Wednesday, June 19, 2013

Paper Granny Square Napkins



























♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Na afloop van Create 'n Date kreeg ik een aantal hele lieve kadootjes, en een van die kadootjes was dit leuke pakje met granny square servetten. Ik kreeg er onlangs alweer een mailtje over, dus daarom maar even een blogberichtje erover zodat iedereen die het leuk vindt weet waar het te vinden is. Ik kreeg het kado van Nathaly van Lavendel en Papaver. De webwinkel van Lavendel en Papaver vind je hier, en de servetjes vind je hier.
Dan nog even over Create 'n Date! Ben je er geweest (of juist niet) en wil je heel graag de foto's zien? Kom dan zondag even langs want dan plaats ik een fotocollage van die supergezellige dag.

After Create 'n Date I got a few very sweet gifts, and one of those gifst was this cute package with paper granny square napkins. A few people asked me where they can be found, so I decided to write this blog post about them so that everyone who likes them knows where to go. I got the gift from Nathaly from Lavendel en Papaver. The webshop of Lavendel en Papaver is here, and the napkins are here.
A bit more about Create 'n Date! Where you there (or not) and are you curious to see the pictures? Then come visit my blog this Sunday because I'll post a photo collage of that superfun day.

8 comments:

  1. Wat zijn die servetten leuk!
    Ik zag pas ook een dekbed met granny square opdruk.
    Die was ook echt heel erg leuk!

    ReplyDelete
  2. Hoi Leonie, dat klopt, daar heb ik een tijd geleden al eens over geblogd. Dat blogberichtje staat hier: http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2012/06/pimp-your-bedroom.html

    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  3. Was für wunderbare Farben!
    Liebe Rosaliegrüße

    ReplyDelete
  4. Dat ziet er levensecht uit op de foto. Papier zou je echt niet zeggen.

    ReplyDelete
  5. ik vind ze enorm mooi ♥ zo echt

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke servetten, Net echt, die granny's. Dank je voor de tip waar ze te koop zijn.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete

Blogger Widget