Thursday, April 21, 2011

Knutseltasjes


















Als je al vaker op mijn blog bent geweest dan weet je vast wel dat ik heel erg van poefen (of is het poefs (-:) hou. Er zijn niet zo veel patronen beschikbaar, maar Knutseltasjes verkoopt een brei- en een haakpatroon. Onlangs hebben ze een grotere versie van het patroon van de poef aan de webshop toegevoegd. En had ik al gezegd dat ze hele leuke dikke wol verkopen? De foto hierboven is een voorbeeld dat van hun website komt.
p.s. helaas bestaat deze webwinkel niet meer.

When you've visited my blog before, you probably know that I love footstools. There are not many patterns available, but Knutseltasjes has a knitting pattern and a crochet pattern for sale (only in Dutch unfortunately). Just recently they added a pattern of a bigger version of the footstool to their shop. And did I already tell you they have some lovely big yarn as well? The picture above is an example that comes from the website of Knutseltasjes.
p.s. unfortunately this shop is closed.

5 comments:

  1. Sober but very nice !
    Hug
    Anna

    ReplyDelete
  2. Mooie poef!
    Ik heb zelf met Zpagetti twee blokpoefjes van de Ikea van een hoes voorzien, gaat ook prima en die poefjes zijn stevig, zitten lekker en zijn helemaal niet zo duur, misschien een leuk idee?

    Groetjes
    Marièlle

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk, vrolijk blog heb je!

    ReplyDelete
  4. Leuk idee, een vriendin van me heeft er net zo eentje van Zpagetti gehaakt!

    Wij zijn niet zo poef-erig, maar als ik ze zo zie krijg ik wel erg veel zin om ze te maken!

    @Mariëlle, jouw idee van die blokpoefjes is ook wel erg leuk!!

    Gaat in de ideetjes bak!

    groetjes, Nienke

    ReplyDelete
  5. Heb nog een poefpatroon voor je uit een boek: "woningdecoratie, haak- en breiwerk, 40 ideeën voor uw huis"va Editions marie claire. Ooit gekocht in de plaatselijke supermarkt. Als je een kopietje wilt van het patroon, geef maar een gil.

    ReplyDelete

Blogger Widget