Wednesday, October 13, 2010

Another granny square pattern - Nog een granny square patroon

Zoals beloofd heb ik het patroon uitgeschreven van de granny square die ik gebruikte voor het kussen wat in het bericht hieronder staat. Ook dit patroon kun je vinden op een aparte pagina. Daar kun je komen door hier te klikken of door bovenaan deze pagina op Granny Square Patroon 1 te klikken.

As promised I've written down the pattern of the granny square that I used for the cushion that's in the post underneath this one. This pattern can be found on a separate page on this blog as well. You can get there by clicking here or by clicking Granny Square Pattern 1 on top of this page. (The English pattern is underneath the Dutch one, so just scroll the page.)

8 comments:

  1. XXX !!!
    Merci !!!

    ( en ik had dat ergens op je blog gezet zenne, dat je blog in de kijker bij me was.... Normaal doe ik dat elke week, maar ik heb nu pas beslist om er een 2-wekelijkse rubriek van te maken, dus jij bent de eerste die 2 weken mag blijven staan ;) )

    ReplyDelete
  2. Wat doe jij veel. Ik kan jou niet bijhouden. Maar ik ga er ooit wat mee doen en ben je dankbaar voor al je ideeen.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  3. moooi, daar ben ik blij mee, ik droom van een dekentje met mooie granny's, maar heb nu net een vestjespatroon gevonden, dus ik denk dat ik deze granny ga proberen!!! Bedankt voor het patroontje.

    ReplyDelete
  4. Dank je wel!!! Ik moet maar gaan stoppen met werken...ik heb te weinig tijd voor al die leuke dingen!
    Je hebt echt een super leuke blog!ik kom graag bij je kijken!!!
    Fijn weekend!

    Groetjes San

    ReplyDelete
  5. (-: Ik begrijp precies wat je bedoelt San! Ik vind mijn baan soms ook heeeel onhandig. Er zijn zoveel leukere dingen te doen (-:
    Bedankt voor het compliment overigens, ik vind jouw blog ook echt heel leuk!
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  6. Hi Annnemarie!
    thank you so much for sharing this beautiful pattern!
    And your cushion is a nice inspiration!!

    hugs,
    marlene

    ReplyDelete

Blogger Widget