb je. En er staan zoveel leuke dingen op, en je beschrijft het zo dat ik het begrijp en niet 2 of 3x moet lezen.
    Ik wil je daar voor danken en vooral dat je de patronen met ons deelt !!! �������������� kortom BEDANKT.
    GROETJES MIRANDA.

    ReplyDelete
  13. Hi, I love your blog, is beauty, I love the colors, I love your crochet, visit my blog too,hugs from Brazil.
    http://www.titacarre.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    ReplyDelete
  14. wat een superleuke patroontjes zeg!
    hier ga je er nog zeker van terugzien op mijn BLOG!
    Groetjes van Mez11, Joyce

    ReplyDelete
  15. hello!!! your blog is beautifull i made some crochet patterns free you have posted this time i´m sorry but i need you some help with laylala dolls in may country can´t buy patterns and my daughter love´s those if you can share to me please writte to my e mail is paulamdelacruz@hotmail.com thanksss FROM ARGENTINA!!!! PAULA

    ReplyDelete
  16. You are amazing !!

    ReplyDelete
  17. un grand merci pour tout ce que tu partages avec nous ! !
    j'adore, le choix des couleurs est bien pensé, bien accordé.
    Bises

    ReplyDelete
  18. QUE BONITOS LOS PATRONES GRACIAS.

    ReplyDelete
  19. hallo annemarie

    ik heb een vraagje
    zou jij het patroontje van het hertje uit het brieboek Zoomigurumi 4 op je blog willen zetten
    ik vind dat hertje echt heel schattig en je blog is gewelidig

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patroontjes uit boeken kan (en wil) ik uiteraard niet op mijn blog zetten. Als je interesse hebt in dat patroontje dan adviseer ik je het boek te kopen via www.amigurumipatterns.net
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  20. HOLA:
    Precioso blog, tiene de todo y todo hermoso, me gustaría saber donde encontrar un coche en miniatura para mi nieto, o tamaño llavero.
    Mil gracias y Felicidades por tantas cosas bonitas.

    TOÑI

    ReplyDelete
  21. Heeeeeeeeeeeel mooie haakpatronen die je met ons deelt bedankt daarvoor ,je hebt een mooie blog groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  22. Hallo Annemarie, Wat een prachtige haakblog! Bedankt voor de vele gratis patronen! Liefs, Nele

    ReplyDelete
  23. Thank you for so many wonderful free patterns, I love your work!

    ReplyDelete
  24. Hi Annemarie,
    Prachtige patronen zie ik bij je. Mijn aandacht via Pinterest was echt getrokken door een roze gehaakte hortensia. Helaas kan ik dat patroon hier niet vinden. Kan ik het ergens kopen?
    Gr. Leontine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Leontine, ik weet welk patroon je bedoelt. Dat is dit patroon:
      https://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2015/04/crochet-hydrangea.html
      In de reacties onder het blogbericht staat waar je het patroon kunt krijgen.
      Sorry voor de late reactie trouwens! Soms krijg ik geen melding van reacties op mijn blog, dus als je een vraag hebt kun je me beter mailen. Hopelijk lees je dit alsnog wel. :-)
      Groetjes, Annemarie

      Delete

Blogger Widget