Thursday, March 12, 2015

Red Riding Hood Set




























Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen

Ik vond vandaag dit schattige patroontje van roodkapje en de boze wolf. Het is in het Engels en het is een beetje te uitgebreid voor mij om nu te vertalen. Maar wie weet heb ik daar in de toekomst een keer tijd voor. Een fijne avond allemaal!

I found this really cute pattern today. It's in English and it's a bit too long for my to translate to Dutch. But who knows, maybe I'll find the time for that somewhere in future. Have a lovely evening!

14 comments:

  1. Wat een lief stel! Doet me een beetje aan de wolf denken, die afgelopen weekend de gemoederen hier in het Noorden van het land flink bezig hield!

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  2. hahahaha, wat lief. Kwam je op dit idee door de wolf die in het noorden van hetland rond dwaald... ;-)

    Lieve groet, ,dinah

    ReplyDelete
  3. Hihi nee ik dacht helemaal niet aan die loslopende wolf :-) dat is echt puur toeval en wel heel erg grappig eigenlijk :-)

    ReplyDelete
  4. Deze zijn al net zo schattig als haar kleine konijntje. Je moet wel van gepriegel met haken houden. Zelf ga ik voor iets grotere Amigurumi.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  5. Die zijn wel heel schattig!
    Groetjes Monique

    ReplyDelete
  6. Wat zien ze er prachtig uit, het zou wel iets zijn voor mijn kleindochter, die is helemaal in de ban van sprookjes met de wolf (roodkapje en ook de 7 geitjes)

    ReplyDelete
  7. Wat zijn ze schattig die twee!

    ReplyDelete
  8. wat een leuk stel.Leuk bij het vertellen van het sprookje aan kinderen.

    ReplyDelete
  9. Ik heb hem net in elkaar gezet. Wat een gepruts! Ik heb er ook nog een staart bij gehaakt. Zit hij nog een stuk stabieler ook!
    Dinsdag aan mijn zoontje geven. Hij zal er vast blij mee zijn.

    ReplyDelete
  10. Ik heb hem net in elkaar gezet. Wat een gepruts! Ik heb er ook nog een staart bij gehaakt. Zit hij nog een stuk stabieler ook!
    Dinsdag aan mijn zoontje geven. Hij zal er vast blij mee zijn.

    ReplyDelete

Blogger Widget