Wednesday, June 29, 2016

Crochet Alphabet

























Dit is echt zo'n leuk boek, het staat hoog op mijn verlanglijstje. Het boek staat niet alleen vol met patroontjes van letters, er horen ook leuke amigurumi bij alle letters. Bijvoorbeeld een slang bij de letter S. Of een flamingo bij de F. Dus ook als je even geen letters wilt haken kun je dit boek erbij pakken. Schattig toch? Het boek is onder meer hier verkrijgbaar. Meer boekenreviews lees je hier.

This is such a cute book, it's high on my wish list. The book is filled with patterns of the alphabet, but there are also amigurumi for each character in this book. For instance a snake with the letter S. Or a flamingo for the letter F. So even if you don't want to crochet characters it's still a great book to choose. It's cute, isn't it? It's in Dutch and it's available - amongst others - here. More book reviews are here.

7 comments:

  1. Ik heb haar cijferboek al in mijn bezit, heel leuk om te haken! Zelfs de kleine figuurtjes kan je voor veel doeleinden gaan haken, niet twijfelen en aanschaffen dus ;-)
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. He wat leuk om te lezen Sofie, ik ga het zeker aanschaffen nu ik jouw reactie gelezen heb!
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  2. Ik heb hem inderdaad in huis maar helaas nog niks uit gehaakt.

    ReplyDelete
  3. Deze ligt ook bij al thuis maar nog geen tijd gehad om er iets uit te maken! Erg leuk boek :-)

    ReplyDelete
  4. Ik heb zowel de cijfer als letter editie hier liggen. Al een hoop uit gehaakt, voornamelijk (kraam) kado's. De hoeveelheid en verscheidenheid aan amigurumi's per boek maken het zeer de moeite waard om deze boekjes in huis te hebben. Voor elke gelegenheid is er iets leuks en geschiktst te vinden.

    ReplyDelete
  5. Het boek heb ik in mijn bezit en is zeker een aanrader. Niet alleen voor kraamcadeau 's maar ook voor jezelf! Op mijn blog (http://decreatieveuil.blogspot.nl) vind je een voorbeeld als je de letters "lief" combineert met accessoires in de woonkamer.
    Groet, Patricia

    ReplyDelete