Wednesday, November 28, 2012

Wol en Zo Giveaway


Er is er weer een: een superleuke giveaway! Dit keer is het de webwinkel Wol en Zo uit Belgie. Ik heb er al een paar keer rondgesnuffeld en er is zoveel leuks te vinden dat ik denk dat de winnaar van deze giveaway wel een ontzettende geluksvogel is. Wol en Zo geeft namelijk een bon van 20 euro weg! Wat je moet doen om een kans te maken? Neem even een kijkje bij Wol en Zo (klik hier) en vertel hieronder in een reactie wat jij uit zou willen zoeken voor dat mooie bedrag. Mooie tashengsels? Veiligheidsoogjes? Een punnikmolen of mooie katoen met verloop? Doe je best en zorg er ook voor dat je volger bent van mijn blog. Wie weet ben jij zaterdag wel de gelukkige winnaar. Natuurlijk is Wol en Zo ook op Facebook te vinden. Like ze hier. Heel veel succes met deze giveaway!

And here's another one: a superfun giveaway! This time it's the webshop Wol en Zo from Belgium. I've visited their shop a few times already and there is really a lot of fun stuff to find there. So I think the winner of this week's giveaway is a huge lucky bird. Because Wol en Zo is going to give away a gift card for 20 euros! What you should do to have a chance to win? Take a look in the shop of Wol en Zo (click here) and leave a comment below telling me what you would choose for 20 euros. Gorgeous bag handles? Safety eyes? A french knitter or cotton with different colours? Go give it a try and make sure to be a follower of my blog. Who knows you're the lucky winner this Saturday. Wol en Zo is also on Facebook. Like them here. Good luck with this giveaway!

118 comments:

  1. Katoen kan je natuurlijk nooit genoeg hebben! En heb ook veiligheidsogen nodig. Verder niks echt nodig, maarja..... Haha
    Liefs Anniek

    ReplyDelete
  2. Heel veel mooie spullen heb ik gezien bij Wol en Zo.
    Lastig kiezen maar ik ga toch voor het "ouderwetse" sokkengaren.
    Misschien lukt het nog om voor de kerst een paar grote herensokken te breien....
    Groetjes Ymie

    ReplyDelete
  3. Ik doe mee!!! Ik waag een gokje. Ik zou van de bon de prachtige bollen Lammy Colombia kopen, in de donker rode tinten.

    Leuk, al die Give Away's! Je hebt ook een super leuk blog!!!

    Gr. Vera

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee. Ik zie dat Wol en Zo verschillende garens van Lammy verkoopt die ik niet van ze ken. Dus die zou ik heel graag eens willen uitproberen, mocht ik de prijs winnen.

    ReplyDelete
  5. Leuke give away!!! Ik ging eens piepen en werd op slag verliefd op de austermann dione!

    ReplyDelete
  6. Keigave webwinkel en keigave give away ik waag een kansje en doe mee.

    ReplyDelete
  7. Oh, wat een leuke give away, ik doe ook graag mee! Wol en Zo kwam ik vorige week ergens tegen, ik heb daar uitgebreid zitten neuzen. Wat ik zou bestellen: Coton Crochet no. 10 voor die leuke mini-haaksels van Echtstudio. En als er nog nog een bedragje over is: Lammy Pacific om mijn kleurenverzameling iets dikker katoen uit te breiden.

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke give-away!! Die webwinkel heeft zo veel leuks!! Ik zou denk ik gaan voor de vrolijk gekleurde knoopjes :D en portemonnee-sluitingen :)

    ReplyDelete
  9. Weer zo'n leuke give-away!! Wat een leuke site van Wol en Zo! En wat zag ik daar een prachtige wol 'Spotlight'. Half wol en half acryl. Wat zou ik daar graag een mooie sjaal van willen breien.... :-)

    ReplyDelete
  10. Super give away!! Ik zou de turqoise Lammy Alpina kopen om een trui voor mijn dochter te breien. Liz

    ReplyDelete
  11. Ik zou me helemaal vermaken met het uitzoeken van alles wat ik nodig heb voor het maken van amigurumi's, dus katoen, oogjes, neusjes, enz.! Ik die graag mee!

    Gr.,

    Maaike

    ReplyDelete
  12. Zoveel moois dat is lastig kiezen. Vooral het fantasiegaren is erg mooi.

    ReplyDelete
  13. Hey,

    Ik doe graag mee. Ik kies voor de sokkengaren. Ik begin het net allemaal een beetje te snappen, breien met vier naalden maar ik moet nog heel veel oefenen

    ReplyDelete
  14. een clover haaknaald en een punnikmolen zodat ik eens gepunnikte diertjes kan maken :) Kristel doet goed werk met haar winkeltje vind ik persoonlijk! Geeft ook heel veel aan goede doelen en het is een toffe madam!!
    Veel succes dames!
    Groetjes
    Mieke

    ReplyDelete
  15. Nu wil ik er wel heel graag bij zijn... heb er al veel garen gezien waar ik mooie zaken zou mee maken... heb al een sjaal in gedachten, een vest... zou zeggen: Laat maar komen!!!
    dank je voor de kans, lieve groet, Hilde

    ReplyDelete
  16. Ik doe heel graag mee Ik zou graag de clovernaalden proberen en voor wol gaan Casablanca Ibiza of mallorca Het zijn mooie kleurtjes!!
    groeten chris

    ReplyDelete
  17. Ooooh, ik zie hele mooie kleuren merinowol voorbij komen! Prachtig!

    ReplyDelete
  18. ik ga voor veel, wat zijn ze goedkoop. Rio garen, victoria voor een col, oogjes en sokkenwol

    ReplyDelete
  19. piep, oh wat , leuke weer.....zlig, zo s ochtends al zo een mooie dingen mogn zien en er van dromen..
    Ik zag prahtige wol,,Montana, heerlijke warme sjaal voor de winterdagen,want ik,ben een echte koukleum ....

    en volger ja dat ws ik al met vreugde een tijdje hoor

    succes aan alle deelnemers.

    nog drie keer slapen....spannend...

    knuf mieke
    m

    ReplyDelete
  20. Graag doe ik mee aan de giveaway.Maar het is moeilijk te kiezen voor wat.
    Denk toch dat ik voor cloverhaaknaalden ga en garen
    Want ik wil voor de kleinkinderen iets leuks maken.

    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  21. wat een leuke give away ik ken de site!
    nou ik weet het al hoor
    een tassen handvat van bamboe er komt steeds maar niets van op de 1 of andere manier om mijn tas mijn allereerst object vanuit juli af te maken, een soort of vrees ik weet het niet, hij moet dan ook nog gevoerd worden, maar ik denk dat een handvat het belangrijkste voor mij nu is, dan lijkt het tenminste ECHT een tas he.....nu is het een zielig hoopje aan elkaar ☺ en verder zou ik voor een paar bolletjes lammy rio gaan

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  22. Eigenlijk heb ik niets nodig (wol in overvloed), maar alles wat ze daar hebben is wel erg leuk en dan krijg je toch altijd de kriebels!!!!

    ReplyDelete
  23. Ohhh, wat maak jij het moeilijk. Kiezen is niet mijn sterkste kant. Maar nr 1 op mijn lijstje is wol voor de save the children actie, daarnaast vilt, belletjes, katoen, oogjes, neusjes...ik gebruik het allemaal met grote regelmaat.

    Succes met je give away...

    Patricia (Dc)
    Tante Tries (blog)

    ReplyDelete
  24. OH wat een leuke give away! Ik keek even op de website, maar wat een leuke site zeg!
    Wat ik zou willen? Die schattige knoopjes, mijn ontbrekende haaknaald, en natuurlijk het geweldig lammy garens. Ik ga de site opslaan in mijn favorieten, want ze zijn zeker niet duur.
    Groetjes Ilona

    ReplyDelete
  25. Weer zo'n super give- away!
    Mooie winkel, heb er al wat besteld. Snelle levering en mooie kwaliteit.
    Ik doe graag mee, ik heb nog meer leuke dingen gezien!
    Groetjes Marjan

    ReplyDelete
  26. ik doe graag mee aan deze give away.

    het is wel heel moeilijk kiezen bij wol en zo want er is zoveel leuks.

    ik zou een paar prachtige bollen gemengde katoen uitkiezen en een mooi bol wol om ene warme col te haken.

    en oogjes heb je ook nooit genoeg.

    sieneke

    ReplyDelete
  27. Wauw...wat een mooie GiveAway is dit weer! Heb even op de site gekeken...maar aan 'even' heb je niet genoeg!
    Als ik de GiveAway zou winnen zou ik voor een nieuwe haaknaald gaan, een voorraadje katoen en veiligheidsoogjes...komt allemaal wel weer op :o)
    Spannend!!!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  28. Wat een leuke give-away weer! En wat een leuke spullen hebben ze daar! Ik ben zelf een beginnende haakster en heb nog niet zo veel garen, dus zou ik voor de Lammy katoengaren gaan. Wat een gezellige kleuren haha

    ReplyDelete
  29. Het droomlijstje van Poekie : Kattebelletjes, veiligheidsoogjes & neusjes, én een stapel Casablanca-katoen (wow, maar 1euro per bol!! Ja, daar kan Poekie dan mooie knuffels mee haken, knuffels voor de kinderen in het ziekenhuis! :)
    Ik bestelde reeds wol/katoen bij Kristel... supersnelle & supervriendelijke service, dus zeker voor herhaling vatbaar! :)

    Groetjes van Poekie :)

    ReplyDelete
  30. Wat een geweldige give away. Natuurlijk doe ik weer graag mee.
    Mocht ik winnen dan vind ik het wel leuk om zo een pom pom maker te kiezen en natuurlijk clover haaknaalden. Die 20 euro komt wel op ;-)

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  31. Leuke give away! zou ik winnen dan zou ik voor katoen gaan. en wat veiligheidsoogjes :D Komt altijd wel van pas :)

    Groetjes Franca.

    ReplyDelete
  32. Hoi Annemarie,
    Misschien kan je beter vragen wat ik niet zo willen hebben? Dan is het lijstje waarschijnlijk korter dan wanneer ik opschrijf wat ik wel wil hebben! Wat een heerlijke site om rond te snuffelen!

    ReplyDelete
  33. Ik zou kopen:

    Een toerenteller 3,95, hoeft ik niet steeds na te tellen omdat ik weer eens afgeleid ben.
    Prym wolnaalden 1,85, kan ik eindelijk die naald eens teruggeven aan mijn tante die ik eigenlijk al veel te lang in bezit heb :s
    20 paar oogjes 4,40: Kan ik allemaal mooie beestjes mee af maken!
    Magneetsluitingen zilver 5,50: Om mooie tassen mee af te kunnen sluiten en eindelijk te gebruiken.....
    Knoopjes 3,75: voor op allerlei leuke applicaties die ik haak om weg te geven :)
    En dan heb ik nog 55 cent over ;)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  34. Leuke webwinkel he, ik ken ze al langer. Ik doe ook graag mee!
    Inez,
    ineseda.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ik denk dat iedereen aan het rondneuzen is op bij Wol en Zo, want het gaat steeds trager en ik krijg ook errors. Wat ik gezien heb, beviel mij wel. Ik doe graag mee aan de give-away, maar kan dus nu nog niet zeggen wat ik het liefst zou willen. Waarschijnlijk iets van garen.

    ReplyDelete
  36. wauw wat een leuke give away!! Super dat je zelf wat uit mag kiezen, dat wordt nog lastig met zoeel leuke spulletjes

    groetjes renske

    ReplyDelete
  37. Wat een heerlijke bolletjes wol. Daar ga ok dan ook voor. Een paar katoentjes en een paar bolletjes echte heerlijke warme wol. Groetjes, Mij

    ReplyDelete
  38. O wat leuk ik kies meteen voor een paar bolletjes katoen (Rio multi katoen) om die leuke aap van Zij maakt het te breien .
    Groetjes

    ReplyDelete
  39. Wat een leuke give-away! Ik ben meteen even gaan snuffelen. Ik zou graag Clover ergonomische haaknaalden uitzoeken, in een paar verschillende maten. Ik heb ze nog nooit uitgeprobeerd, maar ze schijnen heerlijk te haken!
    Groetjes van Corien.

    ReplyDelete
  40. eine wundervolle Idee, aber "wer die Wahl hat - hat die Qual!
    ich glaub ich würde mich für die Baumwolle entscheiden.
    lG Ilona
    nadorn@web.de

    ReplyDelete
  41. Wat een ontzettende leuke give-away! Niks leukers dan in een winkel of op een webshop kunnen neuzen en te weten dat je een bon hebt liggen waar je mooie spullen voor mag kopen. Heerlijk! Ik ben al lekker mn gang gegaan.. want een mooie en leuke webshop. Als ik zou winnen zou ik voor een mooie clover haaknaald nr 2 gaan en mooie lammy Rio katoen en een toerenteller (Wat zou mijn man daar blij mee zijn, ik snoer hem regelmatig even zijn mond onder het mom van dat ik anders de tel kwijt ben).. tjonge! Wat leuk om hier je eigen verlanglijstje neer te zetten.. en nu in spanning afwachten of we misschien ook wat winnen.

    Groetjes,
    Caroline

    ReplyDelete
  42. Even rond wijzen snuffel en ik hoefde niet na te denken over waar ik voor zou gaan. Tas hengsels!!! Komt die tas van een jaar geleden misschien ooit nog eens af......

    ReplyDelete
  43. Wat zou ik doe met de bon???
    Wel ... zeker al wit haakkatoen - ik ben druk bezig met kerstengeltje te haken en heb wel rood garen, maar gecombineerd met witte engeltjes in de groen boom zou natuurlijk veel mooier zijn.En terwijl ik toch aan het haken ben, de ergonomische haaknaalden van Clover krijgen zo'n goeie kritieken op de blogs, ik zou die ook wel een willen proberen, maar in de winkels bij ons vind ik die nergens ... en terwijl ik toch bezig ben ... op een creabeurs zag ik van die leuke zelfgemaakte geldbeursjes, ik kocht daarvoor een leuk uilenstofje op stoffenspektakel, maar heb nu natuurlijk nog de knip nodig ... en die staat er ook te koop .. dus .... hihi ... moet ik nog doorgaan ... ik zal de bon zonder moeite kunnen opmaken ... maar .... kunnen we bij Wol en zo ook wat extra tijd kopen om daarna nog alles te maken ..... ;-)

    ReplyDelete
  44. Wat een leuke give away. Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  45. Weer zo'n leuke give away, ik zou voor garen gaan waar zeker de kleur petrol in zit, mijn moeder zou graag een col hebben met die kleur erin, ze moet binnen nu en 3 weken geopereert worden, een open hartoperatie met 5 omleidingen (by pass, overbruggingen noemen ze het in België)en zou haar zo graag die col cadeau geven. Dus bij deze waag ik een kansje.

    Veel liefs, Margo

    ReplyDelete
  46. Wat een leuke reacties allemaal! Dank je wel! Het kan zijn dat het af en toe wat trager gaat op de site, mijnwebwinkel heeft sinds gisteren aanvallen die ze gedurende de nacht hebben proberen op te lossen, hopelijk is dit snel van de baan.

    ReplyDelete
  47. Een webwinkel met rio katoen, geweldig. Ik vind de kleurtjes van Rio prachtig dus daar zou ik er dan zeker wat van uitzoeken. En ook zag ik dat ze leuke knoopjes hebben, dus die zou ik er dan ook bij uitzoeken. Groetjes Talitha

    ReplyDelete
  48. ik ben op zoek naar mooie wol voor een driehoeksjaal en deze
    Lammy Angelina Multi 604 zou ik wel willen proberen, ziet er zo lekker zacht uit! leuke give-away trouwens!

    ReplyDelete
  49. Ik doe graag mee, er is genoeg keus. Wordt dus nog moeilijk kiezen , maar katoen kun je nooit te veel van hebben. Ik zou daar best wel wat kunnen uitzoeken.

    ReplyDelete
  50. Ik zal voor de Lammy Montana 603 gaan. Deze kleur verloop is echt geweldig en dan kan ik eindelijk een heerlijk warme sjaal maken voor mijn zus. Ze is gruwelijk allergisch voor wol.

    ReplyDelete
  51. Poeh, moeilijk kiezen.... wat katoen, magneetsluitingen, de Asian Knot maker.... wat lurex draad voor kerstprojectjes, nog wat meer katoen.

    ReplyDelete
  52. Ik doe graag mee aan deze leuke give away!
    Zou heerlijk garen ervan bestellen, dat heb je nooit genoeg ;)

    Liefs Rianne

    ReplyDelete
  53. Veiligheidsoogjes! En knoopjes! En wol! En ... eigenlijk kan ik niet kiezen ;-) Dat zal de cadeaubon worden van 20euro en nog voor ettelijke euro's meer uit eigen portemonnee ;-)

    ReplyDelete
  54. Ik zou graag mee willen doen met deze give away. Ik heb lekker zitten rondneuzen en zou zeker bolletjes katoen, de knoopjes en wol voor een col bestellen. Volg Kristel al een tijdje en ze heeft een hele leuke blog. Ik zal op mijn blog nog even een linkje plaatsen. Groetjes Tinie

    ReplyDelete
  55. Ik volg je op Bloglovin' (weet even niet hoe ik dat hier zichtbaar kan maken).
    En heb net al verlekkerd zitten kijken naar al het moois dat er te koop is bij Wol en Zo. Ik zou sowieso gaan voor de Memory Wire armband, volgens mij kun je daar met frivolité/tatting (mijn nieuwste verslaving) erg leuke dingen mee maken. En dan natuurlijk ook dun haakkatoen voor daarbij, wat ze in lekker felle kleurtjes verkopen!

    ReplyDelete
  56. -Bij Wol enzo, is Sinterklaas ook aankomen varen,
    wat deze leuke actie kan verklaren.
    -Zoek maar uit, wil je haaknaalden, katoen of wol
    het maakt Sint niets uit, want niets is hem te dol.
    -Voor jong en oud zijn er super leuke dingen om uit te zoeken,
    dus ga snuffelen op de site in alle gaten en hoeken.
    -Sint en Piet wensen je veel handwerk genot enzo,
    lekker haken op de bank, met warme choco !

    ReplyDelete
  57. Oejoejoej wat leuk! Ik zou denk ik gaan voor de hartjes-pompom maker, daar maak ik mijn meiske denk ik heel blij mee, en dan een paar mooie kleuren garen...

    ReplyDelete
  58. Wat een geweldige give-away! Ik zelf zou erg blij zijn met de veiligheidsoogjes, het vilt en een aantal knoopjes.

    ReplyDelete
  59. Ik denk dat ik zou kiezen voor Ibiza (katoen/acryl. Veel verschillende kleuren worden 1 trui, oid. Draagt lekker, wast makkelijk. Geweldige kleuren. Ben verslaafd aan wol en katoen en kleuren.
    Groeten,
    Lea

    ReplyDelete
  60. ik vind het een geweleldige give away!! Dus ik doe zeker mee!!! Ik vind eigenlijk alles bijna alles wel leuk! Katoen, veiligheidsoogjes en sleutelhangers lijken mij het leukst... Omdat ik binnenkort heel veel sleutelhangers ga maken om te verkopen... Maar verder maakt het mij eigenlijk niet uit. Enoja vilt vind ik eigenlijk ook wel leuk;);)
    Alvast bedankt voor het organiseren van de give away.....

    Groetjes Judith

    neem je ook een kijkje op mijn blog??

    www.degrannys.blogspot.nl

    ReplyDelete
  61. Wat een gave give away! Ik zie dat ze kussenpakketten van vervaco

    ReplyDelete
  62. (gek, de helft van mijn reactie is weg! )
    ...verkopen. Dat kan precies voor 20 euro en zou ik graag eens proberen!

    ReplyDelete
  63. Wat super leuk! Als ik die bon van 20 euro zou winnen zou ik graag wol en katoen willen bestellen!!

    ReplyDelete
  64. Ik keek eens rond bij "Wol en zo" en vond er supermooie merinowol ... ik zie het al volledig zitten om er een nieuwe vliegeniersmuts voor mijn jongens mee te haken, en voor hun vriendjes, want ze komen wel vaker thuis met de opmerking dat hun klasgenootjes ook zo'n muts willen als ze zelf hebben ;-)

    ReplyDelete
  65. Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it ;)
    I'm going to come back yet again since I book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.
    Here is my webpage ; http://www.youtube.com/watch?v=4PsnmxazWrk

    ReplyDelete
  66. Lovely giveaway! I'd choose a Clover hook and some cotton yarn to crochet a cushion :)

    ReplyDelete
  67. Natuurlijk zou ik die bon ook wel willen winnen! Heb al vaak op de site gekeken, ze zijn echt niet duur. Facebook volg ik al een tijdje. Ik zou nu denk ik voor de katoen van de aanbieding gaan, voor 1euro, en daar flink wat van bestellen voor een mooie sjaal, muts en wanten. Brei en haakpatronen liggen al klaar..... nu de wol nog!

    ReplyDelete
  68. Wat een leuke site :-) :-) voor mij springt eruit de wol Lammy Montana 601......mooi voor een sjaal of muts !!! GEWELDIG ;-)
    Een super give- away weer......

    Groetjes van Linda Annink-Vonk

    ReplyDelete
  69. Wat een leuke give away!
    Ik zou het leuk vinden om wat te bestellen voor mijn nichtje, zoals katoen, veiligheidsoogjes en een passende haaknaald. Ze is door mijn 'haakvirus' aangestoken en was al bezig met een dekentje. Nu wil ze binnenkort proberen om knuffeltjes te haken :-D. Zelf heb ik eigenlijk wel genoeg ;-)
    Lieve groet, Rosaly

    ReplyDelete
  70. Hartstikke leuk!! Ik doe ook graag mee met de give-away! En zou dan mooie katoentjes uitzoeken, daar haak ik het meeste mee! En ook die multi-colors zijn super!!

    Groetjes Merula

    ReplyDelete
  71. Toeval bestaat niet zeggen ze. Ik heb serieus gisteren en vanmorgen getwitterd dat ik een adresje zoek voor mooi haakgaren voor een normale prijs. En nu kom ik dit tegen! Ik doe uiteraard mee! Ik vind de Lammy Rio Multi heel leuk om mutsjes en sjaaltjes van te maken, en de gewone Lammy Rio voor andere haaksels. Kleuren moet ik mij nog over bedenken, want ik heb heel veel projecten in gedachten. Maar roze en paars voor mijn eigen meisje altijd :)(zoals de multi 630 en 631)

    ReplyDelete
  72. Een nieuwe clover haaknaald, leuke kleurige wolletjes, veiligheidoogjes en zo'n geweldige bol Lanax stop lynx. Hmmm, heerlijk om even zo weg te dromen ;o)

    ReplyDelete
  73. Een nieuwe clover haaknaald, leuke kleurige wolletjes, veiligheidoogjes en zo'n geweldige bol Lanax stop lynx. Hmmm, heerlijk om even zo weg te dromen ;o)

    ReplyDelete
  74. Ik ben al tijden van plan om een klein portemoneetje te maken, maar ik wacht nog op het moment dat ik zo'n superleuke sluiting op de kop tik. En laten ze die nou in de webshop van wol en zo aanbieden?

    Uiteraard kan ik dan ook mooie garens erbij zoeken om er een mooie gehaakte portemonee van te maken. Ik heb er nu al zin in!

    Groetjes, Esther van estherstrots.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Super leuk!!! Ik vind het katoen heel erg mooi!

    ReplyDelete
  76. Heel leuk, kende de winkel niet. Ik denk dat ik zou gaan voor Standaard nummer 1 of Victorie. Ga volgende week aan een nieuw haakproject beginnen en deze kwaliteiten passen goed bij wat ik in mijn voorraad heb. Dus duimen maar.....

    ReplyDelete
  77. goh wat zou ik doen, wel zo'n pom pom maker lijkt me wel leuk, veiligheidsoogjes kan je nooti genoeg hebben en tja die punnikmolen lijkt me ook wel leuk om te hebben, Katoen kan je ook nooit genoeg hebben dusseuh tja het krijgen van een bon van 20 euro daar zouden we niet rouwig van worden ;o) groetjes

    ReplyDelete
  78. Een leuke giveaway, een tashengsel lijkt me wel iets en het Columbia garen valt ook in de smaak .... we zien wel. Fijne avond x

    ReplyDelete
  79. Leuke winkel is het! Dar vind ik altijd wel iets dat ik kan gebruiken (momenteel zou dat voorl materiaal zijn dat ik kan gebruiken voor Poekie...veiligheidsoogjes, sleutelhangers,...en die pompom-maker lijkt me ook wel leuk!)

    ReplyDelete
  80. Ik ga toch ook nog eens een kans wagen. In zo'n leuke winkel is altijd wel wat te vinden voor een creatieveling.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Wat een leuke webwinkel. Om te beginnen gaat hij bij de favorieten want daar ga ik in de toekomst zeker iets bestellen.

    Als ik de give-away zou kiezen zou ik een leuke pompom maker uit kiezen en gelijk wat wol om er mee aan de slag te gaan. en wellicht ook wat wiebeloogjes

    ReplyDelete
  82. Wow wat een gave give-away! Ik zou de knoopjes uit de webwinkel wel graag willen hebben, daar kun je zoveel leuke dingen mee maken. En ik wil graag nog een tas haken dus dan zouden de tashengels goed van pas komen:) Groetjes Supersoesje

    ReplyDelete
  83. Toffe winkel, ik was net op zoek naar nog wat bolletjes multigaren voor een gehaakte sjaal en muts!
    Ik zou voor het multi garen van irisa bolletjes gaan...
    groetjes,
    Vicky

    ReplyDelete
  84. Ik ken WOL en Zo al vanop FB... wil wel diene bon winnen zulle ;-)
    Wat extra katoen van de Rio-versie lijkt me leuk om te haken, want ik heb nog zoveel knuffels in gedachten die ik wil haken...
    Ik zal het ook op mijn blog vermelden, tabblad give away's

    ReplyDelete
  85. Leuk leuk leuk...heb super leuke dingen gezien...Colomia 10 en ook leuke hengsels voor een tas...heb nog nooit een tas gemaakt maar nu staat die op de eerste plaats...cute....

    ReplyDelete
  86. Hebberig word ik hier altijd van, zo'n bon is altijd leuk toch?
    Ik ga ook even kijken waar ik hem aan uit zou kunnen geven, stel dat ik het win, hele leuke give a way weer Annemarie,maar ik heb geen tijd om duimen te gaan draaien om te winnen, want ben druk met handwerk, groetjes Tineke

    ReplyDelete
  87. De Clover haaknaalden! Die zou ik graag willen proberen. En misschien wat van die mooie Rio katoen. Eigenlijk is er zovéél leuks. Je wordt er inderdaad een beetje hebberig van :P
    Even afwachten maar! :D

    ReplyDelete
  88. hele leuke toffe winkel.ik zou ook wel een gokje willen wagen.Het is moeilijk om te kiezen.maar ik ga voor de clooverhaaknaald nr3 en katoen.maakt niks uit welke kleur.ik laat me verrassen.groetjes petra

    ReplyDelete
  89. Nu ik verplicht op bed lig na een herniaoperatie, heb ik bedacht dat ik wel kan leren haken, dan kan ik toch wat doen als ik zoveel lig. Ik zou het bedrag dus aan mijn eerste haakspulletjes besteden!

    ReplyDelete
  90. Ik zie hele mooie wolletjes en katoentjes, idd die met verloop in kleur(en) zijn prachtig. En cloverhaaknaalden. Veel over gehoord, maar heb een paar uit de crea-winkel uit eigen stad die wel voldoen, maar ben wel nieuwsgierig naar Clover. Oh, en de veiligheidsoogjes niet te vergeten natuurlijk voor de gehaakte knuffels die ik maak en weer weggeef. :)
    Kortom, ik zou het best willen winnen!

    ReplyDelete
  91. Hoi,hoi, de creazusjes doen maar al te graag mee! Wat een mooie wol... we hebben net een haakworkshop mutsen haken met bloem achter de rus, zo verslavend zeg...

    ReplyDelete
  92. Ik zou samen met mijn dochter gaan wol shoppen! Wat een leuke site!!

    ReplyDelete
  93. Super! Ik zou de portemonnee sluiting en tasbeugels kiezen :-)

    ReplyDelete
  94. Merino wol bestellen en een heerlijke sjaal gaan breien!

    Elisabeth

    ReplyDelete
  95. Ik zou voor m'n kleinzoon de pompon maker kiezen super!! Heb gisteren weer een breiwerkje voor hem opgezet.8 jaar en heeel stoer.

    ReplyDelete
  96. wat leuk!!

    ik zou clover haaknaalden,punnikmolen en gekleurde knoopjes kopen
    o super lijkt me dat :)

    ReplyDelete
  97. Mooie garens zag ik. Vooral de Rio katoen. De andere lamy garens zijn ook tof. Heb er meerdere dingen mee gemaakt. De handen jeuken bij het zien van zoveel moois. Gr. Dientje

    ReplyDelete
  98. Hallo Annemarie,
    Wat een leuke website laat je ons zien. Ik zou de hartjes pom-pom maker kiezen en de gekleurde knoopjes met een mooi garen. Die sokkenwol ziet er ook heel mooi uit. Dank voor de tip, ik krijg er al zin in.
    Groetjes Leny

    ReplyDelete
  99. Heerlijk zulke give-a-ways, ware cadeautjes! Ik zou kiezen voor zachter merino om de babyuitset voor onze kleine meid op komst verder uit te breiden!

    Ik ga duimen tot zaterdag.....

    ReplyDelete
  100. magneetsluitingen, tashengsels en zo'n ringen erbij en dan kan ik een een tas maken, en een andere afwerken.. en die hartjespompommaker, dat wil ik wel eens van dichtbij bekijken.
    dank je voor de giveaway

    ReplyDelete
  101. Wat een leuke giveaway weer!
    Ik zou gaan voor de Wood buttons, dat mooie kleurrijke Lammy Montana garen. Ik haak altijd met katoen dus leuk om eens iets anders uit te proberen. Een Clover haaknaald omdat die zo heerlijk haken. Of misschien toch wel de pom pom maker omdat die ook wel heel erg leuk is. Best nog een moeilijke keus.
    Maar het zou heel erg leuk zijn om te winnen.

    Annette

    ReplyDelete
  102. De website wil bij mij niet openen. (wel wol en zo Lisse, is em dat?) Ik heb even gekeken wat de rest zegt en kan me dus voorstellen wat ze verkopen.

    Ik zou haaknaalden kopen, zodat ik met minder pijn kan haken. Ik zou magneetjes bestellen, als ik met sinterklaas het leuke patroon van de aapjes (Echtstudio) krijg. Leuke kleuren katoen en misschien het boekje 'stokhaken', als ze dat hebben. En dan katoen met kleurverloop erbij, zodat ik gelijk kan starten.
    Verder een portemonnee sluiting, zodat ik mijn eigen beursje/knip kan haken (beetje spijt dat ik dat op de Kreadoe niet heb gekocht)

    Ben ik al lang over de 20 euro heen;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.wolenzo.be/
      Dat is de juiste, er zijn al een paar dagen problemen bij mijnwebwinkel en dan gaat het soms wat trager en op sommige momenten niet, ze werken er aan.

      Delete
    2. Klopt inderdaad. Vandaag werkt de link wel. Vond het al zo vreemd dat iedereen gewoon opnoemde wat er in de winkel staat.

      Leuke winkel met mooie spullen. Kan ik me zeker even in vermaken.

      Delete
  103. wat bollen wol of katoen komen altijd van pas. Ik heb nog zoveel ideeen die ik wil haken, dat dat altijd wel op komt.

    ReplyDelete
  104. Een voorraadje kleurrijk Ibiza-garen zou wel leuk zijn om mijn dag op te fleuren , na een mindere periode in mijn leven is het tijd voor vooruitgang ..;-)live, love & laugh. Groetjes, Sybille.

    ReplyDelete
  105. Owhhhh....ik ben eruit, geweldige give-away! Ik zou voor het bedrag verschillende kleurtjes wol uitzoeken en daarmee mutsjes gaan haken/breien voor de actie Save the Children!! Ik kan op dit moment voor materiaal niet zelf de deur uit vanwege een operatie maar heb daardoor wel voldoende tijd om aan de slag te gaan voor die geweldige actie! Volger worden van je blog lukt me nog niet...maar volg je trouw via facebook hoor....ga zo door :)! Liefs, Kyra.

    ReplyDelete
  106. Ik doe een poging! De punnikmolen staat al zo lang op mijn verlanglijstje ..

    Gr. Yvonne

    ReplyDelete
  107. De fantasiegarens zijn er superleuk uit! Ik zie al een mooie sjaal voor me...

    ReplyDelete
  108. Ik ga eens meedoen en ik zou alle kleurtjes Rio bestlellen. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet, maar ik heb wel 100 haakboekjes, dus daar kom ik wel uit :)

    ReplyDelete
  109. oh ik zie daar ergonomische haaknaalden! Zou dat DE oplossing zijn voor mijn probleem? Ben namelijk een zeer verslaafde haakster. Uren kan ik wel achter elkaar haken, maar krijg op den duur zo'n last van mijn vingers en schouders! Ik zou het graag uitproberen!

    Groetjes Marieke

    ReplyDelete
  110. Leuk! heb nog nooit met katoen gewerkt, dus dat lijkt me leuk om te bestellen :) en daarnaast wat vilt!

    ReplyDelete
  111. Ik doe heel graag mee, ik zag hele leuke fantasie garens in leuke felle kleurtjes, lijkt me enig om daar iets moois van te haken

    ReplyDelete
  112. Wauw wat een cadeautje, deze give-away.
    Ik zou graag meedoen voor lapjes vilt en haakgaren.

    ReplyDelete
  113. Heel leuk zeg, zo'n bon.
    Wat ik ermee zou kopen? Zeker veiligheidsoogjes, want hier in de winkel vind ik ze niet. En natuurlijk een paar leuke katoentjes

    ReplyDelete
  114. Ik ben eerst maar officeel volger geworden (hoop dat ik het goed gedaan heb?)

    Ik zou sokkenwol uitkiezen, zitten leuke kleuren bij. Kan ik sokken breien voor een jongetje (7) die erg last heeft van wintertenen (soms zijn ze bijna zwart)
    En een mooie wol met kleurverloop voor een col of sjaal voor mezelf.

    ReplyDelete
  115. Wat leuk zeg!
    Ik zou dan graag wat fantasiegarens willen hebben, geweldig!

    ReplyDelete

Blogger Widget