Wednesday, June 22, 2016

Haak je Happy

























Joehoe! Ik ben een van de gelukkige eigenaars van dit prachtige boek van Lisanne van de blog Draad en Praat. Wie meedoet met Link Your Stuff heeft haar daar al vaak langs zien komen. Ze is een trouwe deelneemster en ik was echt super enthousiast toen ik las dat ze een boekje ging maken. En nu is het er dan eindelijk, en het voldoet helemaal aan ieders verwachtingen. Haak je Happy is een heel mooi vormgegeven boek dat (als ik goed geteld heb) 22 patronen telt. Mooie dekens, knuffels, kussens en een vloerkleed. Meer dan genoeg om je lol op te kunnen. De patronen zijn overigens echt niet alleen maar voor een kinderkamer geschikt. Ik zie die leuke dekens en de kussens ook hier op de bank liggen. De bolletjes wol heb ik al, maar nu nog even de tijd om alles te maken. :-) Het boekje gaat razendsnel over de toonbank, wil je een exemplaar bestellen, kijk dan hier.

Yay! I'm one of the happy owners of the lovely book by Lisanne from the blog Draad en Praat. Those of you who visit Link Your Stuff regularly has seen here there on a weekly basis. She is a loyal party animal and I was super enthousiastic when I read that she was about to make a book. And now that it's here the book meets all expectations. Haak je Happy is a very lovely designed book that counts 22 patterns (if I counted correctly). Lovely blankets, toys, cushions and a carpet. More then enough to keep you going for a long time. The patterns are not only great for a nursery. I can see the lovely blanket and the cushions here on my couch. I already bought some yarn, all I need is some time to make it. :-) The book sells rapidly, so don't wait too long if you want to purchase the book. It is available here.

2 comments:

  1. oh ja dit is zo'n mooi haakboek!!!

    ReplyDelete
  2. Leuk boek! Veel haakplezier! groetjes, Arzu

    ReplyDelete

Blogger Widget