Sunday, June 27, 2010

Grab my button!





Vandaag heb ik eindelijk uitgevonden hoe ik een button moet maken die je kunt kopieren en op je blog kunt zetten. Ik zou echt BLIJ BLIJ BLIJ zijn als je 'm op je blog zet. (-: In de balk aan de rechterkant kun je bij de 'Grab my button'-gadget de HTML-code vinden. Als je die in een HTML-gadget op je blog plakt komt de button op je blog te staan. De HTML-code is niet zichtbaar op je blog maar de hartvormige button is dat wel. De button is er in grijs en roze. Wil je een andere kleur? Laat het me weten en ik maak 'm voor je.

Today I've finally found out how to make a button that you can grab and place on your blog. I'll be HAPPY HAPPY HAPPY if you grab it and place it on your blog. (-: In the sidebar on the right you can find the HTML-code at the 'Graby my button'-gadget. Just paste this code in a HTML-gadget on you blog and the button will appear on your blog. The HTML-code isn't visible on you blog but the heartshaped-button is. The button is available in grey and pink. Do you prefer another colour? Let me know and I'll make one for you.

12 comments:

  1. Ik heb je button neergezet op mijn blog ;-)...

    ReplyDelete
  2. Hoi Coby, ik heb het ook al op je blog gezet maar hier ook nog maar even. Dankjewel!! Superleuk!
    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete
  3. Hoi Annemarie, je staat op mijn blog!! Knap van je die button...

    ReplyDelete
  4. Hallo Annemarie,
    herzlichen Dank fürs Verlinken bei Dir...und Dein Engagement!!!
    nehme den pinken Grab My Button auch gerne mit in meinen Drosselgarten und pinne ihn in die Sidebar...

    liebe Grüße Traudi

    ReplyDelete
  5. What a beautiful blog you have here! Thank you so much for inviting me to join you on Saturdays. I'm going to grab a button and look around now!!!

    ReplyDelete
  6. Hi everyone! Thanks so much for grabbing the button! I really really really (-: appreciate it!

    Annemarie

    ReplyDelete
  7. I am so flattered that you have asked me to be part of this! Thank you! And thanks for the 'grab my button'!

    ReplyDelete
  8. Hi I just found your blog via flickr. I'll pop back soon
    Louise x

    ReplyDelete
  9. I grabbed the pink one! Love it!...thanks!

    ReplyDelete
  10. Thank you so much everyone! I'm really glad you like it!

    ReplyDelete
  11. Je kan ook je grab button, opslaan als met rechter muisknop naar je eigen computer en daarna op je blog plaatsen via gadget afbeelding

    ReplyDelete

Blogger Widget