Sunday, August 5, 2012

Landgoedfair Beesd!






















Van 15 t/m 19 augustus a.s. is de Landgoedfair 2012 op het Landgoed Heerlijkheid Marienwaerdt in Beesd. En dit jaar mag ik er twee dagen (vrijdag en zaterdag) staan en onder meer haakkatoen en Zpagetti verkopen en workshops geven!
Ik zal daar niet alleen staan, ik ben er samen met Loes van Freubelweb die ook leuke freubelworkshops gaat geven. Hieronder een overzicht van de workshops die ik geef. Kom je ook een kijkje nemen of misschien wel een workshop volgen? Aanmelden kan op de dag zelf, maar wil je zeker zijn van een plaatsje bij een workshop, meld je dan via e-mail aan. Dat kan via annemarieshaakblog@hotmail.com (of klik op de knop 'email me' in de rechter zijbalk). Er kunnen maximaal 8 personen meedoen aan een workshop. Elke workshop duurt 45 minuten.

Hieronder een overzicht van de workshops die ik - zoals gezegd op vrijdag 17 en zaterdag 18 augustus a.s. - geef:

10.30 maak je eigen armband met de breivork (voor kinderen, maar mama's mogen zich ook aanmelden)
11.30 maak je eigen geluksarmbandje met de knoopster (voor kinderen, maar mama's mogen zich ook aanmelden)
13.30 haken voor beginners (leer de eerste beginselen van het haken tijdens deze supersnelle workshop)
14.30 haken voor gevorderden (leer de magic ring en het begin van een amirugumi haken die je thuis verder af kunt maken)
16.30 haken voor beginners (leer de eerste beginselen van het haken tijdens deze supersnelle workshop)
18.30 - alleen op vrijdag - haken voor gevorderden (leer de magic ring en het begin van een amirugumi haken die je thuis verder af kunt maken)

De kosten voor de workshops die ik geef zijn als volgt:

- Armband maken: 3,50 euro 
- Haken: 7,50 

Na afloop van de workshop mag je de haaknaald/breivork/knoopster mee naar huis nemen inclusief voldoende materiaal om de armband af te maken. Bij het haken krijg je een bolletje katoen (kleur naar keuze) mee. 

Wil je meer informatie over de superleuke workshops die op de andere dagen gegeven worden? Kijk dan op de facebook-pagina van Freubelweb voor de workshops van Loes (zij staat er alle dagen) en kijk op de sites van Petra (zij staat er donderdag) en Jose Bianca (zij staat er op zondag).


Let op: de kosten van de workshops zijn exclusief de kosten voor de toegangskaart die je voor de Landgoedfair moet hebben. Deze kost 15 euro aan de kassa, en 12 euro in de voorverkoop. Kijk op www.landgoedfair.nl voor meer informatie.

p.s. the above blogpost is about a Dutch fair which is taking place from 15 - 19 August 2012. Because of the length of this post I haven't translated it. If you would like to come to this fair, please send me an email and I can give you additional information. Thanks!

3 comments:

  1. Leuk!! Als dat niet net op 'DE' voor mij spannende dagen zou vallen ( ben de 19e uitgerekend) zou ik zeker komen kijken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oei spannend! Nee, dan is het maar beter dat je in de buurt van huis blijft :-) Heel veel succes alvast! :-)

      Delete
  2. Heel veel plezier op de fair. Ik was graag gekomen maar hier in het oosten hebben we laat vakantie en dus zijn we er niet.

    Groeten, Agnes.

    ReplyDelete