Sunday, July 3, 2016

Birthday giveaway!





















Jeej! Het is mijn verjaardag en zoals ik al een aantal jaar op mijn verjaardag doe ga ik ook dit jaar iets weggeven. Wat zal het dit jaar zijn? Allereerst krijgt iedereen die vandaag (op 3 juli dus) een patroontje in mijn Etsy-winkel koopt een patroontje naar keuze gratis erbij. Mijn Etsy-winkel vind je hier. Laat bij het uitchecken even een opmerking achter welk patroontje je gratis wilt hebben, dan krijg je dat zo gauw mogelijk via de mail toegestuurd.
Maar dat is niet het enige. Gisteren had ik een geweldig leuke dag. Een dag waar ik echt al lange tijd naar uit keek. Ik mocht namelijk naar het haakfeestje van Lisanne van Draad en Praat en Miriam Catshoek (die vind je hier op Instagram) komen. En dat zij weten hoe je een feestje moet vieren, dat wist ik al. Dus gisteren heb ik me ook weer opperbest vermaakt. Niet alleen met prachtige nieuwe garens van Phildar, maar ook met alle andere bloggers en Instagrammers die er waren.
Maar om terug te komen op vandaag en mijn verjaardag: ik ga dus een exemplaar weggeven van een geweldig boek. Jawel, het boek: Haak je Happy van Lisanne van Draad en Praat. En niet zomaar een exemplaar, nee een door Lisanne gesigneerd exemplaar. Extra speciaal dus! Wil jij dit geweldige boek winnen? Laat dan hieronder een reactie achter en lees morgenavond wie de winnaar is. Heel veel succes!

Hurray! It's my birthday and like every year on my birthday I'll be giving away something today. What will it be this year? Well first of all, if you order a pattern in my Etsy-shop today (so on the 3rd of July) you will receive a free pattern with your purchase. You will find my Etsy-shop here. Leave a comment at check-out which pattern you would like to have for free and I'll send it to you as soon as possible.
But that's not all. Yesterday I had such a fun day. It was a day that I have been looking forward to for a long time. I was invited to come to the yarn party that was organised by Draad en Praat en Miriam Catshoek (she is here on Instagram). And I already knew that they know how to organize a great yarn party. So I had a great time yesterday. Not only with the lovely new Phildar yarns, but also with all other bloggers and Instagrammers that were there. 
But let's get back to today and my birthday: so I'll be giving away a book, a great book. And yes, ofcourse it is the book Haak je Happy by Lisanne from the blog Draad en Praat. And you know what, the book was also signed by Lisanne so it's an extra special edition. Do you want to win this lovely book? Leave a comment below and I'll announce the winner tomorrow night. Good luck!

105 comments:

  1. Gefeliciteerd!!!
    Ik doe graag mee, ik heb het boek bij een vriendin gezien en zag er super leuke projectjes in staan die ik wel zou willen maken.

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag en wens je nog vele haakdagen.Wat een leuk idee om juist dit boek weg te gevenπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™Œ Weer iets om inspiratie uit te halen

    ReplyDelete
  3. Happy birthday, have a great day! :)

    ReplyDelete
  4. Hartelijk gefeliciteerd!! Ik wil wel een kansje wagen πŸ˜‰ fijne verjaardag!! 🎈🎈

    ReplyDelete
  5. Van harte gefeliciteerd meid !! Ik zou heeliever graag het boek willen winnen! Heb hem nl nog steeds niet in mijn bezit! En een gesigneerd exemplaar is natuurlijk wel super tof !! Fijne verjaardag en laat je goed verwennen ! 🎊🎊🎊😘😘😘

    Liefs,
    Frederika (frehaakt)

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk dat je aan ons denkt! Ik doe graag mee ☺️. Hele fijne verjaardag!

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd! Een fijne dag voor jou en hopelijk ook voor mij als ik het boek win haha (Jessica Peeters)

    ReplyDelete
  8. Van ♡e gefeliciteerd! Wat leuk om op deze manier je verjaardag te kunnen vieren met zoveel volgers! Ik hoop dat je een fijne dag hebt met hopelijk mooi weer! (Van Evelien Jongste. Geen idee waar ik mijn naam neer moet zetten, sorry!)

    ReplyDelete
  9. Happy birthday thanks for a fab giveaway, I would love to win, happy hooking : )

    ReplyDelete
  10. Hieperdepiep HOERA!!! Van harte gefeliciteerd en een supergezellige dag.

    ReplyDelete
  11. Van harte gefeliciteerd! Nog vele jaren erbij!! En natuurlijk waag ik een kansje om dit supertoffe boek te winnen. Liefs, kimberley

    ReplyDelete
  12. Van harte gefeliciteerd! Nog vele jaren erbij!! En natuurlijk waag ik een kansje om dit supertoffe boek te winnen. Liefs, kimberley

    ReplyDelete
  13. Happy birthday!! Wat een geweldig idee om een give away te doen op je verjaardag! Zo wordt de dag nog feestelijker :) Ik hou me aanbevolen voor dit leuke boek! Groetjes, Anja

    ReplyDelete
  14. Happy birthday! Mine July 8.

    ReplyDelete
  15. Gelukkige verjaardag!!! Ik wil graag meedoen met je give away!
    En ik hoop dat je veel haakgerelateerde cadeautjes kreeg voor je verjaardag ;-)
    Groetjes, Sigrid

    ReplyDelete
  16. Van harte gefeliciteerd met je vertaartdag! Nog vele creatieve dagen en jaren erbij... Ik waag graag een kansje voor het boek,
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  17. Happy birthday to you, health and many creatic ideas! Thank you for your giveaway!

    Wish you a happy day
    Sabine

    ReplyDelete
  18. Happy birthday! I wanna wish you lots of yarn and time for creativity!
    The book seems to be awesome!

    ReplyDelete
  19. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Al heb je gisteren een superdag gehad, ik wens je dat voor vandaag ook toe.
    En ik loot graag mee voor het boek. Wat een leuk idee.

    ReplyDelete
  20. Happy Birthday and enjoy your weekend

    ReplyDelete
  21. Hiep hoera, gefeliciteerd!
    En wat een leuke give away daar doe ik graag aan mee.
    Nog een gezellige dag met lekkere taart en hapjes en heel veel cadeautjes roegewenst
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  22. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!
    Dit superleuke boek heb ik al, maar ik weet wel iemand die ik er blij mee kan maken. :-)

    ReplyDelete
  23. Van harte gefeliciteerd! Weer een mooi haakboek....

    ReplyDelete
  24. Happy birthday!Yarn party is great way to spend your day.Lovely giveaway too.

    ReplyDelete
  25. GEFELICITEERD! Wat leuk dat voor je verjaardag je een give away organiseert met een boek van Draad en Praat. Zij hebben geweldig mooie patronen. Ik zou het boek dan ook graag in mijn kast hebben.

    Een fijne dag,
    Joke

    ReplyDelete
  26. Lang zal ze leven! Maak er een fijne dag van!
    Fijn om met je verjaardag zelf cadeautjes weg te geven! Ik ben zeker kandidaat ☺

    ReplyDelete
  27. Hieperdepiep Hoera! Van harte proficiat!
    Een cadeau weggeven op je verjaardag πŸ˜΅πŸ™ƒ Ik kan het niet laten om een kans te wagen.

    ReplyDelete

  28. gelukkige verjaaredag ook van mij, ik wens je een supergezellige zonnige zomerse verjaardag en doe ook graag mee voor het winnen van dit boek!

    ReplyDelete
  29. Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van! Ik ding graag mee naar dit leuke boek :)

    ReplyDelete
  30. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    ReplyDelete
  31. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne gezellige dag toegewenst. Wat lief dat je een give-away organiseerd vandaag, ik doe heel graag mee. Dit boek staat bovenaan op mijn verlanglijstje en een gesigneerd exemplaar zou helemaal top zijn!
    Lieve groetjes,
    Nienke

    ReplyDelete
  32. Van harte gefeliciteerd een fijne dag. Wat een leuke give away het lijkt me een geldig boek dus ik waag een kansje om dit boek te winnen. groetjes Jolanda

    ReplyDelete
  33. Van harte gefeliciteerd! Het lijkt mij erg leuk het boek te winnen! Vooral met een aantal baby's op komst in mijn omgeving..

    Groet Klaziena

    ReplyDelete
  34. Van harte gefeliciteerd! Het lijkt mij erg leuk het boek te winnen! Vooral met een aantal baby's op komst in mijn omgeving..

    Groet Klaziena

    ReplyDelete
  35. Hallo Naamgenoot, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag en een mooi, nieuw gezond levensjaar waarin ik hoop weer veel van je blog te mogen genieten. Groetjes Annemarie

    ReplyDelete
  36. Hiep hiep hoeraa!!! Van harte! Ik wens je een fijne en zonnige dag toe! Zelf ben ik over exact twee weken jarig en ik doe dan ook graag mee aan je winactie. Mocht ik het boek winnen, welke op mijn verlanglijstje staat, dan is dat een leuk pre verjaardagscadeautje!

    ReplyDelete
  37. Van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.
    Graag zou ik het boek voor mijn zusje winnen. Daar zal ze heel blij van worden denk ik.

    ReplyDelete
  38. Een gesigneerd exemplaar? Dan doe ik zeker mee! :))) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  39. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  40. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief dat je wat wil weggeven :) ik heb het boek van Lisanne nog niet dus ik zou het graag willen winnen:D

    Duimen maar! Fijne dag nog! Liefs Henrike

    ReplyDelete
  41. Sorry, er ging iets mis. Maar hierbij een nieuwe reactie.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van.
    Ik ben a.s vrijdag jarig en het zou superleuk zijn als ik het boek zou winnen heb ik alvast een mooi verjaardagscadeau! Xx

    ReplyDelete
  42. allereerst van harte gefeliciteerd!
    t zonnetje schijnt, hier nenminste.
    waag graag een kansje!

    groetjes ma broeders

    ReplyDelete
  43. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat lief dat je kadootjes weggeeft...ik doe heel graag mee voor het boek van Lisanne!

    ReplyDelete
  44. Hey Annemarie,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van hè ;-). Wat super leuk dat je iets weggeeft, heel erg leuk. Ik doe graag mee voor het boek. Hij staat op mijn verlanglijstje met haakboeken. Een hele fijne dag :-).

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  45. Happy birthday! Glad to know you had so much fun at the yarn party yesterday and hoping you're having a great day today. ♥

    ReplyDelete
  46. Happy Birthday! Wat leuk dat je dit doet op je eigen verjaardag. Ik hoor en zie zoveel leuke dingen over/uit dit boek en mijn verjaardag duurt nog zooooo lang (augustus... ahum). Dus lijlt het me heel erg leuk om het nu al te winnen. Leuke dag vandaag!
    Groetjes Madhurya

    ReplyDelete
  47. Happy Birthday! Wat leuk dat je dit doet op je eigen verjaardag. Ik hoor en zie zoveel leuke dingen over/uit dit boek en mijn verjaardag duurt nog zooooo lang (augustus... ahum). Dus lijlt het me heel erg leuk om het nu al te winnen. Leuke dag vandaag!
    Groetjes Madhurya

    ReplyDelete
  48. Van harte gefeliciteerd, Annemarie, en een hele fijne, gezellige dag gewenst! Het zonnetje schijn in ieder geval voor je! Marianne xx

    ReplyDelete
  49. Gelukkige verjaardag!
    Het boek 'haak je happy'? Daar zou ik zeer happy van worden!

    ReplyDelete
  50. Een hele mooie dag gewenst! Leuk dat je ons laat meegenieten van de feestvreugde. Het boek zou een prachtig geschenk zijn voor mijn zwangere nichtje!

    ReplyDelete
  51. Proficiat met jouw verjaardag! :) Ik doe graag mee voor het boek.

    ReplyDelete
  52. Van harte proficiat! Wil graag een poging wagen om het boek te winnen. heb al een aantal dingen langs zien komen die me leuk lijken om te maken.

    ReplyDelete
  53. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zag al ontzettend veel foto's van gister voorbij komen op Instagram, zag er zo gezellig uit! En natuurlijk doe ik heeeel graag mee voor het boek, staat al een tijd op mijn lijstje :-) Fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt al!

    ReplyDelete
  54. Jij bent jarig en je trakteert, wat fijn!
    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst, ik doe graag mee met je give-a-away!

    ReplyDelete
  55. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk dat je een give away doet. Ik doe heel erg graag mee! Dit lijkt me echt een superleuk boek! Fijne dag toegewenst!

    ReplyDelete
  56. Van harte gefeliciteerd!Je lijkt Sinterklaas wel;cadeaus weggeven op je eigen verjaardag..Dit boek staat op mijn verlanglijstje,dus ik loot heel graag mee.Fijne verjaardag verder!

    ReplyDelete
  57. Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan. Ik hoop dat je maar veel haakspullen mag ontvangen vandaag😜 Leuk dat je dit toffe boek trakteert op je verjaardag. Ik ben al tijden fan van Lisanne en droom ervan haar bosdieren te haken.... Wat zou het super zijn dit boek te winnen!

    ReplyDelete
  58. Hartelijk gefeliciteerd!
    Hopelijk nog een beetje mooi weer op deze dagπŸ€
    Ik loot graag mee voor dat mooie boek.
    Met een kleinkindje op komst zou ik graag iets daaruit maken.

    ReplyDelete
  59. Joepie de poepie, gelukkige verjaardag!! Op naar nog vele voorspoedige haakjaren! Ik doe heel graag mee met de wedstrijd, net bevallen van kindje nummer 3 dus er zijn hier wel wat kamers in te richten ;-) groetjes!

    ReplyDelete
  60. Hieper de piep.....gefeliciteerd met je verjaardag! Ik moet nog 7 nachtjes slapen tot mijn eigen verjaardag, maar een leuk haakboek zou alvast een mooi cadeautje zijn! Wie weet....

    ReplyDelete
  61. Hi! Happy Birthday! I'd like to participate in this give away. I love your blog and thanks your link parties i find a lot of inspiration... Kiss from the south of Spain.

    ReplyDelete
  62. Van harte gefeliciteerd en ik wens je een vrolijke, feestelijke en gezellige dag toe! Dat zal wel lukken met al die felicitaties :-)
    En wat ontzettend leuk, jouw verjaardagsacties! Je zal dat boek maar krijgen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  63. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een te gekke dag van. Ik vind dit echt een super leuke give away want als je jarig bent krijg je cadeautjes en jij geeft op je verjaardag een cadeautje weg.
    Lieve groetjes, Francis

    ReplyDelete
  64. Marleen Vennix : Hieperdepiep hoera ! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke actie ik doe graag mee !

    ReplyDelete
  65. Wat een lieve actie: jarig en trakteren, bij deze van harte gefeliciteerd.Ik doe graag mee, volg Lisanne from the blog Draad en Praat nu een poosje, en het is zo'n vrolijke stijl en qua kleuren helemaal mijn ding.Ik haak al happy, en wie weet nog happy'er met haar vrolijke boek :-)

    ReplyDelete
  66. Gefeliciteerd!! De mooiste maand om jarig te zijn �� Ik was 1 juli jarig. Helaas zit het weer niet zo mee als vorig jaar, maar dit geweldige boek winnen zou dat weer helemaal goed maken �� Geniet van je verjaardag!!

    ReplyDelete
  67. Wat leuk mijn dochter Lotte Voorbach is vandaag ook jarig 15 jaar alweer !! Wat zou dit een leuk onverwacht cadeautje voor haar zijn ���� aangezien zo ook dol is op haken. Fijne dag vandaag ��������

    ReplyDelete
  68. Proficiat! Wat een leuke acties! Ik kijk straks even in je Etsywinkeltje. Het boek staat op mijn verlanglijstje dus natuurlijk zou ik het heel graag winnen! :-) Nog een fijne zondag!

    ReplyDelete
  69. Gefeliciteerd! Leuk dat je een boek weggeeft. Ik heb er al veel over gelezen, dus maak graag kans om het te winnen.

    ReplyDelete

  70. Happy birthday thanks for a fab giveaway, I would be very happy ti win, and again HAPPY BIRTHDAY

    ReplyDelete
  71. Hartelijk gefeliciteerd en fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad :)
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  72. Dikke proficiat met je verjaardag!
    Ik doe graag mee met je give away :)

    ReplyDelete
  73. Gabriela GrassinoJuly 3, 2016 at 3:52 PM

    Happy birthday Annemarie!!! Keep enjoying your day. Thanks for the giveaway I´d love to win. Love your blog and the new look is amazing! Love peace and crochet Gabriela

    ReplyDelete
  74. Gefeliciteerd Annemarie!
    Ik doe niet mee met de give away. Ik heb geen kinderen en ook geen kleine kinderen in de familie. Ik wou je enkel feliciteren. Een fijne dag.
    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  75. Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er uiteraard een leuke dag van.

    Wat is er nou leuker dan cadeautjes krijgen op je verjaardag, idd cadeautjes geven (Sinterklaas doet het al jaren). Ik heb het boek al eens bekeken en er staan hele leuke cadeautjes in om te geven, ik denk daarom dat ik veel mensen blij kan maken met een cadeau uit dit boek.

    ReplyDelete
  76. Van harte gefeliciteerd Annemarie!! Geweldig leuk dat je een kadootje weg mag geven ;) Ik vind het een heel geweldig boek en met 2 kleinkinderen wordt er regelmatig aan oma gevraagd of ze iets wil haken........ Dus dit boekje zou zeer van pas komen vooral omdat de oudste bijna jarig is!

    Ik wens je verder een hele fijne dag en nog vele jaren!!

    ReplyDelete
  77. gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke give away! ik waag een kansje om mee te doen voor het boek van draad en praat! gezellig dag nog! groetjes esther

    ReplyDelete
  78. Oh my, happy birthday from America! I'm so glad you had a lovely day ♥

    ReplyDelete
  79. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Kom net bij mijn broertje vandaan, hij is ook jarig. 31 geworden en een kop groter, maar altijd mijn kleine broertje, hahahaha!
    Groeten Catinca

    ReplyDelete
  80. Happy birthday to you!! ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ All the best, dear Annemarie! Lots of luck, love, health, fun and creativity for the next year! Funny: My son's birthday was yesterday ;-).
    Thanks for your wonderful blog, the link parties and this great giveaway. I will gladly try my luck! Hugs, Nata

    ReplyDelete
  81. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een heerlijke avond gewenst!
    Graag waag ik een kansje voor dit leuke Γ©n gesigneerde haakboek!! Fantastische kleuren, patronen, en een super leuke titel!

    ReplyDelete
  82. Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je dit boek weggeeft. Ik ben hier zo benieuwd naar. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  83. Proficiat met je verjaardag! Ja, Lisanne is altijd in voor een feestje!! Ik waag op de valreep nog een kans op het winnen van een prachtig gesigneerd exemplaar van haar, zodat ik nieuwe wereldburgers kan begroeten met een origineel haak cadeau.
    Groet, Patricia

    ReplyDelete
  84. Gefeliciteerd met jouw feestdag(feestweekend)

    ReplyDelete
  85. Ik sluit aan in deze rij .... Om je nog een fijne verjaardag toe te wensen! ( en om mee te doek πŸ˜‰; hoe leuk is dat om het boek van Lisanne te kunnen winden?!)

    ReplyDelete
  86. Allereerst van harte gefeliciteerd!wat een mooi cadeau geef je weg. Ik doe graag mee. Spannend!!

    ReplyDelete
  87. Gefeliciteerd! Er zijn zoveel leuke kado's en decoraties te maken met haaknaald en draad. Dit boek is daar weer een mooi voorbeeld van!

    ReplyDelete
  88. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat leuk dat je een cadeau weggeeft. Ik doe graag mee. Het boek staat nog op mijn verlanglijstje.
    Groetjes, Anita

    ReplyDelete
  89. Zooo ,dat lees ik nog het op tijd. Maar toch nog gefeliciteerd hoor . Hoop dat je een toffe dag had met veel taart , kadootjes en gezelligheid ? Je lijkt Sinterklaas wel, een kado weggeven op je eigen verjaardag !

    ReplyDelete
  90. Oei, bijna te laat, maar op de valreep kom ook ik je nog even hartelijk feliciteren. Ik wens je een gezond en geslaagd volgend jaar toe met heel veel plezier en spannende dingen. Hopelijk heb je een fijne dag gehad en sluit je de dag ook fijn af.

    Lieve groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  91. Op de valreep nog van harte gefeliciteerd! Enne,natuurlijk waag ik graag een kansje. Lijkt me een geweldig boek!

    ReplyDelete
  92. Happy Birthday, Annemarie!!! May it be a very good year for you!

    ReplyDelete
  93. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! Het is een beetje de omgekeerde wereld. Wij horen jou cadeautjes te geven maar nu geef jij dit boek weg. Ik waag graag een kansje en doe mee met deze giveaway.

    ReplyDelete
  94. Happy Birthday Annemarie!
    You have some beautiful things in your Etsy shop - I love the cushion edgings and the cushions best because they are nice for all ages.
    I would love to have a copy of your book because one doesn't see books 'in het Nederlandse taal' in Australia. I could brush up on my Dutch as I crochet! When I am finished, it might make a nice gift for a local nursing home for elderly Dutch people to give them some new ideas for making gifts for the grandchildren.

    Sorry for the deleted messages...my internet misbehaved...3rd time lucky with this one! :-)

    ReplyDelete
  95. Nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke give away, ik doe graag mee.
    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  96. Happy Birthday, I hope I'm not too late! I have been following Lianne's blog for quite a while and would love to try out her designs! :) This book would be great for me, so count me in!

    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    ReplyDelete
  97. Van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde, gelukkige en gezellig hakende jaren!

    ReplyDelete
  98. Een dagje later, maar niet minder gemeend... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    groetjes Brenda van de Weerd

    ReplyDelete
  99. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad! Wat een leuke weggever, daar doe ik graag aan mee! Ik haak nog niet zo lang, dus dit zou een mooi begin van mijn haakboeken kunnen zijn ;)
    Lieve groetjes, Gelinda

    ReplyDelete
  100. Op de valreep doe ik ook heel graag mee aan deze win-actie :D het lijkt mij een onmisbaar Haakboek!! Ennnnn,...gefeliciteerd natuurlijk!
    Liefs! Joyce

    ReplyDelete
  101. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat is wel de omgekeerde wereld jarig en dan zelf cadeautjes weg geven. Ik weet niet of ik nog mee kan doen met de give away maar ik waag mijn kans

    ReplyDelete
  102. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige avond toegewenst. Wat een geweldige weggever, dit haakboek wil iedereen wel winnen. Ook ik doe graag mee en wil alle andere haak(st)ers succes wensen.

    ReplyDelete

Blogger Widget