Thursday, September 23, 2010

Horseriding
















Deze week is zo'n week die voorbij vliegt. Veel werken, hard werken en ondertussen ook leuke dingen naast het werk. Zoals de buitenrit die ik maakte afgelopen dinsdagavond op mijn favoriete paard. Een prachtige avond zonder wind, een mooie ondergaande zon en een laag met mist over de weilanden. Het leek wel een film. En dan gisteravond. Ook weer zo'n mooie avond waarop vriendlief en ik besloten nog even te genieten van het lekkere weer door op een terrasje in de stad te gaan eten. En dan vandaag. Mijn nieuwe voorraad wol werd afgeleverd dus ik kan er weer volop tegenaan. Ik heb een hoop projecten af te maken, maar gelukkig ook een paar mooie sites ontdekt waar ik weer inspiratie op kan doen voor alles wat hierna komt. Dit is een van die sites. Er zijn een aantal geweldige tutorials op te vinden dus neem vooral eens een kijkje.

This week is a week that is over before I've gotten used to it. A lot of work, hard work and in the meantime also a lot of fun things to do besides working. Like the ride outside on my favourite horse. A beautiful evening without wind, a lovely sunset and a thick fog over the meadows. It looked like a movie. And then there was last night. Another lovely evening on which my boyfriend and I decided to enjoy the lovely weather by having diner on a terrace in the town centre. And then there was today. My new stock of wool was delivered so I can start finishing my projects. I have a lot of things that I need to finish, and fortunately I've also discovered a few lovely sites where I can find enough inspiration for future projects. This is one of them. There are a few lovely tutorials on that blog so you should definitely go over and take a look.

7 comments:

  1. Lekker garen, dat Paris. en heerlijke kleuren. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.

    ReplyDelete
  2. Thanks for the link. Oh, more yarn..how lovely!

    ReplyDelete
  3. lekker zo'n pakket voor weer iets nieuws!

    ReplyDelete
  4. Wat ik je wilde vragen: Heb je nog een favoriete webwinkel waar je je wol besteld.
    Het zelf bij drops gekeken en waar naar je doorverwezen word.
    Deze pariswol is mooi! en betaalbaar....want voor wat ik allemaal nog wil maken.....

    gr Erika

    ReplyDelete
  5. Hoi Erika, ik bestel mijn spullen altijd op de site www.hobbydoos.nl Het is een betrouwbare site, een snelle levering en het gaat altijd goed. Maar misschien dat andere mensen nog andere tips hebben?
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  6. Hee Annemarie!
    Bedankt dat ik een linkje op je blog mocht zetten :) Ik kwam viavia op je blog terecht en ben gelijk enthousiast! Leuke blog! Ben je gaan volgen!
    Liefs Juliette

    ReplyDelete