Thursday, January 9, 2014

Square Pillow



















Dit vind ik nou zo'n geweldig mooi kussen, ik zou het echt heel graag eens zelf maken. Maar inmiddels is mijn lijst met dingen die ik nog wil maken aardig lang. Maar wie weet in de lente of de zomer, want dan zijn dit soort kleurrijke projecten extra fijn om te maken. Dit kussen hierboven is gemaakt door Anniesdesign, die een hele mooie verzameling met haaksels op Flickr (klik hier) heeft staan. Absoluut de moeite waard om eens doorheen te scrollen. Haar inspiratie kwam van deze geweldige blog. Ook heel erg de moeite waard om even te bezoeken. Ik weet zeker dat je ze allebei geweldig gaat vinden.

This is such a pretty pillow, I'd love to make it myself one day. But my list of projects that I want to make is already very long. Perhaps I'll make it in Spring or Summer, because it's extra nice to make these colourful projects when the sun is shining. The pillow above was made by Anniesdesign, who has a wonderful collection of crochet projects on Flickr (click here). It's definitely worth a visit. She got inspired by this wonderful blog that's also really worth a visit. I'm sure you love them both.

14 comments:

  1. Wat een mooi kussen, zo eentje wil ik ook een keer maken!

    ReplyDelete
  2. Ja, het blijft altijd mooi, zo'n kussen:) En die Annie.... maakt super mooie dingen he? groeten F.

    ReplyDelete
  3. Prachtig en kleurrijk!Gr. Hélène

    ReplyDelete
  4. Wunderschöne Farben. Sowas mag ich.

    Lisa

    ReplyDelete
  5. Heel leuk kussen, maar idd soms heb je teveel ideeën en te weinig tijd! Daar heb ik ook last van... maar zou het nog erger vinden als ik niks te doen had. hihihi groetjes Lisanne

    ReplyDelete
  6. Thank you Annemarie! I am so honoured to be featured on your wonderful blog:) That cushion is used everyday on my couch!

    ReplyDelete
  7. Wat een vrolijke kussen! Erg mooi :-D
    http://mrpatwiththehat.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  8. Hoi Annemarie, het is een prachtig kussen! Dit is inderdaad zo'n project waar je in de lente lekker voor moet gaan zitten, of fijn buiten in het zonnetje. Heerlijk! Ik moet binnenkort ook echt weer een keer wat kussens gaan haken. Maar eerst mn grote dekens af!

    ReplyDelete
  9. Mooi fleurig kussen. Ik denk dat met dit patroon lekker is te variëren en het altijd passend bij een interieur is te maken. Thanks voor de link.

    Plezierige dag, Margaret

    ReplyDelete
  10. Ik heb hier nog een kussen liggen toevallig dat toe is aan een nieuwe hoes! Ik ga dit echt nog doen in mijn bevallingsverlof. Merci voor de link!

    ReplyDelete
  11. Love the colors and size of the squares. Have a great weekend.

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/top-yarny-goodness-for-2013.html

    ReplyDelete