Friday, December 24, 2010

Link Your Stuff and Hop!














Vind je deze eikels niet prachtig? Ik vind ze geweldig! Ze zijn van Asta en ik mocht van haar deze foto gebruiken om de Blog Hop van deze week mee te beginnen. Je moet echt even een kijkje nemen in haar Etsy-shop, er staan zulke mooie dingen in!

Verder is er natuurlijk net als elke week weer een Link Your Stuff en Blog Hop. Voeg een foto toe en een link naar jouw blog of Etsy-shop. Wil je ook meedoen met de Blog Hop? Klik dan onderaan dit bericht (dus onder de al geplaatste fotootjes) op 'Get the code here'. Kopieer deze code naar een nieuw bericht in je eigen blog, publiceer dat bericht en je hebt dezelfde fotootjes op je blog. 

Ik hoop dat jullie weer veel plezier hebben van de Link Your Stuff en de Blog Hop en dat jullie een hele fijne Kerst hebben! Geniet ervan!

Don't you love these acorns? I do! They are from Asta and she let me use this picture to start this week's Blog Hop. You really should visit her Etsy-shop, there are so many lovely things in there!
Now, just like every week there is a Link Your Stuff and Blog Hop again. Add a picture and a link to your blog or Etsy-shop. Do you want to join the Blog Hop? Then click underneath this post (so below the added pictures) on 'Get the code here'. Copy this code to a new post on your blog, publish that post and you'll have the same nice pictures on you blog.

Well, I hope you enjoy this Link Your Stuff and Blog Hop again and that you'll have a wonderful Christmas! Enjoy!

12 comments:

  1. Bedankt om dit elke week weer te organiseren, ik kijk er telkens naar uit!

    ReplyDelete
  2. Dank je wel Annemarie.
    Leuk om weer mee te doen.
    Groetjes Miriam

    ReplyDelete
  3. Hey! Ik ben er weer als de kippen bij ;-) Ontzettend bedankt voor je lieve berichtje! En 2011 gaat zeker een mooi jaar worden, ik aan de wandel en jij in een nieuwe casa! Hele fijne kerst!! Groetjes!

    ReplyDelete
  4. Hoi Annemarie,

    Bedankt voor je lieve woorden.
    Jij ook fijne feestdagen!

    Gefeliciteerd met je eerste verkoop! Je maakt ook echt prachtige dingen!

    Groetjes Maartje

    ReplyDelete
  5. Hele fijne kerstdagen gewenst!
    groetjes Joke

    ReplyDelete
  6. Het is nieuwe voor mij :)
    Heb de code nu op mijn logje gezet....
    Leuk! Lekker verdwalen op alle logjes.....

    Groetjes van Ivonne

    ReplyDelete
  7. Hoi Annemarie,
    Altijd 'in stilte' meegelezen, maar nu toch ook mijn poef gelinkt. Ik vind het zo leuk!
    Fijne kerstdagen voor nu.
    Groetjes, Marjolein

    ReplyDelete
  8. (Helaas) niets gedaan deze week. Ben op vakantie :) En dat is heel wat voor mij.
    Fijne kerstdagen en in 2011 ben ik weer present hoor :)
    Ik wens jou een jaar vol met nieuwe inspiratie en creatieve ideeën toe!
    Lieve groet Michaja

    ReplyDelete
  9. Thanks ever so much! Wishing you and yours a wonderful Christmas and a Happy New Year!!!

    ReplyDelete
  10. wishing you and yours a very merry christmas!

    ReplyDelete

Blogger Widget