Sunday, February 21, 2010

Pech



Nog nooit ben ik zo blij geweest dat een poef klaar was! Deze poef heb ik op verzoek voor iemand gemaakt, en werkelijk alles wat mis kon gaan bij het maken ging mis. Ik ben minstens twee keer opnieuw begonnen en heb me wezenloos moeten zoeken naar voldoende Zpagetti in dezelfde kleuren. Eerst bleek ik niet genoeg felrood te hebben. Toen ik dat eindelijk weer gevonden had bleek ik ook niet genoeg te hebben van de bordeauxrode kleur. Gelukkig heb ik ook die nog kunnen vinden, maar het was wel een wijze les. Wil je iets van Zpagetti maken, koop dan liever te veel dan te weinig!

2 comments:

  1. Hooooi :D

    Ik vind je blog zo leuk! Ik kijk altijd ff gezellie :)
    Maar, wat ik je wilde vragen.
    Het patroon van deze poef, is die ergens te koop? Ik vind die andere zo leuk, die ook op de site van hooked staan, maar die vind JJ zo vreselijk. En deze vorm niet, dus wil ik dit graag gaan maken. Wil je me het ff laten weten, op mijn blog, of op het forum ff een pm sturen ofzo :)

    xx
    Jantina

    ReplyDelete
  2. Hoi Jantina,

    Ik heb je een pm gestuurd!

    Groetjes,
    Annemarie

    ReplyDelete

Blogger Widget