Tuesday, May 11, 2010

50.000





Inmiddels ben ik aan de vijfde rij begonnen van mijn deken. In totaal moeten het 27 rijen worden en na wat gepuzzel kwam ik er dit weekend achter dat ik als ik klaar ben 50.000 steken heb gehaakt voor deze deken. Een persoonlijk record dus! (-:

In the meantime I started working on the fifth row of the blanket. There have to be 27 rows in total, so after doing some math I found out that, once I'm finished, I made 50.000 stitches for this blanket. A personal record I believe! :-)

12 comments:

  1. Pfff waar ben je aan begonnen denk je dan of niet??
    50.000 steken?!?

    Ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  2. (-: Ja, ik dacht wel even 'oh jee', maar zolang het leuk blijft ga ik gewoon door. (-:

    ReplyDelete
  3. joh, je hebt al bijna 8000 gehad;-)
    Ik ben ook met een deken bezig en dat soort berekeningen komen dan automatisch tevoorschijn. Ik haak blokjes en dan moeten ze nog aan elkaar gehaakt worden en dan nog een randje eromheen... ik raakte al snel de tel kwijt.
    Succes!!! Haken verveeld nooit!

    ReplyDelete
  4. Mijn oprechte bewondering...als ik begin met haken moet ik er op een gegeven moment simpelweg mee ophouden aangezien haken bij mij enkel een grote knoop oplevert :P

    ReplyDelete
  5. Hola....estoy feliz de conocer tu blog, bellos trabajos y con colores que me gustan mucho,te felicito, muchas gracias por tu visita, y estare viniendo muy seguido para seguir tus creaciones.

    Un saludo carñoso

    Odette

    ReplyDelete
  6. Hey, wat een leuke blog zeg, jij bent creatief, wat een werk om een deken te haken, daar moet je ook wel geduld voor hebben.
    Je hebt er een volger bij hoor, kom je ook even bij mij kijken?

    H Gr Stina

    ReplyDelete
  7. Dat word een hele mooie deken, ik heb bewondering voor je !

    ReplyDelete
  8. @Akelein: dat is zo, haken verveeld nooit! Een blokjesdeken is trouwens ook heel leuk. Misschien wordt dat wel mijn volgende.
    @Noni, Stina en Roos: dankjulliewel! Stina, ik ga zo zeker even een kijkje nemen op jouw blog.
    @Odette: thank you very much! I enjoyed your blog as well. I l o v e your granny square blanket!

    ReplyDelete
  9. Jemig.. 50000!! Gaat supermooi worden!

    ReplyDelete
  10. Ik ben ook een deken aan het haken, misschien moet ik net als jij het aantal steken maar eens tellen? Haken is toch ze leuk he?

    ReplyDelete
  11. Mag ik vragen hoeveel bolletjes katoen er in deze deken zijn gegaan?
    En van welk gewicht?
    Ik ga een deken haken voor mijn moeder en moet katoen bestellen maar weet niet hoeveel ik nodig zal hebben.

    Groetjes Francis

    ReplyDelete
  12. Hoi Francis, helaas weet ik dat niet meer... hopelijk heb je het antwoord inmiddels gevonden! :-)
    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete