Wednesday, September 6, 2017

Handmade Living

























Ze doet al heel lang bijna elke week mee aan Link Your Stuff, ze publiceerde een superleuk boek en nu heeft ze haar eigen tijdschrift Handmade Living. Ik heb het natuurlijk over Lisanne Multem van de blog Draad en Praat. Met dit tijdschrift gaat een meisjesdroom in vervulling, zo kun je hier op haar blog lezen.
Het tijdschrift staat inmiddels hier in mijn webwinkel, en ik heb natuurlijk even de tijd genomen om het goed te bekijken. Ik vind het een supermooi tijdschrift. Aan de voorkant zie je eigenlijk al dat het Lisanne gelukt is om haar eigen herkenbare stijl door te voeren dit tijdschrift, en dat vind ik echt knap. In het tijdschrift vind je allerlei mooie DIY-projecten (waaronder haken, breien en macramé), maar ook tips voor mooie stylingproducten, recepten en verschillende interviews.
En wat is nu zo leuk? Ik mag een tijdschrift weggeven! Doe je mee? Laat dan hieronder of op Facebook een reactie achter. Uit alle reacties kies ik één winnaar die het tijdschrift gratis toegestuurd krijgt. De winnaar maak ik morgen (7 september dus) rond 20.00u bekend. Succes!

She joined Link Your Stuff numerous times, she published a lovely book and now she has her own magazine: Handmade Living. Ofcourse I'm talking about Lisanne Multem from the Dutch blog Draad en Praat. In one of her latest blog posts she tells that with this magazine she fullfilled a dream that she had for ages.
The magazine is available here in my webshop, and ofcourse I took the time to take a closer look. I love the magazine. When you look at the front you can see that Lisanne managed to make a magazine that is very recognisably hers, which is a great achievement. In this magazine you will find lots of very cool DIY-projects (knitting, crochet and macramé for instance), but also tips for styling your interior, recipes and various interviews.
And you know what's so great? I'm giving away one copy of this magazine. Are you in? Leave a reply below or on Facebook. I'll choose a winner from all comments. I'll announce the winner tomorrow at 20.00hrs, so good luck!

36 comments:

  1. Ja, daar ben ik al :-) Ik ben heel benieuwd naar het tijdschrift! Het ziet er inderdaad heel aantrekkelijk en heel "Lisanne" uit en het is vast minstens zo leuk als haar boek. Ik wacht in spanning af :-) Leuk ook om vast iets meer te weten, het is bij mij in de buurt niet te koop en 't is altijd wel leuk om het te zien voordat je iets koopt.
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijk verfrissend tijdschrift lijkt me dit!! Zo te horen komen al mijn hobby's hierin samen ��

    ReplyDelete
  3. Lijkt mij een heel leuk tijdschrift, lees haar blog ook altijd.
    Waag dus een kansje

    groetjes Gerda

    ReplyDelete
  4. Hier doe ik heel graag aan mee! In België is het nog niet zo goed te vinden...

    ReplyDelete
  5. Wat gaaf! Ik waag graag een gokje want ik zag het tijdschrift al op verschillende blogs en facebook pagina's voorbij komen. Ik ben er erg nieuwschierig naar dus ik doe graag mee!

    Liefs Froukje

    ReplyDelete
  6. Ik maak hier ook graag een kans op. :-)
    Vind haar blog ook altijd zo leuk om te lezen. Al die verschillende creatieve dingen.. Ben erg benieuwd naar haar tijdschrift..

    ReplyDelete
  7. Oh wow wat ben ik nieuwsgierig geworden naar dit mooie magazine. De buitenkant ziet er al mooi uit!Heb het magazine al vaak langs zien komen.. hopelijk komt het nu ons kant uit! Ik wacht af...;-)

    ReplyDelete
  8. Alweer een leuke giveaway! Ik doe graag mee! Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  9. Hee wat leuk zeg....ziet er geweldig uit. Ik doe mee...

    ReplyDelete
  10. Hallo Anne Marie, ik kom uit Peru en ik volg je door IG. Ik vind je werk erg leuk en ik ben nieuwsgierig naar de ontwerpen die dit prachtige tijdschrift brengt. Groeten uit Lima-Peru

    ReplyDelete
  11. Natuurlijk doe ik graag mee.lijkt me ecjt super leuk

    ReplyDelete
  12. Jjjjaaaaaa ik doe heeeeeellll graag mee met deze winactie wat gaaf om dit tijdschrift te hebben zeg. Heerlijk om op de bank te ploffen en veel leuke nieuwe projecten te vinden in dit blad om de regendagen mee door te komen��

    ReplyDelete
  13. Wauw lijkt me een super magazine met veel inspiratie....Ik leg mijn leesbril vast klaar

    Groetjes van Linda Annink-Vonk

    ReplyDelete
  14. Wat een prachtig initiatief om zelf een tijdschrift uit te geven, ik hoop dat het een succes wordt.
    Ik doe graag mee aan je weggeefactie, want k ben wel nieuwsgierig geworden.

    ReplyDelete
  15. Het lijkt me een geweldig tijdschrift. Ik ben heel erg benieuwd. Ik doe graag mee.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  16. Oh wat ziet dat er een mooi tijdschrift uit! Ik kom uit België dus ik weet niet of ik mag meedoen? Mocht ik winnen, wil ik gerust de verzendkosten betalen!

    ReplyDelete
  17. Leuk, ik doe graag mee, ben bijna uitgerekend van ons derde kindje, moet rustig aan doen dus kan wel wat inspiratie gebruiken!

    ReplyDelete
  18. Lisanne volg ik ook al jaren via haar blog. Zo leuk om te zien, dat haar stijl het magazine primeert. Ik ding dus heel graag mee!
    Duimen omhoog, groetjes Sofie

    ReplyDelete
  19. Leuk, ik ben erg benieuwd naar haar magazine. Ik wordt ook altijd zo vrolijk van haar blog, ze maakt van die mooie dingen.
    Groetjes Marie Jose van Laerhoven

    ReplyDelete
  20. Ik ben reuze benieuwd naar het tijdschrift!

    Groetjes,
    Hanneke maakt

    ReplyDelete
  21. Leuk, daar wordt je vrolijk van en krijg je weer zin om te haken.
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  22. De voorpagina ziet er leuk uit, dus ik ben ook benieuwd naar de inhoud��. Ik doe dus ook graag mee.
    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  23. Lijkt me zo'n leuk tijdschrift. Ik doe mee!

    ReplyDelete
  24. Ik doe graag mee. Het tijdschrift ziet er mooi uit en ze maakt zulke leuke dingen. Haar boek heb ik al wat zou het leuk zijn om dan ook nog haar tijdschrift te winnen.

    ReplyDelete
  25. De voorkant belooft veel goeds! Ik ben super benieuwd naar de binnenkant!

    ReplyDelete
  26. Ik heb het tijdschrift al op een paar blogs zien voorbijkomen. Het ziet er super leuk, fris, mooi,... uit. Lijkt mij leuk om een exemplaar te winnen. :-)

    ReplyDelete
  27. Ik doe mee. Haar boek is al prima. Ik zou graag de binnenkant zien...
    Titi
    belgium1860@skynet.be

    ReplyDelete
  28. Het ziet er zo mooi uit. En ik zag al ergens een heel leuk rond kussen voorbijkomen dat ik ook wel zou willen maken . Hoop dat ik nog op tijd ben ?

    ReplyDelete
  29. Ik ben gek op de Lisanne-style dus doe graag mee, ben zo benieuwd!

    Groetjes,
    Nienke

    ReplyDelete
  30. Het lijken me hele mooie patronen! Ik doe dus graag mee aan de winactie!

    ReplyDelete
  31. Wat leuk, een eigen tijdschrift! Ik ben erg benieuwd naar de inhoud, dus ik doe zeker mee!

    ReplyDelete
  32. Wie wil nu niet zo'n prachtig tijdschrift winnen? Ik hoop eens gelukt te hebben.....

    Groeten, Caecilia

    ReplyDelete
  33. Looks like a very interesting magazine.

    ReplyDelete
  34. This looks like a really great magazine!!

    i_love_books at aol dot com

    ReplyDelete
  35. Ja leuk ik doe ook graag nog mee. Kan nog toch. ;-)

    Lieve groet,dinah

    ReplyDelete
  36. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..



    ดูหนังผี

    ReplyDelete

Blogger Widget