Sunday, April 22, 2012

Workshop!






























Afgelopen donderdag mocht ik, in het kader van secretaressedag, een workshop geven aan (bijna) alle secretaresses van mijn werk. Omdat een aantal mensen helemaal niet wist van mijn hakende bestaan waren sommigen helemaal verbaasd dat ik er bij aankomst stond. Het werd een ontzettend gezellige middag waar een aantal mensen met een kant-en-klare tas naar huis ging. Op de foto's zie je een kleine impressie van de workshop bij Het Boterhuis op De Markt in Delft.

Last Thursday it was Secretary Day in The Netherlands, and because of that I gave a workshop to (almost all) secretaries of my work. Because a few of them didn't know about my crochet hobby, they were very surprised to see me when they arrived. It was a very fun afternoon. There were even a few girls who went home with a finished crochet bag! You can see what it was like on the pictures. They were taken at Het Boterhuis at De Markt in Delft.

5 comments:

  1. Wat leuk dat je zoiets mocht organiseren! Vonden de secretaresses het allemaal leuk om te doen? Misschien heb je er wel een paar aangestoken met het haakvirus?
    En het was vast gezellig (dat herinner ik me tenminste van mijn secretaressedagen vroeger); lekker meiden onder elkaar, wat leuks om handen en wat lekkers voor tussen de tanden!

    ReplyDelete
  2. Hi Marjan, volgens mij vonden de meesten het hartstikke leuk. Ik kreeg al mailtjes van andere collega's die ook willen leren haken, dus dat is volgens mij een goed teken ;-)

    ReplyDelete
  3. Hoe leuk! Heel de wereld besmetten met het haakvirus, een nobel steven! Make crochet, not war! :D

    ReplyDelete
  4. Leuk idee :-) Iedereen aan het haken !

    ReplyDelete
  5. Wou wat een uitdaging lijkt mij dat aan zo'n grote groep een workshop geven. Mijn bewondering heb je. Ziet er wel heel gezellig uit.

    ReplyDelete

Blogger Widget