Tuesday, January 4, 2011

Dooreen








Kennen jullie Dooreen nog? Ik heb er al eerder over geblogd een hele tijd geleden. Het is een hele mooie site waar, zoals Dooreen zelf zegt, creatieve semi-professionals en professionals worden samengebracht en waar hen de mogelijkheid wordt geboden hun producten op een eenvoudige en goedkope manier te etaleren. Ga er eens een kijkje nemen, het is echt de moeite waard! Klik hier voor de Nederlandse versie van de site.

Do you remember Dooreen? I've blogged about it before a long time ago. It is a really lovely site where, as Dooreen says, creative semi-professionals and professionals are joined and where they get the opportunity to show their products in a simple and not very expensive way. Go over and take a look, it's really worth a visit! Click here for the English version of the site.

9 comments:

  1. Leuke site, heb al een acceount aangemaakt, misschien in de toekomst ook wat verkopen..wie weet.. deze tip las ik al op twitter..bedankt he

    ReplyDelete
  2. leuk! een soort etsy - ik kende het niet. dank voor de link!

    ReplyDelete
  3. Hi Annemarie, voor jou een heel geweldig 2011 gewenst, met veel mooie nieuwe creaties, een fijn huis en veel verkopen in je etsyshop! En ik kom in 2011 weer lekker vaak langs op je blog en je leuke vrijdag-link. Liefs van Maaike

    ReplyDelete
  4. Sinds een paar dagen op de hoogte van deze geweldige site! En net ook maar gelijk mezelf aangemeld en wat buttons erop gezet. Ik vind het er erg leuk uitzien!
    Doreen moet weer onder de aandacht komen ;-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  5. I follow you on GFC and entered to win your cute heart garland.
    Thanks, Karen

    ReplyDelete
  6. I'm entering the Little Heart Giveaway. Beautiful work.
    dlhaynes57(at)yahoo(dot)com

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke site, ik kende het ook nog niet. Dank voor de tip!

    ReplyDelete

Blogger Widget