Saturday, September 11, 2010

Een guest blogger! - A guest blogger!



Op zoek naar een leuke workshop? En woon je in de buurt van Hoorn? Kijk dan eens op deze blog. Melissa, de eigenaresse, is de Guest Blogger van vandaag.

"Ik, Melissa Walrecht, geef onder de naam Get Hooked sinds oktober 2009 haakworkshops. Nadat ik in 2006 voor het eerst moeder ben geworden ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik alleen 'werk' wil waar mijn hart naar uit gaat. En toen een vriendin van mij de opmerking maakte: 'je kunt van je hobby je werk maken', wist ik het zeker: Ik ga haakworkshops geven! En dat doe ik nu met heel veel liefde en plezier. Het is heerlijk om met mijn grootste passie bezig te zijn en dit over te mogen brengen. Ik ben begonnen met een doorgaande workshop, waar mensen aan hun eigen project werken. Mensen komen voor een reeks van vijf keer, dit om de week, maar veel cursisten gaan gezellig door. Maar ik ga ook in de weekenden eendaagse workshops geven. Deze workshops hebben een thema, en een lunch of high-tea is er bij inbegrepen. Vanaf oktober ga ik ook op de woensdag middag met kinderen aan de slag."

Looking for a nice workshop? And do you live in the area of Hoorn? Then check out this blog. Melissa, the owner, is todays Guest Blogger.

"I, Melissa Walrecht, have been giving crochet workshops named Get Hooked since October 2009. After I became a first-time mom in 2006 I discovered that I only wanted to have a job that comes from the heart. When a friend of mine made the comment 'you can make a job from your hobby', I knew for sure: I was going to give crochet workshops! En that's what I'm doing right now with a lot of love and pleasure. It's lovely to be working on my biggest passion and to teach others. I've started with an ongoing workshop, where people can work on their own project. People are coming for five times every two weeks, but a lot of course members continue coming after those five times. I've planned to give one-day-workshops in weekends as well. These workshops will have a theme, and a lunch or high-tea is included. As from October I will be working with kids on the Wednesday-afternoons as well."

3 comments:

Blogger Widget