Tuesday, November 13, 2012

Stip en Bloem Giveaway!






















Kennen jullie de webwinkel Stip en Bloem al? Je vindt daar prachtige woonaccessoires van onder andere Clayre & Eef, maar ook mooie DIY-spulletjes zoals bijvoorbeeld lint en cadeaulabels. Nu vind je in de categorie DIY ook een linkje naar de opbergers, en in die categorie vind je een aantal prachtige naaidozen. En hoe supergaaf is het dat ik jullie mag vertellen dat Stip en Bloem een naaidoos naar keuze gaat weggeven aan een van jullie? Wat je daarvoor moet doen is het volgende.

1. Laat hieronder een reactie achter (en vertel mij bijvoorbeeld waarom jij die naaidoos zo hard nodig hebt).
2. Geef je daarnaast op voor de nieuwsbrief van Stip en Bloem. Dat kan hier.
3. Zorg dat je volger bent van mijn blog.

A.s. zaterdag maak ik de winnaar bekend. Oh ja, als je zaterdag nog geen plannen hebt, ga dan vooral even kijken op de Leeuwenhorst Winterfair in Noordwijkerhout. Daar staat Stip en Bloem met een prachtige kraam. Meer info over de Winterfair vind je hier. Helemaal niks meer missen van Stip en Bloem? Dat kan! De facebook-pagina van Stip en Bloem vind je hier, en via Twitter volg je Stip en Bloem hier.
Voor nu wens ik iedereen heel erg veel succes bij deze Giveaway!

Do you already know the webshop of Stip en Bloem? You can find some lovely home accessories of Clayre & Eef for example, but also some really lovely DIY-stuff like ribbon and gift tags. Now in the category DIY there's a link to the storage boxes, and in that category you can find a few lovely sewing boxes. And how cool is this: Stip en Bloem is going to give away one of these sewing boxes (you can pick your favourite) to one of you! What you should do to make a chance to win is the following:

1. Leave a comment below (and tell me for example why you need this sewing box so hard).
2. Subscribe for Stip en Bloem's newsletter. You can do that here.
3. Make sure to be a follower of my blog.

This Saturday I'll announce the winner. Oh and if you don't have any plans this Saturday, go to the Leeuwenhorst Winterfair in Noordwijkerhout. Stip en Bloem is there with a lovely stall. Read more about the Winterfair here. If you don't want to miss out on anything that's about Stip en Bloem, follow their Facebook-page and their Twitter
Well for now I wish you all a lot of luck in this fabulous Giveaway!

152 comments:

  1. Hoi Annemarie,
    Wat een mooie naaidoos, ik heb me gelijk aangemeld voor de nieuwsbrief. Natuurlijk heb ik deze naaidoos heel erg hard nodig om mijn spulletjes in op te bergen, nu wordt de ene helft in een tupperware bak gegooid en de ander helft staat naast de bank in een gehaakt mandje. Ziet er wel leuk uit maar is natuurlijk helemaal niet handig. Deze doos is mooi en erg handig met die laatjes en vakjes. Hoop dan ook dat er weinig mensen reageren op deze give-away (zal wel niet want iedereen wil deze naaidoos natuurlijk hebben;-) )
    Groetjes,
    Gerbiene
    Biene-bien.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ik heb de naaidoos heel hard nodig om mijn groeiende creatieve uitspattingen bij te houden!!
    + <3 opbergers, zeker nu ik aan het verhuizen ben!!!!

    ReplyDelete
  3. Ik zou deze naaidoos heeeeel goed kunnen gebruiken. Ik ben nogal een sloddervos en overal ligt er wat,deze doos zou al mijn spulletjes mooi kunnen opbergen.

    ReplyDelete
  4. Altijd al willen hebben, vond die van mijn oma altijd zo mooi! Ik waag een gokje...
    Gr. Leanne

    ReplyDelete
  5. Ik ben deze naaidoos heel hard nodig, omdat mijn voorraad lintjes en knoopjes alsmaar groeit..........

    ReplyDelete
  6. kan helaas geen foto laten zien, heb geen rommel kamer waar ik in kan werken nee bij mij ligt alles op tafel, de katten lopen erop, alles valt her en der, en zo'n gave opberg naaikist zou ik een groot gedeelte kleine spullen heerlijk in kunnen ordenen, JEMIG wat een gave give away!!! aangemeld op facebook, ook voor de nieuwsbrief, volger hier ben ik al☺


    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  7. Wauw...die is gaaf om te winnen..ik waag graag een kansje:-) ik volgde je al en ga me zeker aanmelden voor de nieuwsbrief, ze hebben daar erg leuke spulletjes! Als je de zooi op mijn werktafel zou zien, weet je waarvoor ik hem wel kan gebruiken! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  8. Oh, ja hoor, die zou ik helemaal kunnen gebruiken, ik gebruik nu zo'n werkkoffer van m'n man :D (die hij eigenlijk zelf zou kunnen gebruiken), maar een naaikoffer lijkt me eigenlijk meer de passend :)

    ReplyDelete
  9. Wauw wat een geweldige give-away.
    Ik zou er allerlei kleine hobbyspulletjes indoen, zodat die niet meer overal rondslingeren. Zijn ze eindelijk makkelijk te vinden :0)

    ReplyDelete
  10. omdat ik mijn dochter met de sint een prachtcadeau kan geven. Zij begint met handwerken en dat is zoiets natuurlijk helemaal hip ( nieuwe modewoord)

    ReplyDelete
  11. in de loop van het jaar ga ik vanuit Delft naar Tilburg verhuizen,
    voor mij zou deze naaidoos een mooi en zeer bruikbaar pronkstuk zijn in het atelier dat ik volgend jaar in Tilburg ga starten!

    ReplyDelete
  12. Ik heb net een nieuwe hobby kamer, waar deze zo goed bij past!!! Een naai-koffer, dat zou heerlijk zijn! EN handig voor als ik naar mijn naailessen ga alles altijd bij me! Met deze naaikffer zou je mij zooooo blij maken!! ;-)

    ReplyDelete
  13. Dit is wel een geweldige give-away! Een goede reden om hem te gebruiken is de tafel in mijn woonkamer... Een ramp! In zo'n kist zou het allemaal netjes passen :-)

    ReplyDelete
  14. In deze mooie naaidoos van Stip en Bloem kan ik heel veel hobbydingen doen.....
    Nu staat er bij me thuis hier wat en daar,
    maar door deze doos heb ik alles netjes bij elkaar....
    Een goede tip voor de Sint of misschien dat ik 'm onder de kerstboom vind.....
    maar meedoen met deze giveaway vind ik een super leuk idee.....

    Groetjes van Linda Annink-Vonk
    ( heb zelf geen blog dus vandaar "anoniem ")

    ReplyDelete
  15. Ik zou het heel erg leuk vinden als wij kans maken op een mooie naaidoos. Deze zou niet voor mezelf zijn maar voor mijn dochter van 12 jaar. Zij heeft zich van de zomer helemaal zelf leren haken via filmpjes op internet. Ik ben echt super trots op haar. Ze maakt de leukste diertjes.
    Groetjes Sabrina

    ReplyDelete
  16. Wat een gave naaidoos!Eindelijk weet ik waar ik hem kan kopen,had op de Kreadoe al staan te kwijlen bij zo'n doos en spijt dat ik hem niet had gekocht,leuke sjop,dankje voor de tip!
    PS ik waag toch een winkansje,ik zie mijn spulletjes er al inzitten :)

    ReplyDelete
  17. Hoi Annemarie,

    Ik zag dit bericht en ik moest wel reageren. Ik krijg binnenkort de naaimachine die van de oma van mijn vriend geweest is. En ik kan niet wachten om daarmee mooie dingen te maken. Maar nu hoort bij een naaimachine natuurlijk ook een mooie naaikoffer.

    En ik vind de grote naaikoffer in het wit erg mooi. Er stond daar ook bij de beschrijving de volgende tekst: "Oma had vroeger vast ook zo'n naaidoos! Clayre & Eef bracht hem weer terug: met een prachtige nostalgische uitstraling".

    Nu maar hopen dat deze naaikoffer straks naast de naaimachine van oma mag staan. En ik ben morgen jarig, dus als ik zou winnen zou dit natuurlijk een ontzettend leuk verjaardags-cadeautje zijn. Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten tot zaterdag!

    Lieve groet,

    (Gewoon) Marieke
    gewoonmariekeblog@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Heel graag doe ik mee met deze give away. Ik heb me ook al opgegeven voor de nieuwsbrief van de geweldige, inspirerende website stipenbloem.nl. Waarom ik heel graag de naaidoos zou willen? Hij doet me zo denken aan de naaidoos van mijn moeder die een aantal jaren geleden (op gezegende leeftijd) is overleden. Zij had ook zo'n naaidoos... Als kind zat ik er altijd bij en te zoeken naar juist dat wat ik leuk vond en kon gebruiken om mijn met hand genaaide barbiekleertjes helemaal top te maken... De creativiteit is daar toen als klein meisje al begonnen. Nostalgie dus ...

    Gr. Yvonne

    ReplyDelete
  19. Wat een super give away. Ik doe natuurlijk heel graag mee. Ik kan zeker een naaidoos gebruiken. Nu heb ik her en der wat naaispulletjes liggen. In zakjes en doosjes echt heel onoverzichtelijk.

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  20. IK zou deze naaidoos graag willen hebben omdat dit mij aan mijn oma doet denken.. Ze zat altijd voor haar grote gezin en de kleinkinderen de sokken te stoppen. Al haar spulletjes bewaarde ze in een zelfde naaibox. Voor mijzelf kan ik hem wel gebruiken, want hier ligt het en in de kamer los en in mij werkkamer ook her en der. Een vaste plek voor mijn naaigerij zou handig zijn..

    ReplyDelete
  21. Omdat ik ook in mijn woonkamer een leuke blikvanger zou willen hebben en waarin ik kleine werkjes en een deel van mijn overvloed aan naaispullen kwijt kan. Daarnaast lijkt deze precies op de naaidoos die mijn oma vroeger had.

    ReplyDelete
  22. 5ik zou deze give away heel graag willen winnen want het tafeltje naast de bank ligt helmaal vol met spulletjes voor mijn hobbys hartelijke gr yvonne haalboom

    ReplyDelete
  23. Ik zou deze give away heel graag willen winnen, omdat ik een student ben die net een nieuwe kamer heeft, die in hobby spullen nog erg leeg is.. Met deze prachtige opberger kan ik mijn naaispulletjes voor de sokbeestjes die ik maak voor het Poekie project en voor ziekenhuizen kwijt. En het zou nog fantastisch staan in mijn kamer ook!

    Groetjes Inge Veldkamp

    ReplyDelete
  24. Hoorde ik daar naaidoos??? Je kunt beter vragen aan mijn man waarom ik die zo nodig heb ;-) Mijn naaispullen staan nu dus in een paar boodschappentassen en waar valt hij nu toch altijd over... juist! Dus al met al zou deze naaikoffer mijn huwelijk redden!! Haha. Ik ga me nu snel inschrijven voor de nieuwsbrief. Woop!!
    Esther.

    ReplyDelete
  25. I REALLY need this sewing box because my sewing table is one big mess!! Great give away!!

    ReplyDelete
  26. Wat een mooie naai/opberg doos die wil ik wel winnen .Dan kan ik alles oordelijk opbergen ,zoek me nu wezenloos naar dingen .heb nualles in div. Afgesloten bakjes zitten ,niet erg handig.
    Was twee jaar mijn ring kwijt ,ben aan het opruimen en wat komt daar tevoorschijn mijn ring zat in een doos tussen allerlei naaigerij lapjes enz enz.

    Groetjes

    ReplyDelete
  27. waaaaaaaaauuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!
    gewoon omdat ik er verliefd op ben !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  28. Een hele gave give away,dus ik heb me al aangemeld voor de nieuwsbrief en volger ben ik hier ook al,de reden waarom deze voor mij heel goed van pas zou komen is dat ik altijd voor mij friemels en frutsels helemaal naar de zolder moet en beneden alleen mijn haaktas heb liggen,met deze prachtige naaidoos zou ik heel veel van al die dingetjes op kunnen bergen en gewoon lekker beneden in de woonkamer of keuken laten staan zo mooi als hij is waardoor ik niet telkens de zolder op hoef;-)

    groetjes
    Angeline

    ReplyDelete
  29. Als echte handwerker/knutselaar/freubelaar heb ik natuurlijk onmetelijk veel losse spulletjes. Die gezellig inpakken in zo'n super naaidoos lijkt me heerlijk. Groetjes Lea

    ReplyDelete
  30. Deze doet mij zo een een mevrouw denken die helaas begin dit jaar gestorven is. Ik ging er wekelijks langs en ik kreeg veel naaitips van haar.
    Kijken in de doos was ook altijd fun om iets te vinden dat ik kon gebruiken. Wat zou dit een leuke herinnering zijn om spulletjes die ik van haar kreeg in op te bergen

    ReplyDelete
  31. Deze doet mij zo een een mevrouw denken die helaas begin dit jaar gestorven is. Ik ging er wekelijks langs en ik kreeg veel naaitips van haar.
    Kijken in de doos was ook altijd fun om iets te vinden dat ik kon gebruiken. Wat zou dit een leuke herinnering zijn om spulletjes die ik van haar kreeg in op te bergen

    ReplyDelete
  32. Vroeger bij oma was een hoogtepunt van het bezoek vaak dat we mochten kijken in de harmonicadoos. Zo noemden wij hem. Er zat altijd een schat in van knoopjes, kaartjes met garen, naaldenboekjes, schaartjes en noem maar op. Ik werd er elke keer weer door betoverd. Met dit exemplaar kan ik die herinnering extra goed bewaren, net als al het kleine grut dat overal rondslingert ;-) Wil ik meedoen? Duh!

    ReplyDelete
  33. Heel mooi en superhandig! Ook ik heb alles her in der in etuis en bakjes. Mijn moeder had ook altijd zo'n mooie 'naaikist' waar ik graag in snuffelde.

    Bij deze doe ik dus heul heul heul graag mee! :)

    ReplyDelete
  34. Oooit dacht ik dat ik nooit zou gaan haken, breien, naaien of wat dan ook. Helaas is het helemaal mis gegaan en doe ik van alles. Mijn huis is bijna een grote hobby verzamel bak/doos geworden. Overal slingeren "dingen" rond. "Dingen" die ik zo hard nodig heb als ik ze NODIG HEB. Je raad het al. Als ik ze NODIG heb dan zijn ze ver te zoeken.
    Regelmatig denk ik aan de naaipoef van mijn oma. Wat zou die nu van pas gekomen zijn.

    Mijn huis en ik hebben een grote behoefte aan organisatie :-)

    Bij mij zou deze mooie opberger een uitkomst zijn.

    Groet, Wilma

    ReplyDelete
  35. I really need this box for my crafty accessories as right now they are all over the house ;D

    ReplyDelete
  36. All my sewing stuff is in a plastic bag... and the pins keep poking through it and into my leg - not fun!
    I follow your blog too, it's a great way to spend my spare time!

    ReplyDelete
  37. Ik naai/handwerk al 25 jaar zonder naaidoos, tijd voor een echte naaidoos dus!

    Groetjes Elma

    ReplyDelete
  38. oh ik doe super graag mee met deze give away. Al mijn spulletjes zitten nu in dozen en een rieten mand en daardoor kunnen er nog wel eens dingen serieus gaan rondslingeren. Vriendlief word er zot van, een mooie naaidoos zou daarom fantastisch zijn. Groetjes
    PS: ga me direct aanmelden voor de nieuwsbrief

    ReplyDelete
  39. Ge-wel-dig! Ik kende de site nog niet, maar heb hem gelijk even uitgeplozen. Ik ben wel verliefd geworden op deze mooie naaidoos. Ik heb zelfs al inspiratie om hem te 'pimpen' zoals ik dat graag met alles doe!
    Liefs Anniek

    ReplyDelete
  40. Vorig jaar erfde ik van een tante al haar borduurgaren en haaknaalden (en dat waren er veel). Dit jaar kreeg ik van mijn moeder al haar wol en breinaalden met zo'n zelfde opbergnaaibox maar dan op pootjes en uit de jaren 50. Ik was al op zoek nar iets om erbij te zetten, en dit is natuurlijk wel erg leuk. 1 originele en 1 van nu. Leuk om ze dantoch hetzelfde eruit te laten zien.

    ReplyDelete
  41. Hallo,

    Zo'n naaidoos is precies wat wij nog nodig hebben. Wij zijn mijn dochter(10 jaar) en ik. Rune is net als mama graag creatief bezig, o.a. met de naaimachine. Ondanks haar motorische beperking is dit echter niet eenvoudig, toch slaagt ze er in op haar manier leuke dingen te maken. Van de Sint zal ze binnenkort een echt naaimachine krijgen de Sew Mini van Janome, dus zo'n prachtige naaidoos is precies wat wij nodig hebben om het geheel af te maken.
    Alvast bedankt voor dit leuk aanbod.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    ReplyDelete
  42. piep, wat een schitterende give away...wow....volger was ik al, en de nieiwsbrief krijg ik graag van zo een schitterende spullen...

    De naaidoos heb ik hard nodig om mee te nemen naar de bee, waar ik trots aou vertellen van de give away en iedereen wijzen op de fantastosche spullen die er verkocht worden op de geweldige website

    veel succes aan iedereen

    knuf mieke

    ps. www.culipatch.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wauw, wat een prachtige naaidoos. En natuurlijk kan ik die heel goed gebruiken, voor al mijn favoriete handwerk spulletjes. Ben al helemaal gek van opberg dingen. Hoe meer vakjes hoe beter.
    Mijn moeder had zo'n naaidoos op pootjes, helaas is die naar mijn schoonzus gegaan.
    Maar nogmaals, deze is super mooi. Doordat ik ziek ben, handwerk ik heel erg veel, dus hij zal veel gebruikt worden.

    ReplyDelete
  44. Wat een geweldige opbergkist! Ik heb de spulletjes waar ik momenteel mee bezig ben in de lade van de tafel liggen en de rest ligt wegens ruimtegebrek op zolder. Dat is niet handig aangezien ik 's avonds weleens wat nodig heb wat dan natuurlijk op zolder ligt en mijn dochter wakker zal worden als ik dat ga halen. Met deze prachtige naaidoos kan ik alles mooi beneden opbergen, kan er dan altijd bij en het is natuurlijk een sieraad in huis. Groetjes Bianca

    ReplyDelete
  45. Mijn naaidoos is helaas gesneuveld. De klep is afgebroken dus ik ben toe aan een nieuwe dus daarom zou ik graag willen winnen. Maar ja ik heb pas net een boekje gewonnen bij je dus misschien moet ik de doos maar gewoon aan Sinterklaas vragen. Maar van de andere kant wie niet waagt wie niet wint dus ik doe toch maar mee.

    ReplyDelete
  46. Na de verbouwingen op zolder moet enkel nog mijn naaihoekje ingericht worden.... En zoals bij alle verbouwingen is de portemonnee nu leeg.... de naaidoos zou prachtig passen op onze zolder!

    ReplyDelete
  47. Ik denk dat ik de naaidoos verdien omdat ik er al weken naar kijk en er helemaal :verliefd"op ben geworden.
    Ziet er zo mooi uit en ook zo "van vroeger".

    Groetjes

    ReplyDelete
  48. Wat een ontzettende leuke naaidoos! Als fanatieke creatieveling komt de naaidoos heel goed van pas! Dan heb ik eindelijk veel ruimte om al m'n naaispulletjes, klosjes en speldenkussen op te bergen! Erg welkom zou de naaidoos hier zijn! :-)

    ReplyDelete
  49. Wat een leuke give away. Mijn hobbyspullen liggen altijd her en der verspreid door het huis. Ik heb een eigen hobbykamer, maar ondertussen heb ik ook de poef met opbergruimte in de woonkamer helemaal in beslag genomen. Erin, erop, ernaast. Deze naaidoos zal er in ieder geval voor kunnen zorgen dat de chaos minder groot is, en dat ik voor de verandering de spullen die ik nodig heb kan vinden.

    Groetjes, Femke

    ReplyDelete
  50. Ooooh dat is een wel een heeeeele mooie vervanger voor mijn gammele kunststoffen naaidoos die ik nu gebruik. Maar ik zie al dat heel veel mensen hem heel hard kunnen gebruiken ;-) dus hij komt in ieder geval goed terecht! Een prachtig cadeau dus voor de winnaar, hoe dan ook, super!
    En bedankt voor de tip van de site Annemarie, die kende ik nog niet! Dat vind ik dan misschien nog wel weer het allerleukste hieraan.... zoveel mooie spulletjes.... dat is al zo genieten om rond te neuzen! Leuk hoor, ga ik gauw mee verder!Verlanglijstje maken voor de feestdagen hahaha!
    Groetjes,
    Wendy

    ReplyDelete
  51. Wauw ! Je hebt ons een poos in spanning gelaten, maar het is dan ook wel echt een super give away!!!! Ik kende de site nog niet, maar wat is die leuk. Ze hebben echt mooie dingen. Ik weet al precies welke opbergdoos ik uit zou kiezen als ik zou mogen winnen :)

    Groetjes Renske

    ReplyDelete
  52. Hallo
    Ik zou graag de naaikoffer willen winnen, gewoon omdat deze hartstikke mooi is. Het zou een echte blikvanger zijn in mijn atelier/garage. En de nieuwsbrief van Sip en Bloem ontvang ik al :-)
    Groetjes Suzanne Oord

    ReplyDelete
  53. Wauw zeg wat een gave give-away! Wat een mooi product.
    Ik zou deze prachtige naaidoos heel graag winnen simpel om het feit dat ik geen naaidoos heb en omdat ie zo mooi is.
    Groetjes Ilona

    ReplyDelete
  54. Met stip (en bloem) de leukste naaidoos ! Waauw, wat een leuke give-away.
    Ik noteer :
    > pin webshop Stip en Bloem
    > schrijf in op nieuwsbrief
    > volg, volger, volgst was ik al, en daarom plaats ik deze give-away ook graag nog eens op mijn blog !

    ReplyDelete
  55. wat een leuke actie! Toen ik hem zag was ik op slag verliefd. Hoe dat komt?
    Toen ik een jaar of 10-11 was, had ik zo'n kistje gezien in het klein,bij de dorpswinkel. Ik heb toen alles in de strijd gegooid om dit kistje in mijn bezit te krijgen. Folders rondgebracht en spulletjes op koninginnendag verkocht. Ik was helemaal gek van het kistje.
    Uiteindelijk ben ik met de centjes naar de winkel gegaan en heb ik het kunnen kopen.Ik was helemaal happy en koesterde mijn kistje want dat had ik bijelkaar gespaard.Toen ik het huis uitging kon ik het nergens meer vinden, helaas. Het heeft me nooit losgelaten.
    Toen mijn moeder stierf, was ik aan het snuffelen tussen de spullen en daar stond hij... nog helemaal in tact, met de sieraden van mijn moeder erin. Ik heb mijn broer verteld dat ik dat absoluut wilde meenemen omdat dit van mij was, en heb het ook gelijk meegenomen, ik was helemaal blij. Nu staat hij bij mij en elke keer als ik het kistje zie, dan komen mijn herinneringen weer boven. Zo'n naaidoos heeft me nooit losgelaten, altijd als ik ze zie dan glunder ik. Ik zou het zo super fijn vinden als ik deze zou winnen en deze dan kunnen gebruiken voor mijn naaispullen omdat het kleintje zich daarvoor helaas niet loont.

    Groeten van een fan,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  56. O geweldig! Mijn moeder heeft er ook zo eentje (en nog in gebruik, dus 'pikken' gaat helaas niet) en als kind heb ik er uren mee gespeeld! Mijn naaispullencollectie blijft maar groeien en houd zich schuil in bakjes en zakjes waar ik steeds doorheen moet struinen om te vinden wat ik zoek. Zo'n mooie kist zou ik goed kunnen gebruiken dus ik ga nu hard duimen!

    ReplyDelete
  57. oooo zo mooi!!! ik kan deze best wel gebruiken, ik ben sinds de geboorte van mijn jongste beginnen naaien en voorlopig zit alles een beetje her en der, dit zou heel erg van pas komen!!!

    ReplyDelete
  58. Wat een leuke give-away! Toen ik ongeveer 10 jaar werd kreeg ik een klein naaidoosje gevuld met wat naaispullen. Dit doosje heb ik nog steeds, maar het aantal naaispullen is gegroeid en past nu echt niet meer...

    ReplyDelete
  59. Alles wat met naald en draad te maken heeft, loopt als een rode draad door mijn leven.. Mijn beide oma's hadden zo een naaidoos op pootjes staan ... Mijn mama zaliger had een modernere plastic versie (omdat deze ook op verplaatsing meeging, lees op vakantie) maar onlangs ontdekte ik zoals Jacqueline dat er nog een exemplaartje ergens in een hoekje stond. Met nog spulletjes van mijn oma én mama zaliger in .. Ik heb daarom besloten om het onaangeroerd te laten .. heel veel originele spullen erin en een zeer hoog gehalte aan sentimentele waarde ...
    Als moeder van 2 tienerdochters zou het leuk zijn om - met tijd - ook hen een herinnering te kunnen meegeven aan hun handwerkende mama maar ondertussen nog heel veel werkjes voor hen te kunnen maken. Veel liefs, Sybille.

    ReplyDelete
  60. Ik was uiteraard al volger van je blog en de nieuwsbrief, dat kan niet anders met zo een leuke site :) Ik zou hem goed kunnen gebruiken omdat al mijn naalden, knopen, garen en ander gerei her en der door het huis verspreid ligt en ik nooit iets kan vinden als ik het nodig heb. En ik was wel op zoek naar een naaidoos, maar vond de res altijd zo truttig. Deze ziet er gaaf uit en wacht er op om nog een beetje gepimpt te worden met wat vrolijke lintjes en haaksels om hem echt helemaal van mij te maken :)

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  61. Binnenkort moet mijn naaikamertje wijken en dienst gaan doen als babykamer. Ik ga verhuizen naar de veel kleinere zolder waar opbergen een noodzaak wordt om te kunnen werken. Deze koffer zou het heel wat aangenamer maken!

    ReplyDelete
  62. Wat een gave naaidozen! Ik zou ook graag en kansje wagen. Ik kan de naaidoos gebruiken omdat ik een startende naaier ben. Vanwege mijn gezondheid moest ik stoppen met mijn andere hobby, taarten maken met fondant. Dat deed te veel pijn aan mijn handen en rug en bij naaien heb ik mijn uitweg gevonden. Ik woon erg klein en heb dus geen hobby kamer. Het zou dus heel handig zijn om alles op 1 plek op te kunnen bergen. En zo'n pronkstuk mag natuurlijk in de woonkamer staan!

    Groetjes Puck

    ReplyDelete
  63. Wow, serieus!!! Die heb ik heel hard nodig!! Ik heb nu een plastic zilveren met blauwe naaidoos; zo 1 van de xenos; valt na al die jaren ook al uit elkaar; en alles ligt door elkaar; elke keer valt weer de inleg met klosjes en kleine spulletjes eruit doordat ik niet goed oplet en zo blijf ik bezig met ordenen ;-)

    Wat een enorm leuke give-away; tuurlijk ding ik graag mee naar zo'n mooie naaidoos! :-)

    ReplyDelete
  64. Hahaha, net als iedereen voor mij ben ik deze naaidoos ook hard nodig... Wat een rommeltje geven al die bolletjes garen. En nu ik mijn dochter ook warm aan het maken ben voor deze hobby zal de rommel alleen maar groter en erger worden... Alhoewel ik denk dat ik zelfs in deze naaidoos niet alles kwijt zal kunnen... Maar het is een mooi en goed begin... En de nostalgie van deze naaidoos. Mijn geweldige tante had ook zo'n doos... Helaas is ze er niet meer... Maar wat heeft ze wat kleding voor ons gemaakt... (en wat zou ze trots op me zijn geweest nu...). Dus al met al, een heerlijk cadeau om te krijgen voor de leuk maar ook voor het practische...

    ReplyDelete
  65. wauw, super die wil ik wel winnen, dan moeten mijn naaispulletjes niet meer in de schoendoos, maar kunnen ze netjes in deze mooie naaidoos opgeborgen worden.
    groetejs Magalie

    ReplyDelete
  66. Wauw hij is echt gaaf, gepimpt nog gaver natuurlijk.

    Ik zit (een beetje stiekem) op naailes. Geen gewone naailes, maar iets bijzonders. Alleen mijn moeder weet het, haar naaimachine leen ik. Manlief houd ik het nog even geheim voor, ik mocht er geen hobby meer bijnemen.

    Mijn naaispulletjes heb ik nu in een etui en de rest slingert her en der in kasten en tassen. Met deze doos kan ik mijn hoek naast de bank weer iets verder opruimen en natuurlijk verschijnen op naailes.
    Verder kan ik de bandjes, kantjes, kleine lapjes stof, sluitingen e.d. er prima in kwijt.

    Ik ben inmiddels al aardig ingewonnen voor het maken van mijn eigen lingerie! (ps: niet verder verklappen, man man weet niet wat ik de maandagen doe en mijn moeder is heel benieuwd naar wat ik maak)

    ReplyDelete
  67. What a great give away! I NEED a sewing box so I have no excuse for not tidying anything away; my poor husband has to put up with all my sewing bits that are scattered all over the house!

    ReplyDelete
  68. Woh, wat een geweldig mooie naaidoos en wat zou ik graag mijn hobbyspullen hierin willen doen :-)Heb nu een veel te kleine plastic naaidoos en kom dus ruimte te kort, waardoor er her en der spullen liggen.

    Groetjes,
    Marion.

    ReplyDelete
  69. In mijn nieuwe kast past mijn oude naaidoos niet meer. En nu staat 'ie op de kast (want daar past 'ie wel), maar dat is razend onpraktisch. Nu moet ik elke keer ergens bovenop klimmen om 'm te kunnen pakken. Je begrijpt dat de stapel verstelgoed inmiddels aan het groeien is. Niet zo handig met kleine kinderen, want voor je er erg in hebt zijn ze er alweer uitgegroeid.
    Ik vind de naaidozen van Stip en Bloem echt supermooi en zou er dolgraag één bij mij in de nieuwe kast zetten!

    ReplyDelete
  70. Oo! Mijn nichtje had vroeger ook zo'n naaidoos. Die vond ik altijd zo mooi! Ik kan hem goed gebruiken want ik heb nog geen naaidoos, alleen een onoverzichtelijk tasje!

    ReplyDelete
  71. Misschien omdat ik de oude van mijn oma heb weg gegeven en daar nu vreselijk veel spijt van heb. Carla

    ReplyDelete
  72. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  73. Wow wat een mooie naaidoos, zo echt lekker ouderwets.
    En ze zijn nog handig ook !

    Voor zo een mooie giveaway laat ik maar al te graag een berichtje achter.

    Even vermelden dat ik op de nieuwsbrief ben ingeschreven met een bengelapen emailadres :)


    Groetjes
    An

    ReplyDelete
  74. Prachtige naaidoos! Ik doe zeker mee, ben al volger van je blog, me nu nog vlug aanmelden bij stip en bloem.

    Count me in!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeps, vergeten te vermelden waarom ...
      Wel .. net als ik zijn beide dochters ook gek op handwerken - voorlopig gebruiken zij mijn naaidoos en berg ik mijn spulletjes op in plastick zakjes, doosjes, kortom ... een 2e naaidoos zou als een geschenk uit e hemel zijn ... Ik vrees wechter wel dat ik mijn oude zal terugkrijgen en dat de dochters (10j en 8j) de nieuwe wel zullen inleiden ;-)

      Delete
  75. Ik dacht eerst ik doe niet mee, er zijn al zoveel mensen die hebben gereageerd. Waarom zou ik dan kans maken. Toen dacht ik als al die mensen een kans kunnen maken kan ik dat ook :-) Dus doe toch maar mee. Wie niet waagt, wie niet wint.

    Een reden waarom ik deze naaidoos zou willen winnen. Ik kan geen reden bedenken waarom ik hem niet zou willen winnen hoor. Hoe heerlijk zal het zijn als je dit pronkstuk in huis hebt staan en je er alles in kan opruimen wat nu overal en nergens rondzwerft. Het zal iedere keer weer een genot zijn om deze naaidoos te kunnen gebruiken...

    Ik zal me nog even aanmelden voor de nieuwsbrief en je blog gaan volgen. Volgens mij zijn dat al 2 kadootjes.

    Veel plezier en succes bij deze giveaway!

    Groetjes Anneke Delhaas

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  77. Het lijkt me super om al mijn lossen kleine dingen er in op te bergen zodat ik niet meer hoeft te zoeken en direkt terug kan vinden.

    ReplyDelete
  78. Nieuwsbrief: check!
    Volger van blog: check!
    Commentaar achterlaten: mee bezig.....

    Waarschijnlijk is de kans ieniemienie dat ik die naaidoos win, maar ik heb 'm o zo nodig! Toevallig zijn wij hier in huis met een mega opruimslag bezig. Allebei net jarig geweest, en alleen maar nuttige opruimcadeau's gevraagd en gekregen. Van opbergmanden tot cadeaubonnen voor de bouwmarkt..... van theedozen en blikken tot tupperware....... Opruimen is het thema van de maand! Nu nog onze hobbyspullen. Die naaidoos zou het kroontje op al mijn inspanningen zijn: nuttig EN leuk!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  79. Dit zou het ultieme kado voor me zijn, krijgen mijn reuma-handen weer meer te doen!

    ReplyDelete
  80. Zou gewoon de max zijn om zo'n mooie naaikoffer te hebben, heb nu zon plastiek bak van curver waar alles insteekt, maar gebrek aan € maakt het mij niet mogelijk om er zelf eentje te kopen.

    groetjes viki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik ingeschreven onder een ander email adres viki.ke@live.be

      Delete
  81. Hi Annemarie

    What a great giveaway. I have had a sewing box which is almost identical on my wish list for a while now. At the moment my stash is in nasty looking plastic boxes and this is just so pretty!

    I have subscribed to the newsletter and followed your blog.

    Fingers crossed!

    Claire

    ReplyDelete
  82. Waw, eindelijk orde in mijn naai- en haakspullen! ik doe graag mee!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    ReplyDelete
  83. Wat een geweldig leuke reacties allemaal! Zo leuk om te lezen, dankjulliewel!
    Wendy - Stip & Bloem

    ReplyDelete
  84. Deze is super en wil ik heel graag winnen!
    Waarom? Winnen is altijd leuk en dankzij deze naaidoos zou mn naaikamer er op slag wat ordelijker uitzien.

    ReplyDelete
  85. O, ik word helemaal vrolijk van deze leuke actie! Wat een prachtige naaibox, geweldig al die nostalgie die het uitstraalt. Zeker nu ik weer aan het haken ben en er zoveel mooie herinneringen terug komen uit de tijd dat ik thuis met mijn moeder aan het handwerken was. Deze naaibox zou een prachtig cadeau voor mij zijn als kroon op al deze fijne herinneringen. Dit allemaal geïnspireerd door jullie geweldig leuke site's en Blogs. Bedankt hiervoor!

    Vrolijke groet,
    Trijntje Delhaas

    ReplyDelete
  86. Wat is deze naaibox gaaf!! Natuurlijk wil ik deze winnen... Omdat ik nogal een chaoot ben en ik sinds kort met lijstjes werk om structuur aan te brengen. Hoe handig zou het zijn als ik dat ook in mijn hobby kan doen met deze geweldige box.

    ReplyDelete
  87. Wat een beauty van een naaibox zeg, die zou ik ook wel willen winnen natuurlijk, maar als ik hem win gaat hij naar mijn tweelingzus, die is helemaal into the crea, en daar kan ze zeker heleboel spulletjes in doen, en het staat nog eens leuk ook!!

    ReplyDelete
  88. Ik probeer het gewoon! Heerlijk zo'n prachtige naaidoos met allemaal vakjes voor al mijn rondslingerende spulletjes!

    ReplyDelete
  89. Wat een prachtige naaibox zeg! Natuurlijk zou ik die ook wel willen winnen. Heel handig voor al mijn spulletjes. Groetjes Nadine

    ReplyDelete
  90. Wauw, wat een prachtige naaidoos! Ik heb nu alles in de naaidoos zitten die van mijn oma is geweest, maar deze puilt helemaal uit. Gevolg: alles slingert door het huis en als ik iets nodig heb ben ik het kwijt.... Ik waag dan ook graag een kansje met deze give-away. Wie niet waagt, wie niet wint.

    ReplyDelete
  91. Graag wil ik meedoen voor de naaidoos.
    Dan kan ik alles een beetje bij elkaar opruimen.
    Mijn haakwerk ligt nu een beetje verspreid.

    mvg
    Marga

    ReplyDelete
  92. Oh, wat een mooie! Ik zou hem supergoed kunnen gebruiken omdat mijn haakspulletjes en ander knutselspul hier altijd overal rondzwerft en mijn naaidoos altijd onverwachts opengaat en de hele boel eruit valt...

    ReplyDelete
  93. ik heb me ingelogd op de nieuwsbrief, volger ben ik al en waarom heb ik deze naaidoos echt nodig , heel simpel " om mijn relatie te redden" mijn lieveke wordt zot van "mijn rommel" hihi zoals hij het noemt, maar zoals jullie weten bestaat er geen rommel onder al die leuke freubeldingetjes die je nu eenmaal nodig hebt daarvoor! :-) cross my fingers! en alvast bedankt voor deze leuke give-away

    ReplyDelete
  94. Goedemiddag Annemarie,

    Wat een super leuke kans dat jij ons de gelegenheid geeft, in samenwerking met Stip en Bloem om mee te doen aan deze super give-away.
    Deze prachtige naaidoos kan ik zeker wel gebruiken.
    Momenteel heb ik mijn hobbyspulletjes gespreid opgeborgen in twee dozen.
    Maar graag heb ik alles netjes in een en ook nog dat het er netjes en leuk uitziet.
    Nou, dan is dit n geweldig exemplaar, want dit mag zeker gezien worden.
    Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en waag een gokje mee!

    Bedankt voor deze kans om mee te doen!
    Liefs,
    Corien.

    ReplyDelete
  95. Annemarie, de kans op zo'n mooi kadootje van jullie kan ik niet laten liggen. Onze oudste dochter wordt binnenkort 8 jaar. Ze krijgt als kadootje haar eigen naaimachine en een workshop om hiermee aan de slag te gaan. Voorlopig heeft ze nog geen eigen spulletjes, maar dit lijkt me een prachtig exemplaar om alles netjes en overzichtelijk in op te bergen. Ik meld me zeker aan voor de nieuwsbrief en begin jouw blog te volgen want ben helemaal terug in de haaksfeer!
    Lieve groetjes, *Sam
    http://sterretje-sam.blogspot.be

    ReplyDelete
  96. What a great give away! I feel like a pumpkin in a pumpkin patch...."pick me, over here, pick me"! Thanks for the chance. who wouldn't love one of these next to the knitting/crocheting chair!

    Best,
    Sheila

    ReplyDelete
  97. Wat een mooie naaidoos! En als je bij mij in de kamer kijkt, dan weet je gelijk waarom ik zo'n naaidoos goed zou kunnen gebruiken. Ik heb allemaal losse doosjes en bakjes staan....

    ReplyDelete
  98. Oh, wat een mooie naaidoos is dat zeg. Die doet me echt denken aan de naaidoos die mijn oma vroeger had staan. Het is er zo een als waar ik al heel lang naar op zoek ben, maar waar het er nog nooit van is gekomen om er 1 te kopen.

    Ik zou de naaidoos een mooi plekje geven en er dan al mijn lintjes, knoopjes, labeltjes en nog veel meer in opbergen. Veel van deze dingen zitten nog steeds in de zakjes waarin ze geleverd zijn, dus die verdienen wel een mooi plekje.

    ReplyDelete
  99. Fab giveaway! Who doesn't need one of those gorgeous boxes, I'm going on a sewing course so it would be lovely to store all my new sewing paraphernalia in!
    Victoria xx

    ReplyDelete
  100. via via zag ik deze prachtige naaidoos, wat een prachtig exemplaar.... waarom ik deze graag zou willen winnen : eindelijk al mijn naaispulletjes mooi bij elkaar, in plaats van door heel het huis te gaan voor ik eindelijk kan gaan beginnen met mijn projectjes. Deze naaidoos zou geweldig in mijn woonkamer staan, nu is er nog net eén zo'n leeg hoekje. Het doet mijn denken aan mijn oma, zij had er ook zo eentje en gebruikte hem altijd. Én gewoon omdat ik hem errug mooi vind !

    ReplyDelete
  101. Wat is die naaidoos ontzettend leuk!! Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief.. Enne waarom ik die mooie naaidoos zou willen winnen??? Omdat mijn naaidoos die ik nu heb.... vroeger al van mijn moeder geweest is... En ik wil eigenlijk wel is een eigen naaidoos die ik mijn hele leven kan blijven gebruiken! En deze is zo mooi dat gaat zeker lukken!!;)

    Groetjes Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    ReplyDelete
  102. Wath a great Giveaway! My Knit and Crochet Bag ist nearly to little...This Box will be ideal!
    YOur Botton are on my Blog;)
    Have a nice Day and Thanks!! Rita

    ReplyDelete
  103. Wat een prachtige naaidoos. Ik zou hem wel zelf willen hebben, maar ik zou hem ook graag voor mijn beste vriendin willen hebben. Zij doet de modeacademie en gaat dit jaar afstuderen. Ik weet dat ze zon doos echt nodig heeft (ze is altijd alles kwijt!) maar zelf zou ze zon doos nooit kunnen kopen. Arme studenten hebben het niet makkelijk he!

    ReplyDelete
  104. Oh deze is schitterend, ik ben al jaren op zoek naar een mooi exemplaar.. Dus ik doe heel graag mee :-) Liefs Marcella

    ReplyDelete
  105. Natuurlijk wil ik meedoen aan deze giveaway! Onlangs ben ik begonnen met quilten en alle lapjes, kartonnetjes, garen e.d. ligt nu in twee kartonnen dozen onder tafel. Teneinde de huiselijke vrede te bewaren (een echtgenoot die steeds klaagt dat "alles in z'n weg staat") zou zo'n mooi opbergmeubel heel hard van pas komen.
    Ik ben een volgster van je blog en bij deze ook ingeschreven op de nieuwsbrief.
    Groetjes,
    Ann

    ReplyDelete
  106. Wat is er nou beter dan je spullen te kunnen opbergen in zo'n mooie opbergdoos! Nu bewaar ik alles in schoenendozen en oude snoeppotjes.. niet praktisch en ik moet uitkijken dat ik mij niet aan een van mijn naalden prik..

    Uiteraard ben ik al enige tijd volger van deze blog en heb ik me ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik ga alvast duimen.

    ReplyDelete
  107. Nostalgie en herkenning.
    Kort na de oorlog kreeg mijn moeder zo'n naaibox, maar wel stonden er pootjes onder. Ze werden in die tijd zelf gemaakt naar een voorbeeld uit een blad neem ik aan. Er was veel zelfwerkzaamheid, want dergelijke boxen waren best duur in die tijd. Ik mocht er mee spelen en klosjes garen opwinden enz. Knoopjes, drukknoopjes, haken en oogjes, ik zie het allemaal weer voor me. In één vakje mocht ik mijn spulletjes opbergen: kraaltjes in allerlei kleuren. Ik was toen een jaar of 8. Bij een verhuizing in de vijftiger jaren is de box niet meegegaan en waarschijnlijk bij een tante terecht gekomen. Ja, ik voelde weer even iets van dat gevoel dat ik vroeger kreeg.
    Ik hoop dat je een goede keus kunt maken en iemand er een plezier mee kunt doen die de box naar waarde weet te beoordelen.
    groet
    Arga van Wijngaarden

    ReplyDelete
  108. Wat een gave giveaway! Ik kan heel goed zo'n mooie en handige naaidoos gebruiken om met mijn naaispullen tussen zolder en beneden te pendelen. Mijn man zou er ook erg dankbaar voor zijn! :-) Leuke webshop trouwens, zo ontdek je nog eens wat!

    ReplyDelete
  109. Ohhh, super mooi!! Zou hét perfecte kado zijn. Ik geef sinds kort een haak- en breicursus voor beginners en deze naaibox zou nu zeker goed van pas komen. Alles erin... en hóp, op weg!
    Groetjes
    Antoinette Muller

    ReplyDelete
  110. Great giveaway! Why do I need it really really hard?! Should I post a photo of my working desk? You wouln`t find a desk... But in this really great box I could store all of my 100 needles for needlefelting, all the crochet hooks, all the small pieces, that I need for jewelry-making, and I could find some or better: many more things, that would find their place here. And my man would become a happier man ;).

    Best whishes!
    Mateja

    ReplyDelete
  111. Wat een leuke site. Naast dat ik graag jullie nieuwsbrief wil ontvangen, kan ik zon naaidoos erg goed gebruiken. Ik heb zelf een winkel en (ik weet het, heel suf) sleur me rot tussen de zaak en atelier thuis met naaispullen. En ik vind die op de foto zo tof. Ik ben een gever ( kijk maar op mijn site www.pureinspiration.nl en op facebook, maar zelf iets krijgen is ook wel eens leuk!! ;-)

    Groetjes en succes
    Jolanda

    ReplyDelete
  112. wat een prachtige naaidoos, je hebt elke keer weer van die fijne, prachtige spulletjes! helaas heb ik (nog) geen blog, maar doe gewoon weer een gooi om iets moois te winnen. behalve dat ik ontzettend veel naai, brei, haak en ontwerp werk ik sinds kort als coupeuse aan huis. daarom zou ik deze naaidoos graag winnen zodat ik al mijn naaispulletjes voor mijn werkjes apart kan opbergen want het is een echt pronkstuk in je huis! verder blijf ik je gewoon lezen, volgen en voer jouw ideetjes weer uit!

    ReplyDelete
  113. Wat een ontzettend leuke giveaway! ik zou ook graag kans maken op dit mooie cadeau. Wegens omstandigheden zit ik ziek thuis en een opkikkertje kan ik best gebruiken! Succes, groetjes Vivian

    ReplyDelete
  114. geen lang verhaal van mij: IK MAAK ROMMEL!!!

    ReplyDelete
  115. Wie wil nou niet zo'n mooie naaidoos.groeyjes jolanda de jong

    ReplyDelete
  116. Ik zou de opbergend graag winnen omdat mijn man over mijn hobby rommel blijft zeuren op tafel en op deze manier kan ik het stijl vol opbergen en heb ik alles bij de hand !

    ReplyDelete
  117. Ik kan m'n bericht niet vinden dus probeer het nog eens ......

    Mijn man heeft een hekel aan mijn rondslingerende hobby rommel en dit zou een mooie stijlvolle manier zijn op alles op te bergen ;-) wie wil er nou niet z'n mooie kist

    ReplyDelete
  118. ola, doces lembranças, meu coraçao quase pulou fora quando vi esta caixa de costura,minha

    mae tinha uma igual e nao sei onde foi parar.Nunca imaginei que algum dia a veria em outro

    pais porque mamae a desenhou e pediu para marceneiro fazer,incrivel. Quero muito ganha-la,

    preciso muito ganha-la, seria muita sorte poder te-la para guardar meu material de costura

    que saudades da minha mae.

    parabens!aqui sempre tem coisas lindas para se ver, grande abraço, kharin


    porto alegre-rs-Brasil



    ReplyDelete
  119. het lijkt me heerlijk om al mijn knutselspulletjes eens een keer opgeruimt en op één plek te hebben!!

    groetjes Anja

    ReplyDelete
  120. Mijn jongens (twee zoons en een man) 'ruimen' altijd graag mijn knutsel spulletjes op waarna ik ze niet meer terug kan vinden... Dit zou een goeie oplossing zijn!

    ReplyDelete
  121. Ook ik wil graag mee doen met deze giveaway! Ik heb mijn haakspulletjes en naaiwerkjes nu in een grote ikea plastic box, maar ja dat kan toch eigenlijk niet? Een mooie naaidoos heb ik dus gewoon nodig!;-)

    ReplyDelete
  122. Super die layre & Eef naaidoos! Ik denk dat ik er niet alleen zelf heel erg blij van wordt maar mijn man ook! Die ergert zich rot aan de oude, lichtroze kunststof doos die ik steeds weer tevoren haal als ik wil freubelen. Ik denk dat deze zelfs niet terug de kast in hoeft :-)

    ReplyDelete
  123. Ohhh zo'n naaidoos had mijn moeder ook altijd! Superhandig en het voelde als een soort toverdoos, waar, als je hem uitklapte, allerlei mooie spulletjes uitkwamen! Ik heb zelf een collectie aan bakjes, potjes en doosjes waar ik al mijn naai- en haakspulletjes in bewaar. Die zwerven altijd door het hele huis, waardoor ik regelmatig iets kwijt ben. Wat zou ik graag zo'n mooie naaidoos hebben, waar ik alles, zoals mijn moeder vroeger deed, netjes in kan opbergen. Dan ben ik nooit meer iets kwijt! Wat fijn!

    ReplyDelete
  124. Hoi Annemarie, wat een leuke give-away. Natuurlijk heb ik die geweldige naaidoos nodig. Al een paar jaar geleden heeft DH me een eigen werkkamertje beloofd waar ik al mijn naaispulletjes kan opslaan. Maar tot nu toe is dat er nog niet van gekomen. Dus mijn naaispulletjes liggen verspreid door het hele huis, in verschillende dozen en doosjes. En altijd als ik iets nodig heb, ligt het juist in de laatste kamer en het laatste doosje waarin ik kijk.
    Ik heb me opgegeven voor de nieuwsbrief (onder een ander mailadres) en ben volger van jou.

    ReplyDelete
  125. Hallo Annemarie,

    Als ik zou winnen geef ik hem aan mijn dochter als start voor een mooie hobby. Ze heeft al haar eerste patroon getekend en helpt al graag mee.

    Groeten,

    Monika

    ReplyDelete
  126. De naaidoos is erg mooi en doet mij denken aan mijn Oma. Zij had ook zo'n soort naaidoos. Het was altijd leuk om daar in te snuffelen. Helaas is zij afgelopen zomer overleden en heeft mijn tante de naaidoos gekregen. Ik zal het erg leuk vinden als ik de naaidoos zou winnen, dan kan ik al mijn handwerk spullen erin opbergen en hoop ik dat mijn dochters (3 jr en 0,5 jr) er net zoveel plezier aan hebben als ik vroeger had bij Oma.

    ReplyDelete
  127. Ooooh deze zou ik ook wel willen winnen hij is prachtig!
    Ik heb door de komst van Jan mijn hobbykamer op moeten gegeven en heb nu een stukje plank in de kelderkast. Deze naaidoos zou prachtig in de woonkamer staan zodat ik tenminste mijn hobby bij de hand kan hebben.
    Verder doet hij mij enorm denken aan de naaidoos die mijn oma had staan en als klein meisje vond ik die ontzettend spannend wat daar allemaal wel niet in zou zitten!

    Groetjes
    Goitske

    ReplyDelete
  128. het was even een gezoek maar ik ben er , ik zou hem heel goed kunnen gebruiken aangezien ik 3 volwassen zoons heb en drie schoondochters en een man en nog heel veel vrienden die nog wel eens om een naai gunst vragen en alles maar in een la ligt zou dit ideaal zijn

    ReplyDelete
  129. Ik heb me gelijk aangemeld voor de nieuwsbrief, wat een leuke dingen hebben ze daar!!! en volger van je blog ben ik via de mail!!
    Waarom ik graag de naaikoffer zou willen winnen.... nou mijn vriend beloofd mij al jaren om één voor me te maken (timmerman), maar er komen steeds andere dingen tussen en ik heb dus nog steeds geen.. (lees alles zit in plastic tassen e.d.)..... en bij een timmerman thuis is het nooit af....dus zou ik heel graag meedoen!!!

    ReplyDelete
  130. Wat een mooie koffer.
    Ik ben nog maar net begonnen met haken, maar heb nu al zoveel spulletjes dat het een rotzooitje word. Hier kan ik heel veel in kwijt. Zou super zijn.

    ReplyDelete
  131. De laatste jaren gebruik ik een soortgelijke koffer van mijn moeder om naalden, lintjes, knoopjes ed. in op te bergen. Moeder is nu al meer dan twintig jaar geleden overleden en het koffertje heeft zijn beste tijd gehad, ieder keer valt het zo een beetje uiteen, maar wegdoen, ho maar. De naaikoffer is en blijft een stille getuige.Voor de praktische kant , ja daar doe ik graag voor mee aan deze give away en wie weet liggen binnenkort al mijn spulletjes te blinken in een nieuwe koffer!

    ReplyDelete
  132. Deze wil ik heel graag winnen, het doet me denken aan vroeger toen mijn moeder nog zelf de sokken stopte. Wij noemde hem de naaibox en stond altijd in de woonkeuken waar de rookstoel nog naast de echte houtkachel stond en waar mijn moeder aan de grote tafel zat met naast zich het stopwerk en wij speelde met allerlei rommeltjes die in de laadjes van de naaibox lagen. Regen de knopen aan een touwtje die los in de laadje lagen, maakte armbandjes van de stopwol die op kartonnen kaartjes gewikkeld was. Ik weet nog dat hij vol lag met schatten want alles wat even in de weg lag en niet al te groot was werd in de naaibox gelegd. Dus niet alleen zou ik deze naaidoos graag willen winnen omdat ie zo handig is maar ook omdat het me weer doet denken aan mijn jeugd.

    ReplyDelete
  133. ... al zoveel fijne reacties... en ja... die naaidoos is nu éénmaal prachtig, wie zou die niet willen? Iedereen met creatieve handen en vingers kan er zeker één en ander in kwijt... en zo iemand ben ik ook ... dus waarom zou ik ook niet even een kansje wagen.. en zoals zovelen doet ze me ook denken aan lang vervlogen dagen en zie ik mijn oma en ma nog naast de kachel zitten op winterse dagen met de naaidoos bij hen... in ieder geval.. dank je voor de gegeven kans en voor de mooie zaken op de blog... lieve groet, Hilde

    ReplyDelete
  134. Ik kan de doos goed gebruiken omdat het altijd zo'n zooitje op mijn te kleine bureau is. Zo kan ik ten minste alles weer terug vinden!

    Groetjes, Cindy

    ReplyDelete
  135. Hoi Annemarie,
    met die mooie doos zou ik orde in de chaos kunnen scheppen.
    Wat een super leuke give away.
    Groet, José

    ReplyDelete
  136. Wat een prachtige opbergdoos ! Natuurlijk zou ik die ook wel graag willen winnen om al mijn naaispulletjes wat overzichtelijker in op te bergen. Zou echt super zijn !

    ReplyDelete
  137. Wel, Annemarie, ik zou kunnen zeggen dat ik, als rasechte chaoot, de naaidoos heel erg nodig heb om wat orde te scheppen. Helaas heb ik het al geprobeerd en het is vergeefse moeite. Ik heb de naaidoos wel heel erg hard nodig voor mijn dochter. Ze is zes, compleet het tegengestelde van haar moeder (lees: orde en netheid vieren hoogtij)en de goede Sint brengt op 6 december (in België vieren we St.-Nicolaas op 6 december) een naaimachine. Iets waar ze al heel lang naar hunkert. Het zou fantastisch zijn om de opbergdoos te winnen, ze nog even te pimpen en als extra sintgeschenkje te kunnen geven...

    ReplyDelete
  138. Tja eigenlijk heb ik hem niet perse nodig wie wel?, maar een paar jaar terug wilde ik graag de naaidoos van mijn oma erven en helaas is deze stuk gegaan toen familie hem wilde vervoeren toen het huis leeg gehaald werd, het vervangt natuurlijk nooit het origineel maar ik zou het wel erg mooi vinden om er nu toch een in de kamer te kunnen zetten, net als oma vroeger had.

    Groetjes Marlies

    ReplyDelete
  139. Hoi Annemarie!
    Ik heb al altijd zo'n naaidoos willen hebben! Mijn Oma heeft er ook eentje en mijn moeder ook.
    En nu ik nog! Zodat ik mijn spulletjes ook mooi in kan opbergen en sorteren. Heb nu alles in
    een schoenendoos zitten en ben altijd aan het zoeken. Leuk kadootje voor mijzelf!
    Liefs Kaatje

    ReplyDelete
  140. Super gaaf, en persé nodig misschien niet, maar wel onweerstaanbaar voor mij, ben gek op gave opbergstystemen :o)

    ReplyDelete
  141. Hoi Annemarie,

    Ik zou heel graag deze naaidoos willen winnen! Ik wil hem alleen niet voor mezelf winnen, maar voor mijn beste vriendin die altijd heel crea-bea bezig is.
    Sinds kort heeft ze twee katten overgenomen van iemand die op straat kwam te staan, en nu kan ze haar bakjes met spullen niet meer onderop de salontafel zetten omdat de katten alles omver lopen. Nu stopt ze al haar kralen en andere hobbydingen in een grote doos in de kast, zodat de katten er niet bij kunnen. Als ze deze leuke doos zou hebben zou ze die naast de bank of op het bijtafeltje kunnen zetten, zodat ze haar spulletjes toch weer bij de hand heeft als ze even op de bank ploft, net als voordat ze de katten had.
    Ze haalt zo haar rust uit het bezig zijn met crea dingen! Het is echt een schat van een meid, ik zou het haar zo gunnen! Zelf ben ik niet zo van het freubelen. Ze heeft het me eens geprobeerd te leren, maar ik heb zelf het geduld niet voor dat kleine priegelwerk. Daarom heb ik des te meer respect voor haar leuke hobby! We hebben samen wel eens een leuke ketting gemaakt, maar daar hield het voor mij ook wel bij op.Ik vind het leuk om te zien wat anderen maken! Zij maakt van die onwijs leuke diertjes, knuffeltjes, boompjes, kaarten, echt van alles! A.s. zaterdag staat ze op een hobbybeurs om haar dingetjes te verkopen, samen met haar moeder. Het is bij haar ook echt iets wat ze van haar moeder heeft overgenomen, samen naar de creadoebeurs, samen achter de kraam staan om de spulletjes te verkopen, samen nieuwe dingen shoppen, echt leuk om dat te zien! Ik zou het leuk vinden om haar blij te kunnen maken met deze naaidoos!

    Groetjes,
    Heidi

    ReplyDelete
  142. Dat is een mooie naaidoos,ik had er vroeger ook zo een maar ik heb ze jammer genoeg niet meegenomen toen ik trouwde,ik was toen meer voor modern maar nu heb ik daar spijt van want de naaidoos is weg.dus toen ik deze zag wou ik natuurlijk graag meedoen en ben ik gelijk volger geworden.
    Groetjes van Simonne.

    ReplyDelete
  143. Super zo'n naaidoos. Bij ligt alles in een laatje en als er iets nodig is dient dit omgekiept te worden. Schiet niet echt op. Ik waag graag een kansje. lia.vandenbrand@live.nl

    ReplyDelete
  144. Hoi Annemarie!

    Ik doe graag mee, alleen niet voor mijzelf! Ik zou de naaidoos graag willen winnen voor mijn moeder. Zij is altijd creatief bezig; naaien, haken, breien enz. Een mooie naaidoos kan zij wel gebruiken dus!

    Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  145. Hallo!

    Wat een enorm mooie naaidoos, en wat een fijne reacties heb je al gehad. Ook voor mij zijn naaidozen pure nostalgie en mooie herinneringen. Ik ben helaas mijn oma een aantal jaren geleden verloren en de mooiste herinneringen aan mijn oma zijn de momenten dat we samen creatief bezig waren met het maken van de leukste dingetjes. Borduren, naaien, haken, breien, plantjes maken van de kleinste kraaltjes, knuffeltjes, kleding.. ze maakte alles en ik genoot hier enorm van. Ik mocht dan de dingetjes die ze nodig had zoeken en deze zaten vaak in haar naaidoos, een ware schatkist in mijn ogen! Deze mooie naaidoos doet me hier erg aan denken.

    De laatste jaren ben ik zelf weer besmet geraakt met het creatieve virus. Het liefste haak ik amigurumi's, als cadeautjes voor mensen die me dierbaar zijn. Hier komen veel kleine spulletjes aan te pas en deze liet ik voorheen in mijn vensterbank liggen; mijn naaihoekje op de bank. Sinds een aantal maanden is dit echter niet meer mogelijk, aangezien ik gezinsuitbreiding heb gehad; 2 enorm ondeugende Noorse Boskatjes die het liefste alle kleine spulletjes door het hele huis verstoppen. Mijn projectjes heb ik regelmatig overnieuw moeten beginnen omdat een klein katje deze als een leuke prooi zag, haha.

    Het zou enorm fijn zijn om deze te kunnen 'verstoppen' in zo'n mooi naaidoosje. Deze kans laat ik natuurlijk niet zomaar voorbij gaan en ik hoop dat ik nog niet te laat ben!

    Ik heb me opgegeven voor de nieuwsbrief en ik volg je blog nu via email! Ik ben benieuwd :)

    Fijn weekend,
    Nancy

    ReplyDelete
  146. Wat een mooie naaidoos. Ik heb deze niet zelf nodig, maar mijn dochters wel. Ze beginnen ook steeds meer te knutselen/naaien/haken. Het zou wel handig zijn als ze een plek hadden waar ze hun spullen in konden opbergen op het moment dat ze er niet mee bezig zijn.

    ReplyDelete
  147. OIE!!!Op de valreeep!ik doe nog graag mee! Heel lang geleden had ik ook zo een ,maar die naaidoos is allang versleten stuk, in elkaar gestort en ga zo maar door. Ook ik ben al een tijd je volger en heb me gelijk opgegeven voor de nieuwsbrief van stip en bloem! Ik ben benieuwd! Succes met de verloting! groetjes Joke

    ReplyDelete
  148. Super giveaway! I reaaaally need a new sewing box as mine is too small for my ever-increasing supplies. And my mother-in-law has had her eye on my little box for a long time, so if I won it would make TWO people very happy :)

    ReplyDelete
  149. Heel originele giveaway! Zou leuk zijn om deze geweldige naaidoos als eerste-winner-ooit te winnen :)

    ReplyDelete
  150. Hoihoi Annemarie,
    Dit jaar doen we natuurlijk weer suprises, en ik heb mn moeder getrokkken en boven op haar verlanglijstje staat: een naaidoos.
    Dus ik ben op zoek gegaan en toen kwam ik bij jou uit. Maar ik denk dat ie al uit is gegeven...
    Jammer, dan ga ik maar verder op zoek!
    Wel een superleuke giveaway!!!!!

    Groetjes Pien

    ReplyDelete

Blogger Widget