Sunday, April 3, 2011

The result of the Giveaway



En dan hier het resultaat van de Giveaway van afgelopen week. De winnaar van een patroon van FreshStitches is....

* OLLY *

Van harte gefeliciteerd! Kun je me je mailadres sturen? Dan komt het patroon
van Jonathan the Bee zo gauw mogelijk naar je toe.

And now the result of last week's Giveaway. The winner of a pattern of FreshStitches is....

* OLLY *

Congratulations! Can you please send me your mailadress? Then I can send you the
pattern of Jonathan the Bee as soon as possible.

6 comments:

  1. Whaaa, ik heb gewonnen!!!
    Wat gaaf zeg.
    Ik ben er helemaal blij mee.
    Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn mailadres ;)
    Heel erg bedankt.

    Groetjes Mo *olly*

    ReplyDelete
  2. Zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Proficiat

    Ik volg je blog ;)


    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    ReplyDelete

Blogger Widget