Monday, July 4, 2016

The winner!

























Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties gisteren en vandaag. Ik voelde me extra jarig met zoveel felicitaties. :-) Van alle verstuurders van vrolijke berichtjes heeft er uiteindelijk eentje het geweldig leuke gesigneerde boek van Lisanne Multem gewonnen, en dat is...

Marijke Moen

Van harte gefeliciteerd Marijke! Stuur je me een berichtje? Dan komt het boek zo gauw mogelijk naar je toe. Voor wie niet gewonnen heeft maar het boek toch graag wil hebben, het boek is hier verkrijgbaar.

First of all I would like to thank all of you that congratulated me yesterday and today. I got so many messages, it made me feel very much of a birthday girl. :-) Of all senders of cute messages only one won the lovely signed book of Lisanne Multem, and that is:

Marijke Moen

Please send me an email with your address and I'll ship the book as soon as possible. If you didn't win but still want to purchase the book, go here.

5 comments:

  1. Gefeliciteerd en heel veel haakplezier!

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd Marijke en Annemarie bedankt voor het organiseren van de super leuke give-away!
    Groetjes,
    Nienke

    ReplyDelete
  3. Marijke, gefeliciteerd. Je gaat vast met een blij gevoel leuke dingen uit het boek haken.
    Annemarie, dank je voor het organiseren van deze leuke giveaway. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  4. Congratulations to Marijke! Thank you to Lisanne & Annemarie for the opportunity to win a beautiful book and for sharing it with us. :-)

    ReplyDelete

Blogger Widget