Sunday, March 3, 2013

Hearts Tree





















Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke standaard om dingen in op te hangen. Ik vond deze boom en heb er nu een heleboel hartjes in gehangen. Toen ik de boom bestelde twijfelde ik of ik niet liever de witte wilde, maar ik heb toch voor deze gekozen omdat ik deze nog kan schilderen. Misschien verf ik 'm alsnog wit. Of misschien ga ik wel schoolbordverf gebruiken ervoor. Of misschien wel magneetverf zodat ik er briefjes op kan plakken. Maar voor nu staat het al gezellig zo met de gehaakte hartjes erin.

I'd been looking for an object to hang fun things in and then I found this tree and I've hung a lot of hearts in it. When I ordered the tree I doubted whether I wanted the white one of this one, but I chose this one because I thought I could paint it. Perhaps I'm going to make it white after all. Or maybe I'm going to use chalkboard paint for it. Or maybe magnetic paint zo I can put little notes on it. But for now it's looking pretty happy with all the hearts in it.

18 comments:

  1. Wat een gezellige boom. Leuk!

    ReplyDelete
  2. Wat een gaaf idee zeg, het is prachtig
    Lieve groet Hester

    ReplyDelete
  3. Zo leuk en gezellig! Hier word ik blij van! :-)

    ReplyDelete
  4. owwwwwwwwwwwwwwwwwww annemarie /.........luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv it ♥♥♥

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk idee!
    Ik vind het heel erg leuk.

    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  6. wat een liefdevollen en kleurige boom!Mooi

    ReplyDelete
  7. Hij is echt leuk je boom met die mooie hartjes. Met magneetverf is ook een goed idee trouwens!
    groetjes, Famke

    ReplyDelete
  8. So pretty nn precious it looks.

    ReplyDelete
  9. wij hadden al de kleinere uitvoering van de kruidvat,maar mn moeder vond deze zo leuk dat ze er gelijk ook een heeft besteld:D

    groetjes mingle-mangle

    ReplyDelete
  10. Mooi, ik heb ze net in mijn mapje 'heart' op pinterest gezet. Thanks!

    ReplyDelete
  11. dat ziet er gezellig uit. erg mooi met de hartjes!

    ReplyDelete
  12. Wat leuk!!! Lekker vrolijk zo met de hartjes in de verschillende kleuren!

    Lieve groetjes,
    Miriam
    ps. Je bent ook welkom op mijn blog, www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    ReplyDelete
  13. beautiful and colourful heart tree

    ReplyDelete