maandag 17 december 2012

De Wolboetiek





Het is tijd voor de laatste giveaway van dit jaar, en dit keer is het wel een hele mooie. De Wolboetiek geeft namelijk een bon weg van 50 euro, te besteden in hun webwinkel. Je vindt de winkel hier en zoals je zult zien hebben ze een uitgebreid assortiment met prachtig garen, veel mooie haak- en breiboeken en handige gratis patroontjes. Natuurlijk heeft De Wolboetiek ook een eigen facebook-pagina en het is niet voor niks dat ze al een heleboel likes hebben maar ze zouden er nog veel meer moeten hebben! Wat moet je nu doen om deze bon te winnen? Laat hieronder een reactie achter en vertel me wat jij uit zou willen kiezen en wat je er van zou willen maken. Doe extra goed je best, want zo'n mooie giveaway vraagt daar volgens mij wel om en creatief als jullie zijn kunnen jullie vast wel iets origineels verzinnen. Daarnaast is er een tweede vereiste: de bon wordt pas weggegeven als er minimaal 250 reacties zijn! Zorg dus dat je dit bericht zoveel mogelijk deelt door erover te bloggen of te twitteren. Die 250 moeten we toch kunnen halen met z'n allen? A.s. zaterdag maak ik de winnaar bekend. Veel succes!

It's time for the last giveaway of the year, and this time it's a really good one! De Wolboetiek is giving away a gift card of 50 euros that you can spend in their webshop. You can find their shop here and as you can see they have a wonderful collection with lovely yarn, a lot of pretty crochet- and knitting books and really helpful free patterns. Ofcourse De Wolboetiek has an own facebook-page and they deserve the amount of likes they already have and they should get lots more! So what do you have to do to win this gift card? Leave a comment below and tell me what you would choose from their webshop and what you would make out of it. Give it your best try, because this giveaway deserves that and creative as you all are I think you can make something special out of this comment. But then there's a little twist: there have to be at least 250 comments before the gift card is going to someone! So make sure to share this blog post by blogging about it or by tweeting about it. We have to be able to get 250 comments don't we? I'll announce the winner this Saturday. Good luck!

143 opmerkingen:

  1. Ben ik de eerste? oei, dat brengt meestal geen geluk bij een Give Away...maar nu zijn er nog maar 249 reacties nodig!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee wat een keus, ik zou gaan voor het borduurpakket van de theekopjes, het boek sjaals breien en garen van debbie bliss uit de bollenbak voor een sjaal. Is er dan nog iets over dan rio katoentjes in felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt dat je steeds van die leuke give away's organiseert.

    Ik zie een paar hele mooie boeken staan in de webshop. Die van stokhaken bijvoorbeeld. En het borduurpakket, zakje naaigerei, lijkt me leuk. Kabelbreinaalden, omdat mijn schoonzusje die graag wil hebben.
    En een leuk katoentje/wolletje om een project uit het boek stokhaken te maken.
    Misschien koop ik dan toch dat haaktijdschrift met dat leuke groene jurkje/tuniek. Kan ik mooi de bollen katoen hier bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW !!! Wat een super give-away weer
    super site heeft de Wolboetiek.......
    geweldige en snelle levering :-) :-)
    Vooral het gemeleerde katoen Quick Print
    is helemaal het einde !!!!!
    Ik weet wel wat ik met DE BON zou doen......
    Groetjes Linda Annink-Vonk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie give-away! Ik heb de shop bekeken en er is zoveel keus.... Ik zou 1 van de boeken en wolletjes van Debby Bliss kiezen! Groetjes Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moeilijke keus, maar ik zou denk ik toch gaan voor scheerwol om iets te maken uit Hippe granny squares haken van Cécile Franconie (zo'n leuk boek) en/of sokkenwol. Daar ben ik voor het eerst van m'n leven (ben 52) mee begonnen en m'n proefsok is alvast gelukt dus.... Groetjes Désirée Hagoort

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig, wat een leuke give-away. Het is moeilijk om te kiezen, maar wat mij wel aansprak was de sjaal met granny squares met bijbehorende wanten. Lekker kleurig, en heel warm, dat komt goed van pas op mijn scootmobiel in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik met de bon zou doen. Ik zou eerst boeken gaan bestellen er staan er een paar tussen waar ik spontaan van begin te roepen hebben hebben hebben. Maar waar mijn portemonee heel hard terug roept Nee Nee Nee Geen geld!!!! En als er dan nog over is van de bon heb ik al een paar leuke wolletjes gezien. Dus die bon zou heel geod besteed gaan worden. En we zijn al op weg naar 10 berichtjes dus dat komt vast en zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waua wat een leuke give away

    Ik zie een paar prachtige boeken staan, waaronder het haak boek workshop haken en natuurlijk zou ik wat multi katoen van rio uitzoeken.
    En wat zou ik er van maken ik zou er knuffels van maken en ik sta in marat op een markt met thema interieer, in dit thema zal ik de komende maanden aan d ehaak gaan.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een super give-away!!!!

    Ik zou als eerste een leuk boekje uitzoeken. Daarbij haakgaren zodat ik weer lekker verder kan haken aan de amiguris die ik wil maken. En als er dan nog wat overblijft war mooi garen voor een poncho of een sjaal.

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig initiatief! Hier doe ik graag aan mee.
    Het zou echt geweldig uitkomen voor mijn 12 Granny's project in 2013!
    12 Granny's van 50 bij 50 centimeter vraagt behoorlijk wat wol en deze give away zou een mooie start zijn! Ik zou kiezen voor vrolijke kleuren van Grundl Happy, denk ik.
    Ik heb toevallig gisteren een blog geschreven over mijn project voor 2013, op mijn site.
    Dus fingers crossed....

    Liefs,
    Mama Krieltje

    www.mamakrieltje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende actie! Ik doe heel graag mee.
    en wat een aanbod op de site. Heel mooi vind ik de Opal varieté, handgeverfd. Zelf haak ik met handgeverfde zijdedraad, vandaar mijn voorliefde voor handgeverfd. Ook de Araucania Botany lace vind ik helemaal super! schitterende kleuren zitten daar tussen.

    Met die twee garens zou ik sjaals en cols haken, ik ben een echte haakfreak! Of zelfs een handtas, waarom niet.
    En nu maar hopen dat ik win!
    Inez, ineseda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Who doesn't love yarn!! ;-) Wolwinkels in Nederland (en België) moeten blijven bestaan, dus mijn like hebben ze!!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe mee, natuurlijk. Ik zou heel wat sokkenwol willen en haakboeken. Daar krijg ik gewoon niet genoeg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jaaah geweldig! Natuurlijk doe ik mee! Super weer, en wie weet, deze keer? Zoveel leuke dingen daar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar ik zou nog niet weten wat ik zou willen doen met de bon... Garen, boekjes of allebei....

      Verwijderen
  16. Oehh, ik ga een kansje wagen. De "like" is al uitgedeeld. Tja, waar zou ik de bon voor gebruiken? Wolletjes als Mirasol om er fleurige overbroekjes voor de katoenen luiers van kabouter van de breien. En een lekkere trui....

    Groeten!

    Lot
    www.doorlotjesrozebril.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fantastische give away! Als ik zou winnen, zou ik kiezen voor het garen Debbie Bliss Eco Baby; fairtrade en eko, da's toch haken met een goed gevoel he? En er vallen hier heel wat kraamkadootjes te maken de komende tijd, dus dta komt wel op ;-), vestje, mutsje etc.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik waag nog eens een kansje,ik ben tenslotte jarig vandaag,brengt misschien geluk.
    Gr. Plonie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke spulletjes! allemaal van die mooie garens.... ik zou met de bon een voorraadje sokkenwol aanleggen zodat ik mijn hele gezin van gebreide sokken kan voorzien, en dan nog een leuk haakboekje met garens....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, ik zou de Lammy Merino4 wel zien zitten, om een leuk deken te maken!!! En een boekje kan er ook wel bij, natuurlijk! En wat bolletjes RIO katoen wil ik ook uitkiezen!!!
    Zal het ook linken op mijn blogje, tabblad give away's!

    Groetjes Sofie http://lekkerbekkenmaar.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! leuk! Ik zou vooral een voorraad merinowol opslaan! heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super give away ,ik zou gaan voor sokken wol Katia- rainbow en breinld nr 2 .waarom ,heb het patroon van Jacobus de Aap van AnnitaWilschut al in huis en die wil ik gaan breien.
    Nog een fijne dag .
    Groetejes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave give-away!
    Ik zou graag wat baby-wol bestellen want er zijn zoveel kleine meisjes geboren bij lieve vriendinnetjes dat ik hen graag wil verwennen met een dekentje of een leuke gehaakte vlaggelijn.
    Ik ga de link delen op mijn (nieuwe) blog en hoop op veel reacties en nog meer op de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldige give a way, weggever ik zou er kleurrijke wol voor uitzoeken om weer allerlei inspiratie die ik op doe op alle leuke blogs uit te gaan werken!!!!
    Kom maar op, hele fijne dag verder!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw!! Dat is wel echt een geweldige give-away!
    Ik zou helemaal uit mn dak gaan voor de Debbie Bliss baby merino, in die prachtige zachte kleuren.
    Die wil ik namelijk al zoooooooooooo lang hebben! Maar durf ze niet online te bestellen om dat het best wel duur is.
    Maar het verlagen naar deze geweldige zachte bolletjes blijft.

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuk aktie
    Als ik zou mogen winnen zou ik gaan voor mooie sokken wol om mooie sjaal te breien /haken
    ik zou het leuk vinden om ook eens een keertje iets te winnen.
    Fijne dag Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ow wat een super Give A Way!
    Ik zou graag een kansje maken.
    Wat zou ik er voor halen?
    Een mooie sjaalwol en een sjaal voor mijzelf.
    En verder wat leuk katoen voor al die leuke projecten die ik hier altijd bij link youre stuff zie.... ;-)

    Liefs priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke aktie !

    Voor € 50.-- zou ik katoen in vele kleuren vooral neon uitkiezen.
    Daar zou ik dan allerlei leuke projecten van kunnen maken en weer in een give away aktie weg kunnen geven.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wouw!

    Ik doe graag mee, zou heerlijk mijn wolletjes voorraadje bij vullen. Die slinkt behoorlijk en heb het geld er niet voor om nieuw garen aan te schaffen omdat ik in de ziektewet zit. Een mooi boek is natuurlijk ook verleidelijk!

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw...!!! Wat een mega GiveAway!!!
    Om die 250 (wat een makkie is volgens mij) vol te krijgen hier mijn gokje :o)

    Als ik win...dan zal ik me uitleven op de vele kleuren Rio Katoen...dat gebruik ik toch nog wel het meeste...maar een paar leuke haakboeken zijn ook altijd leuk!

    Succes dames! Spannend hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie give away! Ik zou de bon gebruiken om een verjaardagsslinger te maken voor mijn zoontje, een amineko voor hem maken (hij is gek op katten)en nog vele mooie dingen voor alvast de Sint en kerst van volgend jaar.

    Groetjes,
    Annika Hoogendoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is moeilijk kiezen! Ik zou in ieder geval voor de garens gaan. De mooie katoen van Rio bv. Maar zeker een paar bolletjes van de Debbie Bliss Baby Cashmerino. Die nodigt zo uit! Ik denk dat ik er een mooi vestje van zou maken voor mijn dochtertje.
    Dank je wel voor deze leuke give-away. Ik krijg meteen weer zin om mijn naalden te gaan pakken! XD

    Liefs, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuke give-away. Ik ben er eens heerlijk voor gaan zitten met een kopje thee en dan maar lekker snuffelen op de site van hun. (Leuk ook om weer een nieuwe webshop te ontdekken, omdat ik vaar moet ik bijna alles via webshop's bestellen.) Ik zou voor die 50 euro een paar haakboeken kiezen. Ik zou kiezen voor het boek Granny square en voor Granny squares haken in retrostijl. (Wat zien die boeken er fantastische uit!) En ik kies voor haken voor de baby. Er zijn een aantal vriendinnen zwanger en in Feb uitgerekend. Ik zou het zo leuk vinden om wat voor hun te kunnen haken! (Ik heb er nu al zin in!)
    En nu maar hopen..
    Ik plaats even een linkje op mijn blog.

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ja ja ik weet het gelijk
    ik zou ten eerste dit boekje gaan bestellen staat hoog op de ranglijst
    http://www.wolboetiek.be/a-20187940/boeken/granny-square-haken/ moet wel een prachtboek zijn is momenteel al uitverkocht maar komt weer binnen en dan deze wol whihiiiiiiiiiiiiiii
    http://www.wolboetiek.be/c-1458975/lammy-rio-multi/

    mijn voorraad is flink geslonken na een sprei project dus aanvulling is wel nodig ha ha
    en wat zou ik er van gaan maken...............ik denk dat ik zou gaan beginnen aan een sprei deken voor mezelf dus ook andere kleuren zijn daarin welkom

    lieve groet jenneke
    geliked op facebook en ik ga dit blog ook even of fb delen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jeetje wat een superleuke give-away, ik zou wel weten wat ik met de bon zou doen, zeker als ik in de webwinkel heb gekeken zijn er eigenlijkt eveel ideeen voor de bon maar ik kan er natuurlijk ook zelf nog wat bijleggen dat heb ik het wel allemaal, wouwwiee nu maar hopen en wachten tot zaterda.
    Veel liefs
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik weet ook wel wat ik met die bon zou doen. ZE verkopen prachtig sokkengaren en daarvan kan je ook hele leuke handschoenen breien. En de keuze is zo groot in hun boetiek geen enlkel probleem om die bon te besteden...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een waanzinnige give away!!!!!
    Tjeetje wat zou ik kiezen .... wol wol en nog eens wol ..... je kan nooit te veel wol hebben toch?!?! hihihihihihi

    Super .... en dus waag ik graag een kansje!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS ik ben al aan het bloggen en Facebooken hoor ;-)

      Verwijderen
  38. Ik doe heel graag een gokje wagen. Ik zou voor katoen gaan, want wij gaan volgend jaar iets voor een goed doel haken dus dan kan ik dat heel goed gebruiken.
    Zal een linkje plaatsen op ons blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Zo een bon komt hier goed van pas. Ik zou voor de bollen wol gaan. Ik heb erg mooie Debbie Bliss bollen op de site gezien. Bijvoorbeeld Eco Baby. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooh, wat geweldig. Er is zo veel keus, momenteel zou ik even niet weten wat ik zou moeten kiezen. Boeken zijn leuk, maar ook wol is altijd welkom. Ik zou eerst flink rond moeten neuzen om uiteindelijk een keuze te kunnen maken. Misschien vind ik wel teveel leuk.
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  41. oo dit is als een snoepjeswinkel!! Ik zou alle kleurtjes haakkatoen van lamy kiezen en dan ga ik een mega lange lampjesslinger haken, zo'n jaarprojectje...oja en een extra haaknaald kan ik ook gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Katja Wol zou ik kopen moest ik de gelukkige winnaar zijn en wat haak en of breinaalden voor mijn dochter van 9 die in de kerstvakantie gaat leren breien...
    Ik zou er uren mee zoet zijn om dubbele colsjaals te breien of te haken... perfect zetel-projectje.
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wil allemaal wolletjes, natuurlijk om mooie dingen van te maken maar als eerste wil ik er heerlijk in gaan zwemmen. Daarna elk bolletje knuffelen en dan door patronen neuzen voor een idee dat ik wil gebruiken:D

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oeh wat leuk!! Ik zou gaan voor de snowwol en die leuke sjaal breien die erbij staat!!! Ik doe graag mee :-) Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 250! Poe, nou nu zijn het er 47. Ik zou allerlei dunne wolletjes kopen want mijn poppencollectie is hard toe aan winterkleding. Vestjes, mutsen, sjalen, sokken enzovoort moeten er gebreid en gehaakt worden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. We zitten al bijna op de 50! Zelf zou ik een leuk haakboekje met interieurprojectjes aanschaffen en natuurlijk veel wol, in ieder geval om een leuke kolsjaal van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. piep, wauw wat een super give away zeg,
    ik zou gaan voor een katoen waar ik amigurimibeestjes mee kon haken, onze dochter huwt in september 2013 en ik ben gevraagd figuurtjes te haken om snoepjes aan te hangen en die worden dan aan het stadhuis aan de kindjes uitgedeeld

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat gaaf! Weet je wat ik er voor zou kopen? Garen in allerlei vrolijke kleuren. Er worden binnenkort weer een paar baby's bij ons in de kerk geboren. Ik haak altijd vlaggetjes met de naam maar ik ben nu met een deken voor mijn eigen zoon bezig. Eigenlijk vind ik dat nog een veel leuker cadeau om te geven. Dekentje met de naam van je kleintje in de meest vrolijke kleuren! Ik verheug me er nu al op!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw, wat een leuk give-away! Alweer! :-D

    Wat zou ik van die 50 euro kopen..?
    Overduidelijk mooie wol! Per 1 januari start ik een project voor mijn nichtje die in mei gaat trouwen. Ik wil een hele mooie Granny-stripe deken maken waar ze allebei onder kunnen zitten als huwelijks cadeau.
    Op deze manier kan ik nog mooiere wol kopen!


    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zou er super gelukkig van worden als ik met zo'n bon allerlei leuke kleurtjes van Rio katoen kon kopen. Met een nichtje op komst (dec '12)haak ik heel wat leuke katoen weg en ook heb ik nog een patroontje liggen voor een omslagdoek want ook jezelf moet je zo nu en dan trakteren om iets gehaakt. En nu maar heel hard hopen dat ik de gelukkige mag zijn! Ik heb twitter en ik retweet even dit mooie nieuws. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heerlijk, zoveel mooie wolletjes! Ik zou de Araucania Botany Lace willen en het liefst in de kleur 1790. Zo mooi! Daarmee zou ik een prachtige shawl willen maken, helemaal voor mezelf en het dan heel vaak dragen! Dan zou ik het poppenbreiboek van Arne en Carlos willen hebben. Het staat al zo lang op mijn lijstje! Dan een poppenfamilie maken met alles erop en eraan. Die zou ik dan cadeau willen geven aan het kinderdagverblijf. Het lijken mij namelijk hele veilige poppen, lekker zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een goed initiatief!
    Voor zo'n bedrag zou ik zachte wol kopen, zodat ik voor mijn kleinzoon een mooie, stoere trui kan breien met kabels; een leuke sjaalkol voor mijn dochter en eventeel een mooie warme sjaal voor mijn mannetje, omdat hij veel wandelt en het 's winters best wel koud kan zijn langs het water!
    Het zou voor mij dus pure ontspanning zijn met een prachtig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw, wat een super Give Away! Voor 50 euro in een wolwinkel uitzoeken, welke creabea wil dat nou niet? Ik zou in ieder geval nog een aantal haaknaalden bestellen om m'n collectie compleet te maken. Niks is zo vervelend om erachter te komen dat je de juiste maat haaknaald niet hebt. Ik zag dat ze zelfs maat 0,75 mm hebben... Verder zou ik het boekje Amigurumi Forest & Friends bestellen met bolletjes katoen om een aantal figuren uit het boekje te maken. En als ik dan nog wat over heb, wil ik de ontbrekende kleuren bestellen om de Petit Fours te maken van Grietjekarwietje. Ik heb nog niet alle kleuren die ze gebruikt...
    Ik ga duimen dat ik mag winnen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Dat is een leuke give away! Ik zou graag wat mooi garen uitzoeken voor een mooi dekentje voor ons nog niet geboren kindje. Die we in april verwachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Tja... da's lastig. Ik ben op dit moment heel erg veel bezig met het breien van kanten sjaals/omslagdoeken. Maar val voor sokkenwolletjes op dit moment. Wat ik zou kopen als ik de bon zou winnen, weet ik nog niet. Misschien laat ik mij wel verrassen, en een pakket samenstellen...
    (maar ik win toch nooit, dus droom ik verder...)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe heel graag mee en als ik de bon win ga ik me eens verdiepen in de mooie collectie sokkenwol van de wolboetiek. Een tijdje terug vond ik op Pinterest een prachtige colsjaal, gebreid in een combi van effen en gemeleerde sokkenwol en met een beetje Afrikaans aandoend kleurenpalet. Mijn beide kinderen komen uit Nigeria, Afrika dus en zo'n colsjaal wil ik dus heel graag gaan breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe ook eens mee! Ik ben pasgeleden begonnen met haken en ik vind het ontzettend leuk. Ik wil graag nog een sjaal haken met mooi katoen en de cadeaubon zou hier natuurlijk heel goed van pas komen! Ook de boeken lijken me erg leuk; wat kleine projectjes zijn altijd goed en sleutelhangers of leuke beestjes komen altijd van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ik zou wel weten wat ik zou willen, genoeg haak wol om voor mijn vrienden leuke dieren en taarten en andere motieven te haken, ik vind er niks aan om voor mezelf te haken ik haak liever voor anderen en ik geef het hun cadeau

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Een heerlijke Idee, dit jaar nog een cadeautje van €50 uitzoeken. Ik zou genoeg katoen uitzoeken om zo een prachtige grannydeken van te haken. Endstra wordt er één in prachtige natuurminnend. Ik krijg er nu al zin in! Duimen maar.....
    Groetjes van Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, wow... Poekie zou voor 50euro héél veel bolletjes Lamy Pacific katoen kopen, om nog meer knuffels te maken voor de kinderen in het ziekenhuis! :) Droom, droom, droom...
    Lieve groetjes, Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauwie, die grundl sokkenwol voor een heerlijke omslagdoek of een fantastisch haakboek of een leuk borduurpakket of lekkere dikke wol om een gaaf kabelkussen te breien of zachte babywol om een dekentje voor mijn as kleinkind te haken of ehhh "need I say more" de keus is zo groot!!! Ik doe supergraag mee en plaats natuurlijk een linkje op mijn blog, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een leuke actie toch weer!
    Hoe verzin je het toch elke keer?
    Dit keer die bon, wat is dat toch fijn!
    Daar zal elke breister en haakster blij mee zijn.
    Ik waag ook met een mooi gedicht een kansje
    En maak als ik win een heus rondedansje.
    Het geld zal ik goed besteden hoor.
    Nu is je vraag, waar wil je die bon dan voor.
    Ik heb allemaal leuke ideeën in mijn hoofd
    En heb onder andere een nieuwe knuffel aan mijn zoontje beloofd.
    Dus voor mij wat nieuw katoen en wol
    Dan heb ik en mijn zoontje weer tijden lol!

    Groetjes

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe mee! Ik zou nieuwe katoen uitzoeken, voor het haken van een hoes voor om mijn poef. De poef staat er al een tijdje, maar vind het lastig kleuren uit te zoeken en te beginnen. Het winnen van deze bon zou de ideale aanzet zijn om te moeten kiezen en aan de slag te gaan!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wauw wat een gave Give away:D En tsja ze hebben hoop, maar ik wil heeeel graag een mooie coll (blij dat ik brei) haken en daar wil ik graag de Katia Darling voor kopen.In die coll zitten 5 bollen dus met die bon zou ik een heel eind komen. Daarnaast staan er nog genoeg andere leuke dingen op de site.

    Iedereen succes! En een fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel graag zou ik een leuk pakketje winnen, we verwachten met Kerst puppie's en dat is vaak geduld hebben en de eerste weken gezellig bij ze zijn, als ik dan iets te handwerken heb zou leuk zijn.....heb zelf wel t eea maae iets nieuws zou erg leuk zijn....

    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat een leuke giveaway, en wat een leuke winkel, keus genoeg, en tja dan word t moeilijker, maar zou dan toch gaan voor amigurumi en bijpassend garen, maak ik meerdere blij mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Reacties
    1. En ik doe mee omdat als ik win ook een goede vriendin iets geef en mooie dingen maak voor ander mensen!

      Verwijderen
  68. Wat een leuke give away! ik ben gek op boeken om nog creatiever te zij/worden dus ik denk dat ik dat zou kiezen.
    Creatieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Dit levert zeker naamsbekendheid op!
    Ik kon de wolboetiek nog niet, wat hebben ze een giga assortiment!
    Wat een geweldige afsluiting van 2012.
    Afgelopen jaar heb ik mijn schoonmoeder leren haken, als ik mocht winnen bestelde ik voor haar een mooi start pakket met wolletjes en een boek voor mijzelf.
    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  70. wat een leuke give-away! daar word je gewoon blij van!!! maar wat zou ik kiezen,.....wordt moeilijk want er is zoveel keus maar ik denk dat ik voor leuke bolletjes wol ga om ami's van te haken, heb er net 1(en tevens de 1e) gemaakt voor een kerst-swap, en heb de smaak nu wel te pakken!!!!groetjes yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Dat je dat zomaar kan winnen dat zou toch heel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dat zou toch heel mooi zijn als je dat wint , daar kan je toch leuke spullentjes voor kopen.
    groet
    Ans Hoogendorp

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauw wat een gave give away, moeilijk kiezen ze hebben zo veeeel. In ieder geval het boek Fantische ideeen en granny squares haken en als er nog wat overblijft wat wolletje zodat je gelijk aan de slag kan.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Een super give-away. Dat is echt een Kerst-cadeau! Het staat inderdaad vol met leuke dingen mooie garens, wol. Ik vind het boekje van Debbie Bliss wel heel leuk, die muts en dat schattige vestje. Ik hoop dat die er ook voor 10 jaar in staat. Prachtige kleurencombinatie ook!
    Wat een bofferd zal degene zijn die wint.
    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wauw, wat een gave give away! Ik zou een borduurpakketje of wol voor mijn moeder kopen en een paar bolletjes katoen voor mijzelf. Ik kende deze winkel nog niet, heb gelijk de website even doorgespit!
    Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  76. geweldig zon bon. ik zou eindelijk de felbegeerde poef gaan maken. Leuk op de plek vd kerstboom!!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hallo het lijkt wel feest elke keer weer iets. De ene give-away groter dan de ander.Ik denk dat mijn kleindochter en mijn dochters verras met iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ik ga voor de sokkenwol en dan eindelijk leren sokken breien op 4 of 5 naalden!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dit is een geweldige give-away. Ik zou helemaal los gaan op de Rio bollen.
    En dat met die 250 reacties komt wel goed geloof ik. :)
    Ook al mocht ik niet winnen ik vind het een geweldig aardig Kerst-idee van de Wolboetiek.
    De voorpret is al leuk.
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Idd weer een geweldige give-away! Ik wil graag meedoen voor het kerstboek van Mollie Makes! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. De laatste give away van het jaar, die mag ik niet missen. En wat voor één!
    Ik wil weer heel graag een hele grote deken haken en daar heb ik natuurlijk veeeeel bolletjes garen voor nodig. De bolletje Grundl happy zie ik wel zitten. Voor 50 euro kan ik wel een beginnetje aan mijn deken maken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  82. wat een schitterende give away. ik. zou een leuk haakboek, met garen en naalden aanschaffen. van alles wat en dan weer lekker aan de haak.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een vondst, wat een leuke winkel!! Sinds kort ben ik helemaal weg van garens met kleurverloop dus als ik zou mogen kiezen, zou ik gaan voor een (of twee of meer...) van de wolletjes van Gründl. Wat een prachtige kleuren! En wat zou ik maken... een mooie sjaal met muts en armwarmers, een omslagsjaal voor mn moeder, een mooie sprei voor mn bed, kleding wil ik ook nog leren maken... Zoveel keuze! Heerlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke give-away! Ten eerste al heel erg bedankt voor de link, ik ben zo blij een online wolboetiek in Belgie gevonden te hebben! Ik haak nog maar pas een maand en kan dus zeker nog wat wol gebruiken. Ik zou met de bon babywol kopen want momenteel haak ik een muts en sjaal voor mijn metekindje met acrylwol, en dat voelt toch wat stijf aan, niet echt super voor een baby. Ik ben in ieder geval al fan en heb deze give-away ook op mijn FB pagina gepost! Bedankt voor de kans! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik zou ook graag eens een deken haken. Een ripple zoals die van attic24. Ik dus ook graag mee met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik heb al een paar leuke boeken gezien :-) en garen natuurlijk!! Mmm, wat zou ik maken? Een lekker warm dekentje voor mijn vriend, die heeft er nog eentje tegoed :-)
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Bedankt voor de kans om deze bon te winnen, ik zou gaan voor een borduurpakket.
    Tineke Reinders.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik zou een heleboel katoen en wol kopen om enery4all-koala-gelukspoppetjes van te haken. Deze gelukspoppetjes verkopen en de opbrengst geven aan dit geweldig goede doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. het boekje haken in stijl wil ik al een tijdje hebben. Daarin staan leuke decoratie dingen voor in huis. Daarnaast zou ik een aantal kleuren katoen kopen om een kerststal te haken. Dit staat al een tijd in de planning en als ik lekker door haak moeten er toch een paar figuren kunnen staan dit jaar. Als er nog wat over blijft wat leuks voor mijn moeder dit een drukke tijd achter de rug heeft en wel wat leuks verdient.
    Wat een super leuke give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik heb leren breien en haken in het Engels... Nederlandstalige termen met al die stokjes en averechtsen doen me alleen maar wat knipperen, laat staan er iets van maken. Stàpels Nederlandstalige boeken heb ik thuis liggen, aimabel gedoneerd door vrienden, bomma's of vreemden. Helaas ben ik er niets mee, want voor één keer is Nederlands Chinees.

    Met de bon zou ik dus enkele van de Engelstalige (joepie!) Debbie Bliss boekjes kopen. En het liefste nog het thema 'Landgirl', zoals het gelijknamige kostuumdrama van BBC (er zijn wel meer Engelse dingen waar ik gek van ben!). Oh en het boekje van 'De wondere wereld van Alice', alleen al voor de cover! Misschien doe ik dan wel moeite om toch iets te begrijpen van dat Nederlandse brei- en haakgejodel. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Boeken en eindelijk eens beginnen met borduren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Inzout gaan voor heel frisse kleurtjes om hartjes te haken...

    Ik doe heel grag mee!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/?m=0

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik zou boeken kopen, heel veel boeken! Workshop haken lijkt me erg leuk zodat ik wat beter en handiger patronen kan lezen. Wat weer erg handig is viir het boek high tea haken dat heb ik ook nog niet in mijn collectie! Ook het boek Amigurumi en forest friens zou ook echt super zijn om te hebben! En als er dan nog geld over is wat garen halen zodat ik alles zelf kan maken!

    Dus ik doe heeeeeel erg graag mee aan deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat leuk zeg, ik doe ook graag mee! Ik zou een aantal bollen Rio katoen kiezen om een leuke bloemenponcho van te haken, die staat al een tijdje in de planning. Verder zou ik gaan voor een basisboek over breien. Ik ben nog maar pas begonnen met breien en kan nog een hoop basiskennis gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wauw, wat een gave give away. En de wolboetiek is net een snoepjeswinkel! Toch weet ik meteen wat ik zou maken als ik iets uit mocht zoeken. Mijn oma haar gezondheid gaat achteruit en ze heeft het vaak koud, ze is dolblij met de omslagdoek die ik heb gemaakt. Ik zou haar heel graag willen verassen met een warme sjaal omdat zij mij vroeger ook verwend heeft met mooie haakwerkjes. Voor mijn moeder zou ik graag een kussen willen haken, gewoon omdat ze dit verdiend.

    Liefs Elisa (elisa_voskamp@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een super give away, wol in mooi kleurtjes daar ik nog veel lieve kleuren mutsjes wil maken , en haaknaalden wat ze zijn bijna versleten , en een boekje mag er ook nog wel bij

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Al weer zo'n leuke give-away.
    Als ik zou winnen, zou ik er Katia Inox Lace van kopen om een mooie omslagdoek te breien. Ook zou ik rondbreinaalden kopen en waarschijnlijk ook een haakboek en katoen om meer knuffels te haken als cadeautjes voor anderen. En als het dan nog mogelijk is ook nog sokkenwol om voor mijn jongste sokken te breien, die vindt hij het fijnste dragen.

    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Vandaag op mijn verjaardag kans maken op zo'n geweldige prijs om te mogen besteden in deze mooie webshop, dat zou toch een kado zijn!!
    Zomaar mooie wolletjes uit mogen zoeken, of een goeie haaknaald, stofjes, lintjes...
    Oh te veel om op te noemen, ik hoop dat ik eens wat win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik zou een aantal mooie kleuren Debby Bliss garen uitzoeken, waarschijnlijk om granny's mee te gaan maken, voor de deken, of tas of sjaal ...
    En nog een paar bolletje Rio multi, om monstertjes van te haken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Leuke give-away!
    Voor 50 euro kun je veel leuke dingetjes kopen. Ik denk dat ik twee boekjes zou uitzoeken: Amigurumi forest friends en Handmade christmas. Verder natuurlijk garen! Misschien moet ik ook eens een poging wagen om een dekentje te maken voor straks in de kinderwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. owwww wat een leuke give away zeg, ben hier via Jenneke.
    succes allemaal...en ik duim (ook voor mezelf een beetje)
    heb t uiteraard geliked en geshared op fb

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Het is net een snoepwinkel "De WolBoetiek", heerlijk om rond te struinen en te bedenken wat ik nu weer wil maken. De katoen bolletjes spreken me zeer aan en wil er graag leuke cadeautjes van haken om ook anderen te inspireren om te gaan haken.
    Wederom een heel leuke actie en wens jullie heel veel succes en creatieve inspiratie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. In zo'n winkel voel ik me een kind in een snoepwinkel!! Wat een keuze!
    Ik dacht eerst aan 'gewoon' een katoentje, Er is Lammy Rio in alle kleuren, daar heb ik nog nooit mee gehaakt en ik zou dat graag willen vergelijken met andere katoen waar ik al wel ervaring mee heb. Bij de Grundl Cotton fun zag ik ook mooie felle kleuren. Daar wil ik ook wel wat mee maken. Ik ben helemaal into het slingers haken en pannenlappen of onderzetters haken vind ik ook leuk, maar een sjaal of muts vind ik ook leuk. Toen zag ik die garen die onder het kopje Sjaals staat! Wat een prachtige kleuren bij de Debbie Bliss Riva, kleur 1? 2? of toch 7? Daar zou ik inderdaad wel een lekkere sjaal van willen maken of toch van de Grundl hot socks spectra, kleur 62 of 65 of gewoon allebei? Van sokkenwol kan je toch ook best een sjaal maken of toch een muts? of de Grundl Sombrero? Katia Rainbow kleur 53 of 54, Mijn aandacht werd ook nog getrokken door de Regia speciaal voor babies, beide soorten ( merino en My first regia ) lijken me heerlijk zacht voor een fijn mutsje voor een baby. Dan kan ik ook meteen wat mutsjes haken voor de actie van Save the Children in Centraal Azie. En wat zijn er veel boeken. Kerstballen haken, pannenlappen haken en ook heel veel breiboeken! Dat moet ik nog leren, maar daar is ook een boek voor! Ik zag ook het boek van Mme Zsazsa over rokjes naaien en ook nog De wondere wereld van Alice. Ik denk dat ik niet kan kiezen.. De debbie Bliss glenn vind ik trouwens ook heel mooi.. oooo en ze hebben ook lurex in goud, zilver dat is ook leuk.... wauwie! ik zei het al ik voel me een kind in een snoepwinkel, ik zit op het puntje van mijn stoel te wippen en volgens mij zit ik ook een beetje te kwijlen..

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik wil wel een kansje wagen,*grinnink* Tja, wie niet. De Wolboetiek heeft een enorme keus.. dat gaat nog heel moeilijk worden voor de winnares/winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een geweldige give away! Ik doe graag mee ;-)
    Wat ik zou maken.... Jeetje ik heb nog zoveel creatieve ideeën! Nu ben ik nog steeds wel in de kerst-haak-sferen, wat laatste dingetjes om het huis net dat beetje extra te geven. Maar in het nieuwe jaar wil ik nu toch eens bijtijds met Pasen aan de slag (jaja echt waar....) en wil ik een paaskip met eieren gaan haken! En bovendien moet ik weer hard aan de slag om de mand met cadeautjes voor diverse gelegenheden te vullen... Dus garen in diverse kleurtjes is mijn wens.
    Maar nu vlug op zoek naar een andere give away....maar ze 'tijd' weggeven!!! Zodat ik al mijn creatieve ideeën ook nog in dit leven uit kan gaan voeren ;-)) En mocht ik ze dan toevallig beide winnen.... Dan zal ik ook nog een megagrote geluksvogel haken hahaha
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hey! Ik ontdek jullie net ! Wat tof om zo dichtbij een leuk wolwinkeltje te zien ! Met de bon zou ik, als ik win, een boek kopen bij jullie. Met leuke patroontjes om knuffels van de haken. Dit voor de zieke kindjes. Net zoals het Poekie project. Heel tof van je dat je zulk cadeau weggeeft ! Grtjs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Gaaf! Heel graag wil ik nog eens een sprei maken voor het ouderlijk bed. Na een sprei voor dochter en zoon zijn wij eens aan de beurt ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Oh ik doe heel graag mee. De vraag wat ik met de bon zou doen moet ik wat langer over nadenken. Wol heb je immers nooit genoeg, en de Wolwinkel is een soort wolparadijsje. Ik denk dat ik zou gaan voor Debbie Bliss of voor Araucania. Debbie Bliss Cashmerino omdat het er gewoon geweldig uitziet, daar zou ik graag een dekentje van haken. De Araucania heeft geweldige kleuren, die zou ik graag gebruiken om een mooie kantsjaal van te breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik doe heel graag mee, en hoop natuurlijk dat er genoeg reacties zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Wat een geweldige give-away! Ik zou er zachte babywol voor uitkiezen en een zacht babydekentje van haken voor het eerste kindje van mijn zwager...

    BeantwoordenVerwijderen
  111. De vorige give away is me goed bevallen ;-)
    Ik waag dus nog een kansje!
    Al is het alleen maar om aan die 250 reacties te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik ben gek op al die haakboekjes,daar zou ik dus echt voor gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. ik zou voor het boek Breien voor het interieur (Geloof dat hij zo heet) gaan en dan wat mooie wol uitzoeken en breinaalden.
    Erg leuk dat je vaak give aways doet,heb nog nooit wat gewonnen dus dacht waag een kansje..
    Heel veel succes trouwens met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Oh oh, dat zou nog moeilijk worden om te kiezen, wat hebben ze veel! Probeer moed te verzamelen om voor mezelf een poncho te gaan breien; voor mij een groot project en als nog behoorlijk onervaren breister ook een behoorlijke uitdaging. Dus een mooi wolletje daarvoor en misschien zelfs een kabelnaald ... En voor mijn dochtertje een punniksetje. Misschien is ze er nog net te jong voor, maar ze dol op mamma's 'draadjes' en wil ook zo graag 'breien', haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. ik denk dat ik zou gaan voor dit garen om een fijne sjaal in ajour te breien, ik weet nog niet in welke kleur. Maar dat staat al lang op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen


  116. altijd leuk zo weggevertje weet nu nog niet te kiezen
    mocht ik winnen .gebeurd eigenlijk nooit mr wie weet ...

    dank om mee te doen liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik zie dat er nog wat reacties nodig zijn dus ook ik waag een gokje. Net heerlijk wat rond gesnuffeld in de winkel. Heerlijk assortiment. Ik vind de Bravo Mezzo Color erg mooi. Daar zou ik wel een mooie sjaal van kunnen maken.
    Ook de sokkenwol is erg mooi. Het haken van sokken staat nog steeds op mijn to do list.

    Groetjes Wilma (Lutje Haakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Er zijn al heel wat reacties geplaatst, maar ook ik waag een gokje!!
    Super een bon van € 50,00 van wolletjes en garen heb ik nooit genoeg!! Super leuk!!
    Ik win eigenlijk nooit een give away, maar ik blijf het proberen!!

    Alvast hele fijne dagegn gewenst en dat je maar zo'n leuk blog mag houden in 2013!!!

    Liefs, Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  119. €50 vrij te besteden als kado ... pff dat wordt keuzes maken... denk toch dat ik zou investeren in katoen om een mooi sprei / deken van te haken in granny's of ribbelstreep...
    mooie ideeen heb je iedere x op je blog .... keep up the good work !!
    Groet Jiska

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Haakkatoen in zoveel mogelijk kleuren. Ik ben begonnen met amineko's haken en heb de "fout" gemaakt om ze in mijn klas neer te zetten. Ze zijn zo populair en werken rustgevend (echt waar, had ik vooraf niet bedacht) dat ik eigenlijk voor elk kind een amineko wil haken. Ik heb er drie gemaakt, nog 14 te gaan dus!

    Dus voor de rust in mijn klas, zou ik graag deze cadeaubon winnen.

    Groetjes, Carina (leerkracht groep 4b).

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een leuke give-away!! Ik ben vorige week met ladder en al 2,5 m naar beneden gevallen en nu dus een hersenschudding, dus moeilijke haakpatronen wordt het voor mij even niet.. Maar met het garen Katia Fluor en dan een makkelijk haakpatroon voor muts of sjaal moet wel lukken denk ik!!!! Lekker warm voor als ik even naar buiten kan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. En ik mag de helft van alle nodige reacties geven! Juuh!
    Ik reageer graag omdat ik zo vlak voor de kerst graag kans maak op de allerlaatste give-away van 2012! Heeft toch iets speciaals! Van de bon zou ik het liefst leuke wol uitzoeken voor het breien van een trui (iets wat ik heel graag ook onder de knie wil krijgen naast het haken), of leuk garen om eindelijk een mooi plaid/deken te kunnen haken, of leuke boekjes (nog een leeg plekje in de boekenkast van vriendlief en mij en dat kan niet!), of gewoon leuk garen om voor een goed doel te kunnen haken zoals Poekie! Ach ja wensen genoeg! Wolboetiek staat ook wol, eehh vol, genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook om al die dingetjes dan weer op mijn net gestarte blog te zetten :D
      www.moomade-creatief.blogspot.com

      Verwijderen
  123. Ik doe natuurlijk mee!! Wat ik er mee ga doen?? Nou Euhmmmm toevallig heb ik een nieuwe opdract waar ik veel katoen voor nodig heb.... Enne ik vind een haakboekje altijd leuk❤❤ die bon komt hier zeker op!!

    Groetjes, Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe graag mee!!! Ik ben op dit moment aan het haken voor 2 goede doelen: mutsjes voor save the children en beestjes, slingers en van alles voor A Sister's Hope. In oktober volgend jaar wil ik de 60 K gaan lopen die zij organiseren. Hiervoor moet ik 1500 euro sponsorgeld bij elkaar verzamelen. Ik doe dat door haakworkshops te geven en mijn haakwerk te verkopen!! Dus..... Die 50 euro gaan op aan wolletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik zou gaan voor een boek om granny square zaken te halen en wat bolletjes SMC. Ik heb nog nooit besteld bij de wolboetiek, maar nu ik de website zo eens wat beter heb bekeken zit het er wel aan te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik zou van Grundl cotton quick van elke kleur een bolletje kiezen. Ik ben begonnen met het haken van een kussen met een italiaans landschap. Het is leuk werk, met veel kleuren. Het lijkt me leuk om in dezelfde stijl een wandkleed te haken. Ik doe dus graag mee met deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oh ja leuk, mooie Give Away! Wat ik zou doen?! Ik heb net de site bekeken en zou kiezen voor de Grundl Cotton Quick om de fiets van m'n dochter te pimpen. Ze heeft net een nieuwe 'opoe-fiets'. Een bloemenslinger en van die grappige jasbeschermers past daar helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik win nooit iets, maar ik zag dat de 250 reacties bij lange na nog niet gehaald zijn, dus daarom vul ik dit toch maar in! En het is natuurlijk altijd fijn om even rond te snuffelen in een leuke wolwinkel!

    Ik zou allereerst mijn vriendin naar de computer trekken en haar een leuk borduurpakketje laten uitkiezen. Ze doet dat heel graag, maar vindt die pakketten vaak te duur om zomaar te kopen. Dan hangt het er natuurlijk een beetje van af hoeveel geld er nog over is, maar mijn fiberfill is net op, en ik zag dat ze allerlei supergave multicolor sokkenwol hebben, dus ik vrees dat ook de rest van het bedrag er zo doorheen is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. ik doe ook mee!
    En als ik win? Lammy Rio in allerlei mooie sprankelende kleuren, een haakboek en dan maar aan de slag voor allerlei leuke projecten. Niet alleen voor mezelf en de kinderen, maar zeker ook om troostdoosjes (Geefjijhetdoor) mee te vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik wil heel graag mee doen!

    Wat zou ik kopen als ik zou winnen, hmmm.. katoentjes! Ook zou ik het boek babycadeautjes haken kopen omdat er veel baby's geboren worden in mijn omgeving op dit moment. Ik denk dat ik ook een klein borduurpakketje zou kopen, omdat ik dat ook nog eens wil leren. En als er dan nog geld over is wil ik nog wat bolletjes merino kopen van Lammy, want dat haakt zo heerlijk weg!

    Ik hoop dat er nog wat reacties bijkomen om die 250 te halen!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ook ik doe graag mee! Als ik zou winnen zou ik garen kopen om onderzetters en kleedjes te haken voor de ontmoetingsruimte/koffieruimte in het bejaarden centrum waar mijn oma woont! Ze haakte vroeger zelf ook, maar kan dat nu niet meer! Ik zou haar en de rest van de bewoners er ontzettend blij mee maken! Groetjes Irina! (rolaluma)!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ook ik doe mee!
    In januari word ik voor het eerst oma! Ik heb voor mijn kleinkind al leuke wol en patronen gezien. Verder wil ik een mooie sjaal breien voor bij mijn zwarte jas. Ik heb ook mooie wol gezien voor sokken. Sinds kort brei ik sokken. Nooit gedacht dat ik dat kon. Mogelijkheden te over te zien op de site.
    Groeten Betty.

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Als ik zou winnen.... Ik zag genoeg leuke wolletjes, lastig kiezen. Ik ben verslaafd aan kleurige sokkenwolletjes, daarin is genoeg keuze. Bijvoorbeeld Opal sweet and spicy, de oranje/teal. Prachtig! Daarvan een lacevestje maken, mmmmmm. Maar ik zag ook wol in mooie kleuren. Een Noorsachtig ingebreid vest met veel kleuren, ook enorm mmmmmm. Maar ik zag nog veel meer, oa een merk sokkenwol, dat ik nog niet ken. Ik kan nu gewoon nog geen keuze maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  134. daar doe ik heel graag aan mee, wol heb ik nooit genoeg en ik ben bijna altijd wel aan het breien of haken, soms voor mezelf, maar meestal voor anderen (goed doel). En anders koop ik toch gewoon weer een paar mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik doe ook mee, ik haak en brei elke dag. Ik zou wol kopen om voor mij een mooie trui te rbeien.
    Haken doe ik ook heel graag .
    Heb heel veel gezien in jullie winkel maar weet nog niet waarvoor ik ga kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Helaas nog te weinig reacties om aan de 250 te zitten, maar ik zet die van mij er toch nog bij om een kans te wagen :)
    Ik ben nog een leek in haken en breien, maar ben heel gemotiveerd om dit allebei te leren zodat ik leuke spulletjes kan maken voor mijn kinderen en mezelf.
    Zo denk ik dan aan leuke vestjes en truien, knuffeltjes, accessoires,...
    Er zijn zoveel interessante spullen op de website! Gaat nog moeilijk worden hihi.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  137. leuk!!! ik haak pas eigenlijk sinds een maand of vier. heb net een eenpersoonssprei en een vloerkleed gehaakt en ben nu bezig met een sprei voor een tweepersoonsbed (granny stripes). Aangezien dat best een klus is, lijkt het me fijn om af te wisselen met een ander project, om zo andere steken te leren.... Ik zou dus erg graag twee poncho's haken: één voor mijn dochter en één voor mezelf, uit dezelfde wol met hetzelfde patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. En ieder krijgt wat haar toe komt. Dan wordt er vast een mooie creatie van gemaakt. Wanneer het hier recht komt zal ik het zeker op deze blog laten zien. Ik denk dat ik er rokjes van maak voor onze 3 dochtertjes. En ieder fijne en creatieve feestdagen toegewenst en alvast al het goede voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Weet niet aan hoeveel we zitten hehe maar deze kan er ook wel bij
    Ik zou graag nog wat haakboekjes willen kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen